فروشنده زیره سبز 100 گرمی ارگانیک

فروشنده زیره سبز 100 گرمی این محصول را با بهترین کیفیت به فروش می رساند، زیره در ایران به دو نوع سبز و سیاه وجود دارد که هر کدام دارای خواص منحصر به فردی هستند، از زیره علاوه بر استفاده در آشپزی به عنوان ادویه معطر، به منظور استفاده از خواص دارویی آن نیز استفاده می گردد، طبیعت این دانه گیاهی گرم و خشک است و استفاده آن برای افرادی که مزاج سرد دارند مناسب می باشد.

فروشنده زیره سبز 100 گرمی ارگانیک

خواص درمانی زیره سیاه

خواص درمانی زیره سیاه زیره سیاه یکی از انواع زیره های موجود در کشور است که از گذشته تا به امروز به دلیل دارا بودن خواص دارویی استفاده می‏‌ شده است، امروزه با تحقیقاتی که انجام شده این فواید برای این محصول به اثبات رسیده است، به همین دلیل قصد داریم در ادامه مطلب به برخی از خواص درمانی اشاره نماییم.

  • طبق تحقیقات انجام شده در زیره سیاه ترکیباتی موجود است که خاصیت آنتی‌ ‏اکسیدانی دارند به همین دلیل بهبود دهنده التهاب هستند، طبق تحقیقی که روی موش‏‌ ها دارای التهاب روده انجام شد، استفاده از زیره سیاه به کاهش التهاب بافت روده بزرگ همانند دارو های استروئیدی عمل کرد.
  • از گذشته تا کنون از زیره سیاه برای درمان امراض گوارشی مثل سوء هاضمه و زخم معده استفاده می شود، تحقیقات ثابت کرده اند که مصرف زیره سیاه باعث انبساط ماهیچه‏‌ های دستگاه گوارش شده و دفع گاز، روده درد و نفخ را مداوا می کند، همچنین زیره سیاه مانع از رشد باکتری‏‌ های مضر در روده می گردد.
  • پتاسیم عنصری است که به وفور در زیره سیاه وجود دارد که به حفظ ضربان قلب کمک می نماید، همچنین به پایین آوردن فشار خون و کلسترول نیز کمک می کند.

مرکز توزیع زیره سبز عمده

مرکز توزیع زیره سبز عمده زیره سبز و زیره سیاه فله در مراکز توزیع قابل خرید می باشند، در ایران علاوه بر تولید زیره سیاه زیره سبز نیز تولید می گردد، زیره سبز دارای ارزش غذایی بالا و خواص درمانی بی نظیری می باشد، این محصول به صورت دیم در اصفهان کاشته می شود، اصولا تولید کنندگان زیره را به صورت کاملا سورت شده و بدون هیچ گونه ناخالصی به فروش می رسانند.

این مجموعه یکی از مراکز توزیع انواع زیره به ویژه زیره سبز می باشد و این محصول را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در این سایت فروش عرضه می نماید و به ان ترتیب متقاضیان از سراسر کشور می توانند از طریق راه های ارتباطی که در این سایت وجود دارد با همکاران ما تماس گرفته و مقدار زیره سبز مورد نیاز خود را به صورت آنلاین و تلفنی سفارش دهند تا در کمترین زمان ممکن در محل دلخواه متقاضی تحویل بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما