توزیع مستقیم زیره کیلویی

زیره از جمله ادویه های گیاهی است که به دو شکل زیره سبز و سیاه در بازار یافت می شود. زیره کیلویی، یکی از شیوه های عرضه و توزیع این محصول است که این شیوه امروزه در میان توزیع کنندگان امری متداول و رایج شده است و با استقبال زیادی نیز همراه بوده است. عرضه کننده زیره، با کیفیت ترین نوع این محصول را چه سیاه و چه سبز به شکل کیلویی و عمده و با قیمتهایی مناسب وارد بازار فروش می کند. لازم به یاد آوری است که شرکتهای متعددی در زمینه عرضه زیره اعلا فعال بوده و محصولات خود را با توجه به نرخ روز در اختیار مشتریان قرار می دهند.

توزیع مستقیم زیره کیلویی

دلایل مهم مصرف زیره سبز

دلایل مهم مصرف زیره سبز زیره سبز، گیاهی است دانه شکل که بصورت پودر شده نیز مورد استفاده قرار می گیرد. طبع این ادویه گرم و خشک بوده و سرشار از آنتی اکسیدان و عناصر مختلفی همچون: کلسیم، منیزیم و آهن می باشد. این محصول طبیعی حاوی فیبر بوده و از اینرو کمک شایانی به داشتن اندامی مناسب می کند. یکی از دلایل استفاده از زیره سبز، ویتامین C موجود در آن است. امروزه کمتر کسی یافت می شود که از ارزش بالای این ویتامین غافل باشد. چراکه این ویتامین به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کرده و باعث حفظ قوای بدن می شود.

یکی دیگر از شایع ترین دلایل مصرف زیره سبز، مخصوصا در میان بانوان، داشتن پوستی روشن و درخشان می باشد، چراکه این محصول سرشار از ویتامین E است که این ویتامین خود همون نوعی آنتی اکسیدان قوی عمل کرده و به کلاژن سازی پوست کمک فراوانی می کند. از این رو، مصرف مداوم زیره سبز، باعث به تاخیر انداختن روند پیری شده و همچنین چین و چروکهای ریز و پنجه کلاغی اطراف چشمها را به مرور زمان از بین می برد.

قیمت فروش زیره کیلویی

قیمت فروش زیره کیلویی در حال حاضر، یکی از شیوه های رایج و متداول فروش زیره، شیوه ی کیلویی است. امروزه با توجه به شرایط حاکم بر جامعه، بهترین زیره با داشتن درجه ی کیفی بالا، محصولی است که به راحتی و به شکل عمده به فروش می رود. چراکه این ادویه، علاوه بر مصرف در طبخ غذا، نوعی گیاه دارویی بوده و در طب سنتی نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت فروش زیره کیلویی، بسته به میزان کیفیتی که دارد تایین می شود، از این رو قیمت این محصول مشخص نیست. البته ناگفته نماند که، فروش این محصول تنها به شیوه کیلویی محدود نبوده و انواع زیره اعم از زیره ی سبز و سیاه به اشکال مختلف بسته بندی و در وزنهای متفاوت نیز در بازار موجود است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما