توزیع زیره سبز 100 گرمی اصل

زیره از جمله سبزی های پرخاصیت و خوش عطری است که در انواع تازه و خشک شده و پودر تولید و به بازار ارائه می گردد. شرکت تولید و پخش مستقیم زیره سبز 100 گرمی اصل در کشورمان با ارائه تازه ترین نوع این محصول توانسته در بازار داخلی به موفقیت های فراوانی دست یابد. کیفیت فوق العاده مطلوب سبزی ارائه شده و همچنین قیمت های مناسب آنها باعث گردیده مشتریان بسیار زیادی اقدام به مراجعه و تهیه محصول مورد نظر خود نمایند.

توزیع زیره سبز 100 گرمی اصل

طریقه مصرف زیره سبز برای لاغری

طریقه مصرف زیره سبز برای لاغری استفاده از محصولات طبیعی و گیاهی برای رفع مشکلت جسمی و بیماری ها، از سابقه بسیار طولانی در بین مردم کشورمان برخوردار است. این محصولات علی رغم ویژگیهای مثبت و خواص بی نظیری که دارند از عوارض و پیامدهای بسیار کمی نیز برخوردار می باشد. به همین دلیل مورد توجه بسیاری از افراد و متخصصان علم ‌تغذیه قرار دارد و از کاربردهای فراوانی بهره می برند. زیره سبز نیز از جمله پرکاربردترین و مفیدترین گیاهان دارویی به حساب می آید که سرشار از ویتامین های a, c, e, b, d، کلسیم و آهن می باشد.

در این مطلب می خواهیم به بررسی خواص زیره و راه های مصرف آن برای کاهش وزن بپردازیم :

  • یکی از راه های استفاده از زیره سبز برای لاغر شدن، مصرف انواع پودر شده آن همراه با غذاهای مختلف، انواع دسر و سالاد به میزان مشخص است.
  • می بایست در نظر داشته باشید که استفاده بیش از حد همراه با مواد خوراکی دیگر می تواند باعث مشکل گوارشی و تلخ شدن طعم غذا شود.
  • همچنین می توان به مدت ۵ ساعت دانه این گیاه را در ظرفی پر از آب قرار داده تا به خوبی خیس بخورد سپس آن را جوشانده و همراه با مقداری آبلیمو استفاده کرد.
  • بهتر است این دمنوش را به مدت دو هفته و روزانه مورد استفاده قرار دهید تا در کاهش وزن و تناسب اندام به موفقیت دست یابید.
  • از آنجایی که این گیاه دارای طعمی نسبتا تندی می باشد، می توانید آن را همراه با ماست و مقداری نمک همراه با غذا و یا به عنوان دسر، مورد استفاده قرار دهید.

صادرات زیره سبز کیلویی

صادرات زیره سبز کیلویی برای خرید زیره سیاه و زیره سبز مرغوب می توان به مرکز تولید، عرضه و صادرات این محصول در کشورمان مراجعه کرده و از تهیه محصولی با کیفیت بهره مند شوید. این مجموعه، تازه ترین نوع زیره را به صورت سورت بندی شده، در بسته بندی های کاملا بهداشتی در دسترس مشتریان قرار می دهد. همچنین برای جلب رضایت بیشتر مشتریان، زیره سبز را به صورت مستقیم و بی واسطه همراه با قیمتهای ارزان، به صورت آنلاین ارائه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما