بازار فروش زیره سیاه فله

زیره حاوی ویتامین های آ، ای، ث و ب است، زیره منبع فیبر و درمانگر مشگل یبوست و ضد سرطان است و سلامت بدن را تضمین می کند، مصرف روغن و عرق و ادویه و دانه آن را از دست ندهید، زیره کرمان یکی از بهترین زیره های معروف در بازار است، بازار فروش زیره سیاه فله آن را در کیفیت و بسته بندی های مناسب و استاندارد و قیمت مناسب به فروش می رساند.

بازار فروش زیره سیاه فله

کاهش دل درد با مصرف زیره

کاهش دل درد با مصرف زیره زیره خاصیت چاق کنندگی و تقویت معده را دارد و باعث دفع کرم‌ و‌ دفع باد معده و درمان اسهال دارد، دانه های زیره سرشار از منیزیم است که ماده ای معدنی می باشد که برای به داشتن خواب سالم و بهبود آن کمک می کند. مصرف زیره برای بی خوابی مفید است، این دانه دارای آنتی اکسیدان می باشد و رادیکال های آزاد مضر را از بدن دفع می کند و ما را در برابر سرطان، پیری و بیماری های عصبی محافظت می کند.

زیره سیاه یک ادویه عالی سرشار از مواد معدنی مانند آهن، مس، کلسیم، پتاسیم، منگنز، سلنیوم، روی و منیزیم است و در تولید گلبول های قرمز تاثیرگذار است و به کنترل ضربان قلب و فشار خون کمک می کند.

از فوائد بی نظیر آن برای بدن می توان به بادشکن‌ و مقوي‌ بودن و زيادکننده‌ شير و قاعده‌آور، نيرو و انرژی دهنده به بدن و ضد کرم و میکروب و هضم‌ کننده‌، وضد تشنج‌ و قابض‌ و معرق‌ و مقوي‌ برای معده اشاره کرد. به علاوه زیره برای آرامش و رفع استرس و اضطراب مفید و موثر است. در زمان گذشته از زیره برای رفع نفخ‌ شکمی‌، برطرف‌ کردن‌ سوهاضمه‌ و هضم بهتر غذا، دل‌ پيچه‌ درکودکان‌، از بین بردن انگل‌ معده‌ و روده‌ و تنگي ‌نفس‌ و سکسکه‌ استفاده داشته و موثر واقع می شده، زيره‌ يک‌ داروي‌ سنتي‌ است و‌ داراي‌ خاصيت‌ ضدگرفتگي ماهیچه ها و بدن‌ است.

به طور کلی دو نوع زیره در بازار فروش وجود دارد یکی زیره سبز و دیگری زیره سیاه، زیره سیاه باریک‌تر و عطر بیشتری دارد و زیره سبز حجیم‌تر و عطر کمتری دارد، خواص زیره سیاه گرم‌ و خشک‌ است‌ و داراي‌ خواص‌ بادشکن‌، مقوي‌ و هضم‌ کننده‌، ضد تشنج‌، است‌ و زیره سبز جز اصلی پودرهای کاری و چیلی است و به عنوان طعم دهنده در محصولات غذایی به کار می رود و روغن آن برای مزه دار کردن نوشیدنی ها و دسرها و چاشنی ها مصرف می شود، طبع زیره سیاه گرم و خشک است و بسیار پرخاصیت و مفید از زمان های گذشته تا به امروز بوده است.

خرید بی واسطه زیره سیاه

خرید بی واسطه زیره سیاه زیره دانه ای معطر است که در قدیم برای از بین بردن نفخ بیشترین استفاده را داشت، به طور کلی دو نوع زیره به نام زیره سبز و زیره سیاه وجود دارد، زیره سیاه که به آن زیره کوهی نیز می گویند یکی از سوغاتی های معروف استان کرمان می باشد که در مناطق کوهستانی به صورت خودرو رشد می کند، خرید بی واسطه زیره سیاه صادراتی سبب کاهش قیمت آن می شود و مرکز عرضه زیره آن را به شعب معتبر فروش در سراسر کشور توزیع می کند و فروشگاه ها آن را در کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می رسانند،

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما