بازار پخش زیره سبز درجه یک ایرانی

بازار پخش زیره سبز درجه یک ایرانی‌بسیار داغ و پر رونق است. این دانه ی ارزشمند و خوش عطر و طعم، به عنوان ادویه ای در غذا ها مورد استفاده قرار می گیرد و عطر دلپذیری به غذا ها می بخشد. از ارزش غذایی و خاصیت ها و فواید این محصول هرچه بگوییم کم است. زیره در انواع سبز و سیاه وجود دارد و به صورت پودر شده، دم کرده یا عرق زیره، مورد استفاده قرار می گیرد.

بازار پخش زیره سبز درجه یک ایرانی

همه چیز درباره زیره سبز

همه چیز درباره زیره سبز در ادامه مطالبی را برای شناخت زیره سبز می خوانیم. زیره سبز دانه ای به طول ۳ یا ۴ میلی متر و بیضی شکل، با رنگ سبز تیره است که روی آن شیار هایی وجود دارد. نسبت به زیره سیاه، حجیم تر است و عطر آن کمتر است. این دانه، عطر و طعم بسیار مطلوبی دارد و به عنوان یک ادویه در غذا ها و در پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. مزه ی آن شیرین و تلخ است. طبع آن گرم و خشک می باشد. دارای ویتامین های مختلف و مواد معدنی فراوانی از جمله کلسیم، فسفر، پتاسیم، سدیم و منیزیم و… است.

برای هضم آسان بسیار مفید است دارای آنتی اکسیدان فراوان و آهن می باشد، موجب کاهش وزن و لاغری می شود و کلسترول خون را پایین می آورد. نفخ شکن خوبی است، موجب آرامش اعصاب می شود، اشتها را زیاد می کند، بسیار انرژی زا می باشد، خاصیت های ضد باروری، ضد باکتری و سم، ضد قارچ و تقویت کننده ی معده، ضد صفرا و… تنها بخشی از خواص این دانه است. با تمام فوایدی که گفته شد، بهتر است به اندازه مصرف شود و در مصرف آن، زیاده روی نشود.

عرضه کننده زیره کیلویی

عرضه کننده زیره کیلویی عرضه کننده زیره کیلویی محصولات خود را با وزن های مختلف به صورت ۱کیلویی، زیره سیاه ۲ کیلویی و… به طور مستقیم و با حذف واسطه ها، با قیمت های بسیار مناسب به فر‌وش می رساند. مشتریان می توانند برای تهیه ی این محصول به صورت حضوری به مراکز فروش و پخش آن، مراجعه کنند و یا از طریق وب سایت های معتبر اینترنتی، برای خرید اقدام نمایند.

مراکز توزیع زیره سبز، به منظور رفاه مشتریان، روش های اینترنتی را در نظر گرفته اند که روشی بسیار مناسب است و علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، موجب صرفه جویی در زمان ارزشمند مشتریان می شود. زیره در بازار های داخلی و خارجی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و علاوه بر داخل کشور به کشور های مختلف صادر می شود. صادرات زیره ارز آوری و رشد اقتصادی خوبی برای کشور به همراه دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما