خرید مستقیم زیره سبز ایرانی صادراتی

زیره از جمله دانه های گیاهی پرخاصیت می باشد که عطر و بویی خوش داشته و علاوه بر طعم دار کردن خوراک، کاربرد زیادی در طب سنتی دارد. زیره سبز ایرانی صادراتی، از جمله محصولات ناب و درجه یک صارداتی کشور ایران میباشد که سالانه مقادیر عظیمی از آن به سایر کشورها عرضه میشود.

خرید انواع زیره، از جمله زیره سیاه و سبز ایرانی صادراتی مستقیما از طریق نمایندگیهای کارخانجات تولیدی صورت می گیرد، بدین طریق که کارخانجات مختلف این محصول را از باغدار تهیه کرده و آن را به شکل عمده و در بسته بندیهای مختلف وزنی به بازار فروش عرضه میکنند.

خرید مستقیم زیره سبز ایرانی صادراتی

مشخصات بهترین زیره سبز مرغوب

مشخصات بهترین زیره سبز مرغوب

در حال حاضر، انواع زیره را می توان در عطاریها به شکل بسته بندی و یا فله یافت، و از آنجاییکه خرید این محصول و سایر محصولات مشابه ممکن است با تاخیر صورت گیرد، احتمال کهنه و مانده شدن این ادویه بسیار زیاد است. از این رو در زمان تهیه زیره تازه عمده سبز، بهتر است نکاتی مد نظر قرار گیرد تا بتوان محصولی مرغوب و با کیفیت تهیه کرد.

یک نکته قابل توجه این است که زیره ادویه ای است که به مرور زمان عطر و بوی خود را از دست می دهد، پس میتوان به این نتیجه قطعی دست یافت که زیره تازه بسیار معطر بوده و بوی تندی دارد. همچنین، رنگ زیره نو و تازه، سبز روشن بوده و کاملا تازگی آن با نگاه اول مشخص است در صورتیکه زیره کهنه و مانده به رنگ سبز کدر می باشد.

در مجموع میتوان گفت که، زیره سبز مرغوب، علاوه بر داشتن عطر و بویی تند و رنگ سبز روشن، یک اندازه و یک شکل بوده و در مجموع از لحاظ سایز و اندازه، دارای دانه های یکدستی است.

تولید کنندگان زیره سبز مشهد

تولید کنندگان زیره سبز مشهد

زیره سبز یکی از محصولات نواحی اطراف استان خراسان رضوی یعنی سبزوار است، البته ناگفته نماند که این محصول در مشهد نیز تولید و به سایر نقاط کشور به شکل انبوه ارسال می شود. تولید کنندگان زیره سبز مشهد، این محصول را با بهترین کیفیت تولید و با قیمتی مناسب روانه بازار فروش می کنند. امروزه انواع این ادویه را اعم از زیره سبز و سیاه، در شهرهای بزرگی همچون مشهد می توان یافت.

مراکز عرضه زیره سبز، انواع این محصول را به شکل بسته بندی و یا فله به بازار عرضه و از انجا در اختیار مشتریان قرار می گیرد. لازم به ذکر است که این محصول کاملا بهداشتی و فرآوری شده و دارای نشان استاندارد می باشد. شایان ذکر است که خرید این ادویه علاوه بر حضور در عطاریها به شیوه آنلاین نیز وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما