توزیع کنندگان زیره سبز صادراتی

انتخاب بهترین و سالم ترین زیره سبز صادراتی با قیمت مناسب، یکی از سخت ترین کارها می باشد چرا که امروزه انواع زیره سیاه ارگانیک و اصل دارای قیمت بالایی می باشد و نوع مرغوب آن سخت در بازار یافت می شود. از این رو قصد داریم به شما عزیزان یکی از بزرگترین توزیع کنندگان زیره صادراتی درجه یک را که دارای سال ها سابقه در زمینه فروش انواع زیره سبز و سیاه می باشد را معرفی کنیم. این مجموعه انواع زیره مرغوب و کاملا بهداشتی را بدون ناخالصی و بصورت تمیز و پاک شده با قیمت های مناسب به فروش می رساند. لذا برای خرید و ثبت سفارشات خود با ما در ارتباط باشید.

توزیع کنندگان زیره سبز صادراتی

خواص مصرف زیره برای کبد چرب

خواص مصرف زیره برای کبد چرب همانطور که می دانید بیماری کبد چرب دارای 4 مرحله است که از گرید 1 تا 4 تقسیم بندی می شود و امروزه بیش از 20% افراد جامعه دچار این مشکل می شود که علت آن مصرف غذاهای چرب، عدم تحرک، ورزش نکردن و نداشتن رژیم غذایی سالم است. از این رو قصد داریم در ادامه مطلب بیشتر درباره این بیماری و راه درمان آن با مصرف زیره صحبت کنیم.

زیره یکی از پرکاربردترین نوع گیاهان دارویی در بین ایرانیان است که دارای انواع مختلفی است و امروزه از زیره سیاه و سبز برای درمان بسیاری از مشکلات از جمله درمان کبد چرب استفاده های گسترده ای می شود. زیره نوعی دانه گیاهی کوچک، معطر و خوش‌ طعم می باشد که علاوه بر کاربرد در صنعت پزشکی، برای آشپزی نیز از آن استفاده های زیادی می شود.

این دانه کوچک و پرخاصیت، سرشار از آهن، کلسیم، منیزیم، فیبر، آنتی‌ اکسیدان های قوی و ویتامین A است. لازم به ذکر است بدانید زیره خاصیت سم‌ زدایی قوی در بدن دارد، سموم را دفع و تولید صفرا را تسهیل می‌ کند. طی تحقیقات و آزمایش‌ های صورت گرفته زیره در درمان کبد چرب بسیار موثر عمل می‌ کند. زیره را می‌ توان روزانه به مقدار کم هنگام صبحانه و با پنیر میل کرد یا پودر زیره را با ادویه‌ های دیگر ترکیب نمود.

درمان یبوست با مصرف زیره

یبوست بر زندگی میلیون‌ ها مرد و زن در جهان تاثیر می‌ گذارد. سبک زندگی امروزی، با سرعت حیرت‌ انگیز و رژیم غذایی نامناسب‌ اش شدیدا در شروع ابتلا به یبوست دخیل است. اما عادات نادرست زندگی تنها عامل خطر موجود نیستند، اغلب در شکل‌ گیری یبوست مسائل مهمتری وجود دارند از قبیل افتادگی انتهای روده. اما واقعا یبوست چیست؟ عوامل ایجاد آن و درمان‌های خانگی برای مبارزه با آن کدامند؟ در این نوشتار با ما همراه باشید تا شما را با درمان خانگی یبوست با مصرف زیره سبز آشنا کنیم.

یبوست یا هموروئید در اثر افزایش فشار روی رگ‌ های انس و رکتوم در بدن ایجاد می‌شود که موجب تورم و خونریزی همراه با درد شدید به وجود می‌آید. حداقل در ۷۵ درصد از افراد جامعه این عارضه وجود دارد. زیره سبز به دلیل فیبر بالایی که دارد سبب گوارش راحت‌تر، بهبود هضم و بهبود یافتن این عارضه می شود. همچنین زیره به دلیل داشتن خواص ضد قارچی و ضد میکروب سبب بهبود یافتن عفونت های ناشی از داشتن هموروئید در بخش گوارشی و دفع می‌شود.

زیره دارای میزان فیبر بالایی است و از این رو مصرف آن باعث تحریک سیستم گوارشی می شود که این امر در نهایت منجر به رفع مشکلات زیادی از جمله هموروئید و یبوست می گردد. جالب است بدانید دانه های سرخ شده زیره همراه با ماست از یبوست جلوگیری می کند. مصرف منظم دانه های زیره و یا پودر شده آن نیز برای رفع این مشکل بسیار مفید و موثر می باشد.

آیا زیره ضد باکتری است؟

آیا زیره ضد باکتری است؟ امروزه دانه های زیره سبز به عنوان یک عامل ضد عفونی کننده و ضد باکتریایی موثر مورد استفاده قرار گرفته است. این دانه گیاهی حتی انواع باکتری هایی را که در برابر سایر ضد عفونی کننده ها مقاوم هستند از بین می برد. محققان معتقدند که زیره سبز می تواند به از بین بردن باکتری های مضر که سعی در حمله به سیستم ایمنی بدن شما دارند، کمک کند. این ممکن است توضیح دهد که چرا زیره قرن ها به عنوان بهترین محصول گیاهی دارویی در غذا استفاده می شده است.

مواد فعال موجود در دانه زیره دارای اثر ضد التهابی و ضد عفونی کننده هستند. این بدان معناست که اگر درد یا التهابی دارید که شرایط دیگری را تحریک می کند، زیره در رژیم غذایی شما ممکن است با اثرات آن مقابله کند. اسانس زیره به تنهایی دارای خواص ضد التهابی نبوده اما دانه های زیره در مطالعه ای آزمایشگاهی که روی موش ها انجام شد، برای کاهش درد و التهاب موثر بود.

زیره سبز می تواند به دلیل خواص ضد میکروبی و آنتی بیوتیکی از مسمومیت غذایی جلوگیری کند، از سیستم دفاعی بدن شما پشتیبانی کند و شما را از بیماری های بیشتری که به دلیل ورود میکروب و باکتری به بدن می باشد، در امان نگه دارد.

زیره دارای خواص ضد باکتریایی قوی است که ممکن است خطر عفونت های ناشی از غذا را کاهش دهد. انواع زیره رشد باکتری های منتقله از طریق غذا و انواع خاصی از قارچ های عفونی را کاهش می دهند. هنگامی که هضم می شود، زیره عنصری به نام مگالومیسین آزاد می کند که دارای خواص آنتی بیوتیکی است. علاوه بر این، یک مطالعه نشان داده که زیره مقاومت دارویی برخی از باکتری ها را کاهش می دهد.

بهبود کلسترول خون با مصرف زیره

هیپولیپیدمی ماده ای است که به بدن شما در کنترل سطوح بالای چربی که به قلب و سطح کلسترول شما آسیب می رساند کمک می کند. زیره سبز دارای خواص کاهش چربی خون است. مکمل غذایی پودر زیره مخلوط در ماست در یک مطالعه به کاهش کلسترول کمک کرده است. گروه دیگری از افراد مبتلا به کلسترول بالا پس از مصرف زیره سبز نتایج مفیدی داشتند.

زیره می تواند نسبت کلسترول HDL (خوب) و LDL (بد) شما را بهبود بخشد. همچنین در مطالعات بالینی کلسترول خون را بهبود بخشیده است. در یک مطالعه 75 میلی گرم زیره سبز دو بار در روز به مدت هشت هفته باعث کاهش تری گلیسیریدهای خون ناسالم شده است. در مطالعه دیگری میزان کلسترول LDL “بد” اکسید شده در بیمارانی که از عصاره زیره به مدت یک ماه و نیم استفاده می کردند، تقریباً 10 کاهش یافت.

یک مطالعه روی 88 زن بررسی کرد که آیا زیره سطوح کلسترول HDL “خوب” را تحت تاثیر قرار می دهد یا خیر. کسانی که 3 گرم زیره را با ماست دو بار در روز به مدت سه ماه مصرف می کردند سطح HDL بالاتری نسبت به کسانی که ماست بدون آن مصرف می کردند داشتند. مشخص نیست که زیره به عنوان چاشنی در رژیم غذایی دارای مزایای کلسترول خون مشابه مکمل های مورد استفاده در این مطالعات است.

این مطالعه منبع معتبر که شامل زنان دارای اضافه وزن و چاقی است نیز نشان داد که مصرف 3 گرم پودر زیره در روز منجر به کاهش سطح کلسترول کل، لیپوپروتئین با چگالی پایین یا کلسترول “بد” و تری گلیسیرید می شود. در نهات و به طور خلاصه می توان بیان کرد که کسانی که از زیره استفاده می کردند سطوح بالاتری از لیپوپروتئین با چگالی بالا یا کلسترول “خوب” داشتند.

مرجع توزیع زیره سبز

مرجع توزیع زیره سبز مرجع توزیع زیره ایرانی، این محصول را با بسته بندی های متفاوت در وزن های مختلف در سراسر کشور با قیمت های مقرون به صرفه به فروش می رساند. هنگام خرید حتماً از تازه و مرغوب بودن محصول اطمینان حاصل نمایید. برای این کار می توانید زیره سبز فله را تهیه نمایید تا در هنگام خرید با بوییدن آن متوجه تازه بودن زیره و عطر و بوی آن شوید. لذا اگر قصد خرید زیره بسته بندی را دارید، پیشنها ما به شما عزیزان خرید از مراجع توزیع معتبر و با سابقه می باشد.

نکته مهم این است که همیشه یک قیمت بالا به معنای کیفیت عالی نیست! بسیاری از تولیدکنندگان و توزیع کنندگان عمده در حال معرفی محصولات خود در اینترنت هستند. بسیاری از مشتریان مصرف کننده زیره عمده هستند. برای این مشتریان امکان ندارد زیره کیلویی را به صورت عمده خریداری کنند. به همین دلیل لازم است که سیستم توزیع وجود داشته باشد که این محصول را در حجم های مختلف بفروشد.

خرید زیره درجه یک از توزیع کنندگان روشی آسان و بدون دردسر برای بسیار از افراد است. به این ترتیب، این مشتریان می توانند محصول خود را در کمترین زمان ممکن و با قیمت مناسب تر از بازارهای سنتی خریداری کنند. تنوع زیره خشک شده که به صورت فله و بسته بندی ارائه می شود از نظر نوع بسته بندی، کیفیت آن، قیمت محصول و همچنین درسته یا پودر شده زیاد است. به این ترتیب، مشتریان انتخاب بیشتریدر خرید خود خواهند داشت.

عرضه کنندگان زیره سبز ایرانی

تعداد عرضه کنندگان و فروشگاه های زیره مرغوب ایرانی به دلیل خواص و مصرف بالای انواع زیره در داخل کشور زیاد است که بعضی از آنها این محصول را با قیمت بالا و بعضی دیگر انواع زیره را زیر قیمت بازار و با حاشیه سود پایین به فروش می رسانند. شاید برای بسیاری از افراد این مساله پیش آمده باشد که هنگام مراجعه به بازار در شهرهای بزرگی مانند تهران با تفاوت قیمت چشمگیری بین بعضی از عرضه کننده ها مواجه می شوند که دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.

یکی از عواملی که باعث تفاوت قیمت بین عرضه کننده های این محصول می شود، نوع تامین این محصول است که محصولی که عرضه می کند تولید داخلی است و یا محصول وارداتی و خارجی است که در صورت وارداتی بودن آن قیمت تمام شده محصول برای فروشنده بالاتر است و مجبور است آن را با قیمت بالاتری نسبت به نمونه های تولید داخل عرضه کند. بنابراین برای عرضه زیره سبز ایرانی درجه یک و مرغوب که دارای قیمت مناسب تر و برای خریدار و عرضه کننده مقرون به صرفه تر باشد، بهترین راه تهیه از تامین کننده زیره در داخل کشور است که به مراتب شرایط بهتری را نسبت به محصولات وارداتی دارد.

امروزه عرضه کنندگان زیره سبز ایرانی، این محصول را مستقیما از تولید به مصرف می رسانند. همانطور که می دانید خرید مستقیم و بی واسطه همیشه مزیت منحصر به فرد خودش را دارد. شما در خرید بی واسطه یا همان خرید مستقیم، از مرکز تولید کننده یا توزیع کننده یک محصول، آن را تهیه می نمایید و طبیعتا از نوع ایده آل آن از لحاظ کیفیت بهره مند خواهید شد. مازاد بر یک خرید با کیفیت، از لحاظ قیمتی نیز به دلیل حذف واسطه ها برای شما فوق العاده مقرون به صرفه خواهد بود.

عرضه سراسری زیره سبز و سیاه ایرانی توسط شرکت های عرضه کننده صورت می گیرد. توجه داشته باشید عرضه این محصول فقط به صورت عمده و آنلاین انجام می شود که در این صورت هم در وقت و هم در هزینه ها صرفه جویی شده است. در اقصی نقاط کشور، عرضه این محصول گیاهی پرخاصیت با کمترین قیمت به فروش می رسد، به طوری که خریداران زیادی ترغیب به تهیه این گیاه خوراکی از عرضه کنندگان اصلی آن شده اند.

عرضه کیلویی زیره سبز

عرضه کیلویی زیره سبز مرکز عرضه کیلویی زیره سبز مرغوب، در هنگام فروش اطلاعات بسیار کامل در اختیار مشتریان خود قرار داده است که افراد می توانند به راحتی آن را تهیه کنند. بهتر است قبل از خرید اطلاعات کاملی در مورد انواع برندها به دست آورید زیرا این محصول در برندهای متنوع و با قیمت های مختلف به فروش می رسد. عرضه زیره سبز بسته بندی شده در وزن های گوناگون، در کشور افزایش بسیار زیادی داشته است زیرا افراد با توجه به بودجه خود بهترین و با کیفیت ترین نوع آن را خریداری می‌ کنند.

زیره سبز یکی از گیاهان دارویی معطر می باشد که طرفداران بسیار زیادی در کشور ما ایران دارد و هر ساله از این محصول به کشورهای دیگر نیز صادر می ‌شود که باعث فروش بیشتر این محصول شده است. عرضه بدون واسطه انواع محصولات باعث می شود تا مشتریان بتوانند هزینه های کمتری بابت تهیه آن پرداخت کنند. این محصول در بسته بندی های بسیار متنوع توسط شرکت های تولید کننده آماده می ‌شود و در سراسر کشور به بهترین شکل ممکن عرضه می گردد. این مجموعه بستری را برای مشتریان و خریداران به وجود آورده است تا بتوانند با حداقل بودجه خود به تهیه و استفاده از انواع زیره سبز و سیاه بپردازند.

با خرید مستقیم از عرضه کنندگان، شما واسطه ها را حذف کرده و این محصول مستقیم از دست فروشنده به دست شما می رسد که دارای مزایایی چون عدم اتلاف وقت، آسان و راحت، کاهش هزینه می باشد. مراکز عرضه زیره در کشور به دلیل اینکه همیشه به فکر رضایت مشتری بوده اند دست به فروش محصولات خود بدون واسطه زده اند. همان طور که می دانید حذف واسطه ها می تواند باعث کاهش قیمت محصولات شود از این رو امروزه معاملات آنلاین و بدون واسطه رایج شده است. روش خرید از مراکز آنلاین بسیار مرقوم به صرفه می باشد و می توان از خرید آنلاین و اینترنتی اقدام به خرید کرد که بسیار مناسب بوده و مزایای زیادی برای خریدار دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما