تولید مستقیم زیره سبز درجه ۱

تولید مستقیم زیره سبز درجه ۱ در داخل کشور سبب شده تا این محصول در سطح بازار به صورت عمده و بدون هیچ محدودیتی عرضه گردد و نیازی به وارد کردن آن از کشور های دیگر نباشد. بسیاری از تولید کنندگان ایرانی مستقیما زیره سبز را توسط دستگاه های مجهز و پیشرفته تمیز و بسته بندی کرده و توسط نمایندگی های فروش یا سایت های اینترنتی معتبر به دست مصرف کنندگان می رسانند در ‌‌‌‌‌واقع تولید مستقیم برابر است با عرضه مستقیم و کاهش قیمت محصول و هم چنین تعامل بین تولید کننده و خریدار.

تولید مستقیم زیره سبز درجه 1

مشخصات ظاهری انواع زیره سبز

مشخصات ظاهری انواع زیره سبز یکی از انواع ادویه ها و گیاهان دارویی بسیار پر خاصیت و ارزشمند که در صنعت غذایی و دارویی کاربرد گسترده ای دارد، زیره می باشد که در داخل ایران و در استان کرمان در تناژ های بالا تولید و فرآوری می گردد زیره در انواع سبز و سیاه موجود است که ما در این مطلب قصد داریم مشخصات نوع سبز را برای شما بیان کنیم.

زیره سبز همان طور که از نامش پیداست دارای رنگ سبز روشن است و عطر قوی آن از دور به مشام می رسد در واقع همین دو عامل سبب شده تا جزء مطرح ترین و پر طرفدار ترین نوع زیره در جهان باشد مشخصه دیگر آن داشتن دانه هایی با سایز های همسان و یکنواخت است ضمنا سطح آن کاملا صاف و عاری از برآمدگی، لکه و تیرگی می باشد.

زیره سبز اگر تازه ‌‌‌‌و مرغوب باشد هیچ گونه ناخالصی و آلودگی درون دانه های درشت آن دیده نمی شود هم چنین به دلیل نداشتن رطوبت کاملا خشک و باکیفیت می باشد جدای از مشخصات ظاهری، زیره سبز درجه یک تاثیرات زیادی روی کاهش وزن، رفع مشکلات گوارشی، رفع کم خونی، سم زدایی بدن، سلامت قلب و… دارد حتی به دلیل رساندن تمام مواد مغذی به پوست بهترین ماسک برای رفع التهابات پوستی، چین و چروک ها، جوش های سر سفید و سر سیاه و داشتن پوستی شفاف و درخشان است.

ظرف مناسب نگهداری زیره سبز درجه ۱

ظرف مناسب نگهداری زیره سبز درجه 1 مسلما برای بهره بردن از خواص و عطر و طعم زیره باید آن را در شرایط مطلوب و در ظروف سربسته ای نگهداری کرد تا بتوان تا ماه ها و یا حتی سال ها از آن استفاده نمود روش نگهداری زیره سبز زیاد مشکل نیست و هر کس می تواند در منزل آن را نگهداری کند.

بهترین ظرف برای نگهداری زیره سبز، ظرف شیشه ای درب دار است پس دانه ها یا پودر زیره را درون شیشه ریخته و آن را در مکان خشک، خنک و تاریک قرار دهید تا در اثر تابش نور خورشید عطر و کیفیت زیره از بین نرود اگر ظرف دودی رنگ و تیره را برای زیره انتخاب کنید که بهتر است زیرا هر چه زیره در مکانی تاریک باشد بهتر است.

شایان به ذکر است زیره به دلیل تمایل جذب بالای رطوبت اگر در محیطی نم دار بماند، سریع مرطوب شده و دیگر کیفیت اولیه را ندارد پس حتما از محیطی که قرار است ظرف را در آن جا بگذارید مطمئن شوید توجه داشته باشید ظروف پلاستیکی و فلزی به هیچ وجه ظرف مناسبی برای نگهداری زیره نمی باشد پس تا می توانید ظروف شیشه ای یا سرامیکی را تهیه کنید.

شرکت تولید کننده زیره سبز درجه ۱

شرکت تولید کننده زیره سبز درجه 1 شرکت تولید کننده زیره سبز ممتاز و درجه یک با افزایش تولیدات این محصول به صورت ارگانیک و ممتاز به ارائه انواع زیره سبز در بسته بندی های با اوزان مختلف به صورت عمده و کیلویی در سرتاسر کشور می پردازد و از آن جایی که در این زمینه از متخصص ترین و با تجربه ترین افراد بهره برده توانسته علاوه بر تامین نیاز بازار های داخلی، نیاز بازار های خارجی را نیز تامین کرده و بخشی از محصولات درجه یک خود را صادر کند.

شرکت تولید زیره با ایجاد و طراحی سایت های اینترنتی معتبر توانسته اند زمینه خرید مستقیم و بی ‌‌‌‌‌‌‌واسطه را برای مشتریان خود فراهم کند از این رو متقاضیان می توانند به راحتی و بدون محدودیت مستقیما این محصول را از خود تولید کنندگان با قیمت استثنایی دریافت کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما