بازار عرضه زیره صادراتی

زیره سبز دانه و زیره باریج ادویه ای قدیمی است که از گذشته تاکنون پرطرفدار بوده و مورد استفاده قرار می گیرد. قرن هاست که به دلیل خواص خوشمزه و دارویی خود مورد استفاده قرار می گیرد. زیره سبز به دو شکل کیلویی و بسته بندی شده تولید و عرضه می شود که در این بین نوع کیلویی به صرفه تر بوده و از قیمت کمتری برخوردار می باشد. به همین دلیل بازار عرضه زیره صادراتی، بسیار پررونق و پرطرفدار است.

بازار عرضه زیره صادراتی

با خواص درمانی زیره سبز آشنا شوید

با خواص درمانی زیره سبز آشنا شوید همانطور که اشاره داشتیم انواع زیره سبز و زیره در بازار بین مردم به عنوان یک داروی گیاهی شناخته شده زیرا بسیار مفید است و خواص فوق العاده ای دارد، در بخش زیر به برخی از فواید زیره سبز که دارویی شفا بخش است اشاره می کنیم:

کم خونی: زیره حاوی مقادیر زیادی آهن است که ممکن است به درمان کم خونی کمک کند.

هضم بهتر: این ادویه به طور سنتی برای سوء هاضمه استفاده می شود و تحقیقات مدرن نشان داد که زیره سبز با افزایش فعالیت آنزیم های گوارشی به هضم عادی کمک می کند. یک مطالعه نشان داد که بیماران مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر (IBS) پس از دو هفته مصرف زیره غلیظ علائم بهبود یافته را گزارش کردند

کاهش کلسترول خون: زیره سبز ممکن است به بهبود کلسترول خون کمک کند. براساس تحقیقات انجام شده مشخص شد که زیره سطح تری گلیسیرید و کلسترول بد خود را کاهش داده و سطح کلسترول خوب خود را افزایش داده است.

حافظه بهتر: زیره سبز با تغذیه سلول های مغزی به ارتقاء سلامت روانی بهتر و تقویت حافظه کمک می کند.

بواسیر را درمان می کند: زیره سبز منبع غنی از فیبر رژیمی است ، دارای خواص کشنده ، ضد قارچی و ضد میکروبی است. اسانس زیره آلدئید و پیرازین موجود در زیره به عنوان یک ملین طبیعی عمل می کنند ، به درمان عفونت ها یا زخم ها در دستگاه دفع کمک کرده و بواسیر را تسکین می دهند.

پخش کننده زیره سبز بسته بندی درجه یک

پخش کننده زیره سبز بسته بندی درجه یک پخش کننده زیره سبز بسته بندی درجه یک برای سلامتی مصرف کنندگان این محصول ارزش قائل بوده و به عنوان فروشنده زیره سبز بهترین محصول که از نظر سلامت دارای کیفیت بالایی است را به بازار عرضه می نمایند و همچنین امروزه توزیع کنندگان برای فروش بیشتر، توزیع و عرضه گسترده این محصول در سراسر کشور، تسهیل در خرید آن و رفاه حال مشتریان اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی در فضای مجازی نموده است.

در این فروشگاه مجازی زیره سبز مرغوب به صورت بسته بندی و یا فله عرضه شده و ضمن ارائه اطلاعات و مشخصات در خصوص آن زمینه خردی غیر حضوری را برای مشتریان و مصرف کنندگان فراهم نموده اند. این اقدام توزیع کنندگان سبب شده تا واسطه ها و دلال ها در زمان عرضه حذف شده و محصول مستقیماً در اختیار مشتریان قرار گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما