صادرکننده زیره سبز مرغوب زنجان

امروزه استفاده از انواع چاشنی ها برای تهیه غذا در بین افراد امری بسیار مهم به شمار می آید، از این یکی از این چاشنی ها که مورد استفاده بسیاری از افراد در تمام دنیا بخصوص در کشور ما قرار می گیرد، محصول زیره سبز مرغوب و همچنین زیره سیاه بوده، که این محصول در مناطق مدیترانه ای به خصوص در کشور ایران در استان زنجان به صورت خودرو تولید شده و توسط صادرکننده های معتبر، محصول زیره سبز زنجان به سراسر دنیا عرضه می گردد.

صادرکننده زیره سبز مرغوب زنجان

چند توصیه درباره مصرف زیره سبز

چند توصیه درباره مصرف زیره سبز

همانطور که گفتیم تولیدات زیره سبز در استان زنجان به دلیل آب و هوای مناسب بسیار زیاد بوده و از آنجایی که محصول زیره از ارزش دارویی و غذایی بسیار بالایی برخوردار بوده به طوری که در طب سنتی نیز از آن یاد شده، لذا افراد بسیاری برای دریافت مواد معدنی و ویتامین ها و جذب خواص دارویی به مصرف دانه های این محصول به صورت کامل و یا پودر شده می پردازند.

لذا بیشتر افراد نوع پودر شده و یا دانه زیره سبز را در تهیه انواع غذاهایی همچون برنج، انواع خورشت ها استفاده می کنند، که این افراد با مصرف زیره می توانند تمامی خواص موجود در زیره را جذب بدن کرده، که این خواص شامل:

  • کمک به درمان هموروئید
  • کمک به هضم راحت تر غذا
  • کاهش استرس
  • درمان بیماری قلبی
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • تنظیم قند خون
  • کمک به کاهش وزن

از این رو این نوع محصول علاوه بر خواص نام برده در متن بالا دارای هزاران خواص بیشمار دیگر نیز می باشد، که برای بدن بسیار مفید و با ارزش بوده و از آنجایی که طبع این نوع محصول گرم بوده لذا مصرف آن را به همراه برنج توصیه می کنیم که موجب کاهش نفخ و رفع بلغم در بدن می شود.

اما چند توصیه مهم درباره مصرف زیره سبز وجود دارد، که شامل:

  1. مصرف عرق زیره برای رفع چاقی و چربی اضافی بدن
  2. مصرف پودر زیره به همراه ماست
  3. مصرف دمنوش زیره برای کاهش درد و کاهش اشتها
  4. استفاده از روغن زیره برای ماساژ و رفع التهاب در بدن

صادرات زیره سبز مرغوب زنجان

صادرات زیره سبز مرغوب زنجان

در حال حاضر به دلیل تولیدات بالای محصول زیره در کشور، تولیدکنندگان بسیاری در استان زنجان پس از بسته بندی محصول به صادرات زیره سبز به صورت عمده و یا کیلویی به کشورهای دیگر نیز می پردازند و این محصول را با قیمت تعیین شده بازار مصرف به مشتریان خارجی عرضه می کنند. از این رو صادرات زیره سبز پاک شده فله موجب شده تا میزان تقاضای این محصول از کشورهای دیگر افزایش یابد و علت آن هم کیفیت زیره تولید شده این استان می باشد، به همین علت مراکز خرید زیره سبز فله در کشور علاوه بر برداشت زیره های خودرو در مناطق کوهستانی به تولید و پرورش این محصول نیز پرداخته اند و از طریق تولید و صادرات زیره به کسب سود و درآمد می رسند.

15

  1. سلام و احترام. ممنون از مطالب مفیدتون. این دوره زمونه اکثر مردم چاق شدن و این محصول زیره سبز شما می تونه به حفظ سلامت و رو فرم اومدن مردم کمک کنه. موفق باشید.

  2. با عرض سلام و خسته نباشید و با آرزوی قبولی طاعات در این ماه عزیز،همانطور که همگی می دانیم زیره خواص خیلی زیاد داره و باید در برنامه غذایی گنجانده شود،مجموعه بناری تایید شده است و همیشه بهترین ها رو عرضه میکند ،به امید موفقیت هر چه بیشتر برای این تیم پر تلاش

  3. سلام خدا قوت زیره سبز طعم دهنده یه خوبیه برای غذاها و همچنین عرق اون برای طعم دار کردن شربت و چاشنی مناسبه

  4. ممنون بابت اطلاعات خوب و دقیق که کمک میکنه‌ بهتر بشناسیم و بهمیم ازکی و ازکجا قابل تهیه اس زیره مرغوب

  5. باسلام من مرتب زیره استفاده میکنم سفارش دادم عالی هستن توصیه میکنم شما هم خرید کنید

  6. سلام وقت بخیر .
    زیره و این همه خاصیت عالی و مفید به درمان هموروئید
    کمک به هضم راحت تر غذا
    کاهش استرس
    درمان بیماری قلبی
    تقویت سیستم ایمنی بدن
    تنظیم قند خون
    کمک به کاهش وزن
    زیره میشه گفت معجزه عالیه این محصول

  7. سلام و تشکر از مجموعه موفق بناری که همیشه بهترین هارو در اختیار مشتریان قرار میده. میخواستم ببینم برا شهرستان هم نمایندگی اعطا میکنین برای فروش؟ اگه شرایط رو بگین ممنون میشم.

  8. با سلام وقت بخیر خواستم تشکر کنم از مجموعه بناری مارکت صادر کننده زیره سبز اینبار خریده مان واسه عطاری خیلی سریع بدون واسطه تحویل در محل وانصافا تازه تر از چند فروشنده قبلی بود بازهم از سایت شما تشکر پیشنهاد دارم تا فصل بهار تموم نشده از محصول تازه وخوش عطر این سایت استفاده کنید.

  9. با سلام و وقت بخیر. از خواص زیره می توان به درمان یبوست، کمک به هضم، تقویت سیستم ایمنی، کاهش وزن، سلامت پوست و درمان استرس و افسردگی اشاره کرد.

  10. سلام و عرض ادب من از زیره های این سایت خریداری کردم کیفیتشون عالی بود پیشنهاد میکنم شما هم امتحان کنید

  11. سلام من از زیره سبز این سایز خرید کردم و استفاده کردم محصول مرغوبی بود به شما هم توصیه میکنم حتما یکبار امتحان کنید

  12. سلام سفارشم درست سر وقت به دستم رسید خیلی سپاسگزارم که هم به موقع سفارشم رو ارسال کردید و هم کیفیت عالی ای برای ارائه دارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما