بازار عرضه زیره سبز ایرانی صادراتی

زیره، از انواع دانه های گیاهی بسیار خوشبو و معطری است که در اشکال مختلف سبز و سیاه در بازار یافت میشود. زیره سبز ایرانی از جمله محصولاتی است که در ایران به شکل انبوه تولید و سالانه مقادیر عظیمی از آن به کشورهای دیگر صادر میشود.

بازار عرضه و توزیع زیره سبز ایرانی صادراتی، این محصول طبیعی و ارگانیک را با کفیتی درجه یک و به شکل عمده در مراکز فروش داخلی و بازارهای بین المللی با قیمتی مناسب در اختیار متقاضیان قرار میدهد.

بازار عرضه زیره سبز ایرانی صادراتی

مصرف زیره سیاه برای فشار خون

مصرف زیره سیاه برای فشار خون

زیره سیاه دانه ای است گیاهی از خانواده جعفری و ادویه ای است منحصر بفرد که در صنعت آشپزی و طب سنتی مورد استفاده قرار می گیرد. این ادویه اعجاب انگیز حاوی طیف وسیعی از مواد مغذی است که برای سلامتی بدن لازم و ضرور می باشد. برخی از ترکیبات موجود در زیره سیاه، برای شریانهای قلب مفید بوده و باعث پیشگیری و درمان بسیاری از بیماریهای قلبی عروقی می شود.

یکی از عناصر مفید موجود در زیره سیاه، پتاسیم است. مقدار پتاسیم موجود در 100 گرم زیره سیاه طبیعی، معادل 1351 میلی گرم می باشد که مقدار قابل ملاحظه ای است، از این رو این ادویه به تنظیم ضربان قلب کمک کرده و انقباض رگهای قلب را کاهش می دهد. با کم شدن انقباض و گرفتگی سرخرگهای قلب، فشار خون نیز بالطبع کاهش میابد. به همین دلیل مصرف مداوم این دانه گیاهی میزان L D Lخون را کاهش داده و به بالا رفتن H D L خون کمک می کند.

در مجموع می توان گفت که گنجاندن زیره سیاه در سبد غذایی و مصرف آن با رعایت اعتدال باعث تنظیم فشار خون شده و به داشتن بدنی سالم و قوی کمک می کند.

توزیع کننده زیره سبز صادراتی

توزیع کننده زیره سبز صادراتی

زیره سبز با کیفیت، از محصولات طبیعی برخی از مناطق مستعد ایران مانند سبزوار، اطراف سمنان و نواحی حومه دامغان بوده که از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است. تولید این محصول گیاهی به دلیل بالا بودن میزان تقاضا سالانه رو به افزایش است. این ادویه ی معطر سیاه رنگ، به دلیل عطر خوب و خواص بینظیری که دارد بسیار پرطرفدار بوده و از بازار فروش نسبتا بالایی برخوردار است.

پخش کننده زیره، انواع این محصول را اعم از سبز و سیاه، با بالاترین درجه کیفی و در بسته بندیهایی با حجمهای مختلف وزنی و کاملا بهداشتی و با نشان استاندارد به کشورهای دیگر صادر می کند. شایان ذکر است که نرخ فروش زیره سبز صادراتی به کشورهای دیگر مناسب بوده و کلیه متقاضیان می توانند این محصول را تهیه و از مزایای آن بهره لازم را ببرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما