بازار خرید زیره سبز صادراتی

زیره یکی از انواع ادویه جات معطر و خوشبویی است که به دو شکل زیره سیاه و سبز در بازار یافت میشود. این ادویه خوشبو، به شکل دانه های ریز و کشیده ای است که دارای غلافی سفت و محکم میباشد. این دانه ی مقوی به دلیل خواص بیشماری که دارد به عنوان یکی از محصولات صادراتی ایران به شمار میرود.

زیره سبز صادراتی، یکی از محصولات ناب ایرانی است که از کیفیت بالایی برخوردار است و بازار خرید این محصول، به دلیل ویژگیهای منحصر بفردی که دارد بسیار داغ بوده و جزو یکی از محصولات پر فروش است.

بازار خرید زیره سبز صادراتی

زیره مفید برای کاهش التهاب پوستی

زیره مفید برای کاهش التهاب پوستی

زیره، دانه ای است مملو از خاصیت و کمتر کسی پیدا میشود که از این خواص فوق العاده غافل باشد. این دانه های ریز و کشیده حاوی موادی هستند که به زدودن هر نوع قارچ، باکتری در بدن کمک میکنند، از این رو یکی از هزاران فوائد این ادویه مقوی، خاصیت ضد باکتری بودن آن است.

مطابق تحقیقات و آزمایشات صورت گرفته بر روی بیماران، دانه های زیره، قارچهایی را که منجر به ایجاد عفونتهای مختلف پوستی میشود در عرض چند روز از بین میبرد. این عفونتهای پوستی میتواند جوش های زیر پوستی و جوشهای چرکی و یا در مراتب بالاتر اختلالات پوستی همچون پسوریازیس باشد، که این عامل میتواند مدیون وجود ویتامین C موجود در زیره باشد که به عنوان نوعی آنتی اکسیدان قوی عمل میکند.

از این رو، مصرف زیره و گنجاندن آن در سبد غذایی روزمره، کمک فراوانی به کاهش انواع التهابات پوستی کرده، به علاوه در داشتن پوستی شفاف و درخشان بسیار موثر است. در صورتیکه مصرف خوراکی این محصول تولید آلرژی و حساسیت کند، میتوان پودر زیره را به صورت ماسک تهیه کرده و آن را بر روی پوست صورت قرار داد تا هر گونه مشکلات پوستی و یا حتی خشکی پوست از بین برود. شایان ذکر است که مصرف دو الی سه بار این محصول در هفته، باعث ایجاد رطوبت پوست صورت میشود.

فروش مستقیم زیره سبز صادراتی

فروش مستقیم زیره سبز صادراتی

زیره سبز، یکی از محصولات ناب شهرستان کاشان بوده که دارای دانه های نسبتا درشت با عطر ملایمتری در مقایسه با زیره سیاه می باشد. این محصول معطر به دلیل تولید شدن به شکل انبوه، قیمت مناسبی داشته که به شکل عمده و یا بسته بندی نه تنها در بازار داخلی بلکه در بازارهای بین المللی نیز بفروش میرسد.

زیره سبز صادراتی در مقایسه با انواع مختلف خود، از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و دارای شکل و ظاهر منظم تری مباشند. زیره سبز کیلویی و صادراتی در فروشگاه زیره کیلویی به اشکال مختلف و با منصانه ترین قیمت و به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش میرسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما