توزیع عمده زیره سبز مرغوب ایران

از جمله گیاهانی که به عنوان ادویه مصرف اما فواید زیادی برای بدن دارد و مصرف آن در طب سنتی توصیه شده زیره سبز است که در برخی از شهرهای کشورمان تولید می شود. زیره سبز مرغوب ایران دارای شهرت جهانی است این به خاطر کیفیت بسیار زیاد آن است. این ادویه برای افرادی که از چاقی رنج می برند توصیه شده است. و فواید بسیار زیادی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

توزیع عمده زیره سبز مرغوب ایران

بررسی فیبر موجود در زیره سبز

بررسی فیبر موجود در زیره سبز زیره در دو نوع سبز و سیاه وجود دارد. زیره سبز علاوه بر این که به صورت خودرو در برخی مناطق می روید به صورت پرورشی نیز توسط فعالان در این زمینه تولید می شود. طبع زیره سبز گرم و خشک است و دارای مقدار زیادی آهن، کلسیم، منیزیم،فیبر و آنتی اکسیدان و ویتامین A و E است.

افرادی که از چاقی مخصوصا چاقی شکمی رنج می برند مصرف زیره سبز به آن ها توصیه می شود، این خاصیت به خاطر فیبر موجود در این گیاه است که باعث کاهش اشتها و افزایش متابولیسم بدن می شود و از این طریق باعث از دست دادن چربی ها می شود. همچنین فیبری که در زیره وجود دارد به عملکرد سیستم گوارش را بهبود می بخشد، هضم غذا را بهتر می کند، در درمان یبوست و هموروئید و نفخ شکم بسیار موثر است.

از دیگر فواید این گیاه تقویت سیستم ایمنی بدن به خاطر ویتامین سی موجود در آن، کاهش فشار خون و کلسترول خون که باعث جلوگیری از سکته قلبی می شود. و به خاطر ویتامین E برای پوست و ترمیم زخم ها مفید است.

پخش زیره سبز پاک شده عمده

پخش زیره سبز پاک شده عمده فروش مستقیم زیره سبز توسط تولید کنندگان به صورت عمده انجام می شود و از این طریق به دست شرکت های تولید ادویه جات، شرکت های دارویی و عطاری ها و یا صادرکنندگان می رسد. شرکت های دارویی و تولید کنندگان دارو بر پایه ی ترکیبات گیاهی از زیره سبز در داروهای خود استفاده می کنند. تولید کنندگان ادویه این محصول را به صورت پودر شده یا دانه ی کامل در بسته بندی هایی با وزن های مختلف عرضه می کنند. و اما صادرکنندگان فعال در این زمینه با کیفیت ترین زیره موجود در دنیا را که متعلق به ایران است را به سایر کشورهای متقاضی صادر می کنند.

زیره سبز عمده را می توانید با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت موجود در بازار از ما خرید کنید. قطعا با یک بار خرید از ما مشتری دائمی ما خواهید شد. سعی کنید در طول هفته برای سلامتی خود چندین بار این محصول مفید را مصرف کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما