بازار عرضه زیره اعلا صادراتی

بازار عرضه زیره اعلا صادراتی محصولات خود را به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای مشتریان عرضه می نماید. بازار عرضه زیره سیاه و سبز را به تمام سطح خاورمیانه با بسته بندی های مناسب و مقاوم برای مشتریان ارسال می کند. بازار عرضه زیره اعلا صادراتی محصولات خود را با قیمت پایین تر از بازار روز به فروش می رساند و محصولات دارای ضمانت می باشند که در صورت عدم رضایت مشتریان، مشتری می تواند محصول را پس بدهد و یا تعویض کند.

بازار عرضه زیره اعلا صادراتی

مواد مغذی موجود در یک قاشق زیره

مواد مغذی موجود در یک قاشق زیره زیره از گیاه های بسیار مفید و مغذی می باشد که طرفداران زیادی به خود اختصاص داده است. زیره دارای طبیعت گرم می باشد و برای افرادی که دارای طبیعت سرد می باشند بسیار مفید می باشد. زیره استان کرمان از بهترین و مرغوب ترین زیره ها می باشد که ارگانیک می باشد. زیره از نظر ظاهری مانند برنج ولی کمی ریز تر می باشد. زیره دارای عطر و بوی فوق العاده می باشد که به عنوان ادویه خوش عطر در انواع غذاها مورد استفاده می باشد.

زیره دارای مواد مغذی زیادی در یک قاشق می باشد که از انواع بیماری ها پیشگیری و یا جلوگیری می کند. در زیره املاح معدنی چون فیبر، فسفر، پتاسیم و منیزیم وجود دارد که هر یک از این املاح فایده های زیادی برای بدن ما دارد. در یک قاشق زیره دارای قند و همچنین کلسترول نمی باشد و دارای یک گرم چربی می باشد. همچنین در یک قاشق مقدار آهن چهار میلی گرم ، پروتئین یک گرم و کربوهیدرات نیز سه گرم می باشد. مصرف زیره به هر نوعی که باشد برای افرادی که به علت استرس سیستم ایمنی بدن کاهش یافته است بسیار مفید می باشد.

از دیگر مواد مغذی در اندازه یک قاشق زیره می توان به ده میلی گرم سدیم، سی گرم فسفر، شش درصد کلسیم و پنج درصد منیزیم اشاره نمود. با مصرف زیره می توان میکروب و باکتری های دستگاه گوارش را از بین برد و از بیماری یبوست جلوگیری نمود. زیره خاصیت ضد پیری دارد و به علت آنتی اکسیدان موجود در زیره برای جلوگیری از افتادگی پوست بسیار مفید می باشد. زیره ایرانی عمده و کلی خرید و فروش می شود.

مراکز خرید زیره سبز مرغوب ایرانی

مراکز خرید زیره سبز مرغوب ایرانی مراکز خرید زیره سبز مرغوب ایرانی، باتوجه به کیفیت بالایی که در محصولات دارد موجب شده تا از مشتریان و طرفداران زیادی برخوردار شود. مراکز خرید زیره سبز مرغوب ایرانی، حرف اول را در مشتری مداری می زند و دارای مدیریت قوی و نیروهای ماهری می باشد. در این مراکز محصولات به گونه ای بسته بندی شده اند تا به محموله آسیبی وارد نشود. پخش کننده زیره محصولات خود را با حذف واسطه ها با قیمت مقرون به صرفه ای به فروش می رساند. شما نیز می توانید با شماره ای که در سایت قرار گرفته سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما