توزیع زیره سبز مشهد

توزیع زیره صادراتی مشهد به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالای آن در همه شهرهای ایران انجام می شود و به دلیل متقاضیان زیادی که در سراسر جهان دارد در تناژ بالا به کشور های دیگر نیز صادر می شود و از فروش و سود نسبتا بالایی برخوردار است. این محصول فوق العاده را می توانید در فروشگاه هلی معتبر و شناخته شده، هم به صورت فله ای و هم به صورت بسته بندی با قیمت مناسب خریداری کنید و از خواص و طعم بی نظیر آن بهره مند شوید.

توزیع زیره سبز مشهد

بررسی پروتئین موجود در زیره سبز

بررسی پروتئین موجود در زیره سبز

زیره سیاه اعلا از انواع ادویه می باشد که در طعم دادن به انواع غذا و شیرینی های مختلف از آن استفاده می شود و طعم و مزه بسیار خوبی به غذا می دهد، هم چنین به دلیل خواص متعددی که دارد از این محصول در مصارف دارویی و درمانی نیز استفاده زیادی می شود و مصرف آن برای سلامتی بدن حائز اهمیت است.

مواد مغذی در زیره سبز عبارت اند از: پروتئین، پتاسیم، فیبر، آهن، کلسیم، منیزیم، روی، مس، فسفر و انواع ویتامین های مختلف است و اگر بخواهیم میزان پروتئین موجود در ۱۰۰ گرم زیره سبز را بررسی کنیم، حدود ۲۰ گرم آن پروتئین است و این یعنی، مصرف زیره تضمین سلامتی انسان است و خواص متعددی را داراست که در ادامه به چند مورد اشاره می‌کنیم:

  • مصرف این محصول سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، به کاهش وزن کمک شایانی می کند و هم چنین برای سلامت پوست و جلوگیری از پیری زود رس اثر فوق العاده ای دارد.
  • مصرف این محصول به کاهش استرس، اضطراب و افسردگی کمک فراوانی می کند، برای تقویت حافظه اثر گذار است و هم چنین باعث درمان بی خوابی می شود.

زیره سیاه ایرانی عمده را می توانید از فروشگاه ما با قیمتی استثنائی خریداری کنید و امروزه خرید به صورت عمده با توجه به صرفه جویی در وقت و هزینه بسیار بهتر است. هم چنین شما عزیزان می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

صادرات زیره سبز ایرانی صادراتی

صادرات زیره سبز ایرانی صادراتی مرکز عرضه زیره، این محصول فوق العاده را در بسته بندی های مناسب و کاملا بهداشتی و یا به صورت فله ای با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار کلیه خریداران عزیز قرار می دهد. هم چنین صادرات این محصول به دلیل تقاضای بیش از پیش مردم بسیار زیاد شده است و باعث کمک به افزایش اقتصاد کشورمان شده است.

شما همراهان عزیز که خواهان این محصول ویژه هستید کافیست در هر ساعت از شبانه روز و در هر کجای این سرزمین پهناور هستید با استفاده از گوشی موبایل خود وارد سایت فروش ما شوید و این محصول را با کیفیت بسیار اعلا و قیمتی باور نکردنی سفارش دهید و در کم ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

  • تبلیغات: 
    1. زیره سیاه برای کبد پریودی
    2. کاشت بهترین تخم کتان پرخاصیت
    3. رازیانه سبز پارس عطارک
    4. طبع زیره سبز گرم یا سرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما