بازار توزیع زیره سیاه

بازار توزیع زیره سیاه امروزه توانسته است این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسبی به دست مشتریان خود عرضه کند زیره سیاه در زندگی های امروزی بصورت چشم گیری استفاده می شود خریداران زیادی برای خرید این خشکبار به بازار مراجعه می کنند و در آنجا خرید خود را بهترین قیمت انجام می دهد لازم به ذکر است که بدانید در بازار توزیع این خشکبار بازرگانی زیادی اقدام به خرید زیره سیاه می کنند و آن را به کشور های خارجی عرضه می کنند. زیره سبز و زیره اصل محصول گیاهی می باشد که به صورت دانه ای و سبز رنگ می باشد و در زمینه های متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرد

بازار توزیع زیره سیاه

مواد مغذی موجود زیره سیاه

مواد مغذی موجود زیره سیاه امروزه همه ما می‌دانیم زیره سیاه بومی آسیای غربی می باشد و از زمان خیلی قدیم کشت می‌شود طبع آن گرم است طعم آن کمی تلخ می باشد زیره سیاه شبیه گشنیز و رازیانه و می باشد این گیاه را بصورت دم نوش استفاده می کنیم زیره سیاه حاوی مقدار گسترده ای از مواد مغذی می باشد. می توان گفت یک قاشق غذاخوری زیره حاوی کالری های زیر می باشد:

  • کالری
  • پروتئین
  • چربی
  • فیبر

زیره سیاه علاوه بر داشتن این مواد ها منبع آنتی اکسیدان ها می باشد که برای تقویت سیستم ایمنی بدن موثر می باشد زیره سیاه به علت داشتن ترکیبات موجود در خود برای مشکلات گوارشی از جمله نفخ معده و سوزش معده و درد های عضلانی نیز نقش بسزایی دارد. همانطور که گفته شد زیره اعلا به دو صورت سبز و سیاه موجود می باشد و هر کدام از آنها به صورت جداگانه در غذاهای ایرانی به کار می‌رود.

در طب سنتی مصرف زیره برای درمان بیماری آلزایمر و التهاب و زخم های به جود آمده از سوختگی شدید بی تاثیر نخواهد بود امروزه افرادی هستند که به چایی معمولی تمایلی ندارند و به جای مصرف چایی از دمنوش ریزه سیاه استفاده می کنند طعم دمنوش ریزه بسیار لذت بخش می باشد و برای رفع خستگی روزانه می توانیم به جایگزین چایی معمولی کنیم.

مراکز پخش زیره سیاه ارزان

مراکز پخش زیره سیاه ارزان این روزها زیره سیاه ارزان در مراکز پخش این محصول بصورت چشم گیری مشاهده می شود که در این مراکز عرضه زیره بصورت عمده برای افرادی که تمایل به خریدهای عمده دارند موجود می باشد مراکز پخش زیره سیاه ارزان در بیشتر شهرهای مختلف کشور وجود دارند که هرکدام از آنها سعی تلاش می کنند تا این محصول را با کیفیت بالایی که دارد به همگان معرفی کند.

زیره سیاه امروزه در بازارهای مختلف شهر بصورت بسته‌بندی یا فله به دست مشتریان باقیمت بسیار مناسب می رسد ناگفته نماند این محصول را صادرکننده عزیز کشورمان از مراکز پخش بصورت عمده و بدون حضور واسطه خریداری می کنند صادرکنندگان با خرید و فروش این محصول در مراکز پخش با حضور واسطه هیچ موافقتی نمی کنند زیرا آنها معتقدند که قیمتی که واسطه اعلام می کند برای خریدار و فروشنده سود آوری زیادی نخواهد داشت.

  • تبلیغات: 
    1. زیره سیاه برای کبد پریودی
    2. کاشت بهترین تخم کتان پرخاصیت
    3. رازیانه سبز پارس عطارک
    4. طبع زیره سبز گرم یا سرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما