تولیدی بزرگ زیره سبز کرمان

تولیدی بزرگ زیره سبز کرمان یک مرکز بزرگ و معتبر است که بهترین و مرغوب ترین نوع زیره سبز بسته بندی و فله ای را با استفاده از بهترین روش ها و زیر نظر کادری مجرب و کاردان و هم چنین با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و مدرن تولید و در سطح بازار عرضه می کند. این تولیدی برای پخش سریع تر و بهتر محصولات خود از روش های مختلفی استفاده نموده که می توان بهترین روش را عرضه مستقیم و بی واسطه نام برد حال این سایتی که مشاهده می کنید انواع محصولات این تولیدی را با قیمت مصوب در اختیار مشتریان قرار می دهد.

تولیدی بزرگ زیره سبز کرمان

تقویت سیستم ایمنی بدن با مصرف زیره

تقویت سیستم ایمنی بدن با مصرف زیره زیره از جمله دانه های گیاهی بسیار خوش عطر و بو می باشد که به عنوان ادویه در صنعت غذایی و دارویی کاربرد زیادی دارد این دانه کشیده و باریک در انواع سبز و سیاه وجود دارد که سرشار از انواع ترکیبات خاص و املاح معدنی می باشد حال ما در این مطلب قصد داریم درباره یکی از خواص زیره که تقویت سیستم ایمنی بدن است بیشتر بحث کنیم.

زیره سرشار از انواع آنتی اکسیدان های قوی نظیر؛ ویتامین C، A، E، سلنیوم و منیزیم است که با فعالیت رادیکال های آزاد مبارزه نموده و خطر اکسیده شدن و سرطانی شدن سلول ها را کاهش می دهد در واقع ویتامین C سطح گلبول های سفید خون را افزایش داده و از نفوذ و انتشار عوامل بیماری زا درون بدن پیشگیری می کند در نتیجه با تقویت سیستم ایمنی بدن، کمتر بیماری های ویروسی به سراغ فرد می آید.

زیره خاصیت ضد میکروبی و ضد عفونی کننده دارد از این رو در مواقع سرماخوردگی و آنفلوانزا می توان با نوشیدن دمنوش زیره ضمن تقویت سیستم ایمنی بدن، ناحیه گلو و ریه ها را پاکسازی نمود و زمینه گسترش ویروس را به حداقل رسانید ضمنا زیره غنی از؛ پتاسیم، آهن، فولات، می و ویتامین های گروه B و ترکیبات فلاونوئیدی است که همگی در افزایش تقویت سیستم ایمنی بدن تاثیر دارند.

امروزه با گسترش ویروس منحوس کرونا تمام پزشکان توصیه به مصرف مواد غذایی دارند که سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد و همواره سفارش می کنند که استرس و اضطراب را از خود دور کنید چرا که عامل اصلی تضعیف مقاومت بدن، استرس است حال با مصرف دمنوش زیره می توان استرس و تنش ها را از خود دور کرد زیرا ویتامین های B موجود در آن سبب تقویت سلول های عصبی و رفع اضطراب می شوند.

خواص درمانی زیره سبز

خواص درمانی زیره سبز زیره سبز که به نام کرابیه نیز معروف است از جمله گیاهان دارویی بومی آسیا تلقی می شود که از عطر بسیار قوی و طعم عالی برخوردار است در واقع این دانه ریز و ارزشمند به دلیل داشتن مواد مغذی، خواص درمانی زیادی برای سلامت بدن دارد که ما در ادامه به برخی از این فواید اشاره مختصری می کنیم.

رفع مشکلات گوارشی؛ در ساختار زیره فیبر گیاهی زیادی موجود است که سیستم گوارشی را تقویت نموده و از ایجاد مشکلاتی نظیر؛ یبوست، اسهال، سوء هاضمه، درد معده، درد شکم و مشکلات کبدی جلوگیری می کند در واقع زیره حاوی کارون می باشد که کرم های انگلی را نابود می کند در نتیجه شکم را آرام می کند هم چنین خاصیت ضد نفخ دارد که بهترین درمان کننده درد های شکمی است.

درمان سرماخوردگی؛ زیره سبز از آن جایی که خاصیت ضد ویروسی دارد از این رو در مواقع سرماخوردگی می تواند جایگزین خوبی برای دارو های شیمیایی باشد این ادویه خوشبو با تاثیر مثبت روی سیستم تنفسی علائم سرماخوردگی مانند؛ سرفه های خشک، نفس تنگی، تب، گرفتگی سینه و نشانه های آسم را درمان می کند.

درمان مشکلات پوستی؛ پوست یکی از اجزاء مهم بدن به شمار می رود که اگر به آن رسیدگی نشود خراب و زشت می شود حال یکی از بهترین راهکار ها برای رفع التهابات و مشکلات پوستی، روغن زیره است که تاثیرات شگفت انگیزی روی سلامت پوست می گذارد در واقع این روغن با تقویت سلول های پوستی و بازسازی سلول های مرده سایر چین و چروک ها، قرمزی، لکه های قدیمی، جوش و پف زیر چشم را کاهش می دهد.

ارزش غذایی زیره سبز چقدر است؟

ارزش غذایی زیره سبز چقدر است؟ اگر خواسته باشیم ارزش غذایی زیره سبز مرغوب را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که در هر ۱۰۰ گرم از این دانه گیاهی حدود ۳۷۴ کیلو کالری نهفته است و از دیگر ترکیبات آن می توان؛ چربی های سالم غیر اشباع، فیبر خوراکی، پتاسیم، کربوهیدرات، پروتئین، مقدار اندکی قند، کلسیم، منیزیم، آهن، ویتامین های گروه B نظیر؛ B6 و ویتامین A، C و E را نام برد بنابراین با توجه به این ترکیبات از ارزش غذایی بالایی برخوردار است.

زیره سبز با داشتن پتاسیم بالا و سدیم کم سبب کاهش فشار خون و کلسترول می شود در حقیقت مصرف این محصول گیاهی از فشار وارده بر دیواره رگ ها جلوگیری می کند و با کاهش استرس و اضطراب زمینه پیدایش ناراحتی های قلبی را به حداقل می رساند هم چنین فیبر موجود در آن با چسبیدن به کلسترول بد، آن را از طریق مواد زائد دفع می کند از این رو زیره می تواند ضمن تامین تمام نیاز های بدن، سلامت قلب را تضمین کند.

ارزش غذایی زیره کوهی به قدری بالا است که کمک فراوانی به کاهش وزن می کند در واقع فیبر موجود در آن با بهبود فرآیند هضم و تسریع حرکات روده ای از یبوست جلوگیری می کند و همان طور که می دانید یبوست یکی از علل چاقی مفرط است علاوه بر آن این فیبر درون معده حجیم شده و احساس سیری طولانی مدتی در بدن ایجاد می کند در نتیجه چربی سوزی بدن افزایش می یابد.

قیمت بهترین زیره سبز کرمان

قیمت بهترین زیره سبز کرمان قیمت بهترین زیره سبز کرمان را می توان از تولید کنندکان، نمایندگی های پخش و وبسایت های اینترنتی جویا شد زیرا در این مراکز لیست قیمت محصول پس از سنجیدن؛ کیفیت، نوع منطقه برداشت، حجم، میزان سفارشات، نوسانات اقتصادی و نحوه خرید و فروش سنجیده و درون وبسایت تخصصی به اشتراک گذاشته می شود حال اگر شما می خواهید از تخفیفات ویژه این محصول بهره مند شوید بهتر است به این سایت مراجعه کنید.

وبسایت تخصصی شرکت فروش ما قیمت به روز رسانی شده و ارزان آن را در اختیار خریداران عمده قرار می دهد تا آنان بتوانند متناسب با نیاز و بودجه خود خرید کنند مطمئن باشید خرید از طریق این سایت از همه لحاظ برای شما مقرون به صرفه خواهد بود و مرغوب ترین محصول به دست شما خواهد رسید.

1

  1. من به شخصه خیلی از طعم‌زیره خوشم میاد برای همین هم از سایت شما ترغیب شدم خرید کنم و از خریدم هم راضی بودم ممنون از کیفیت کار و‌محصول خوبتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما