تولید کننده زیره سیاه ارزان

تولید کننده زیره سیاه ارزان این دانه گیاهی را که امروزه یک چاشنی پرطرفدار در انواع غذاهای ایرانی است همچنین علاوه بر این دارای خواص درمانی زیادی به ویژه مشکلات گوارشی نیز می باشد به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها در سراسر کشور در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که مشتریان می توانند زیره سیاه مرغوب را با نازلترین قیمت خریداری نمایند و در نتیجه رضایت کامل از محصول خریداری شده خود داشته باشد. زیره سیاه یک گیاه دارویی است که بیشترین کاربرد آن در آشپزی و پزشکی است و طرفداران بسیاری دارد و به همین دلیل بازار فروش آن با استقبال زیادی مواجه شده است.

 

از خواص زیره چه می دانید؟

از خواص زیره چه می دانید؟ زیره در دو نوع کشت و تولید می‌شود زیره سیاه و زیره سبز که هر کدام دارای ویژگی ها و خصوصیات مخصوص به خود می باشند و ظاهری متفاوت دارند ولی از نظر ارزش غذایی شبیه به هم هستند.

زیره سبز معمولاً کشت می‌شود و در حال حاضر کشور ما به دلیل مواجه شدن با کم‌آبی در سال‌های اخیر می‌تواند کشاورزان را به کشت زیره سبز ترغیب کند زیرا این دانه گیاهی و در عین حال دارویی نیاز به آب کمی دارد و کشت آن در حجم بالا می‌تواند سود خوبی را عایدکشاورزان نماید.

زیره سیاه معمولاً در ارتفاعات کوهستانی که بیشتر مواقع سال دارای رطوبت است به صورت خودرو می‌روید ولی در سالهای اخیر در برخی از مناطق کشور هم کشت می‌شود که دارای کیفیت مطلوبی است همچنین خواص درمانی و دارویی فراوانی دارد از جمله

  • مفید برای کم خونی به دلیل دارا بودن آهن
  • مفید برای دستگاه گوارش و برطرف‌کردن کننده نفخ شکم
  • مفید برای دردهای قاعدگی زنان و دوران یایسگی
  • مفید در پیشگیری از سرطان
  • کمک به درمان افسردگی و بیماریهای که به استرس مربوط می شود
  • کاهش دهنده کلسترول خون و قند خون و مانع از دچار شدن به بیماری دیابت
  • مفید برای پوست

نکات مهم هنگام استفاده از زیره

نکات مهم هنگام استفاده از زیره زیره از جمله گیاهان بسیار قدیمی است که سال‌های زیادی می گذرد این محصول در کشور کشت و برداشت می شود و در بین ما ایرانیان محبوبیت زیادی دارد و علاوه بر ایران در بسیاری از کشورهای دیگر هم جزء جداناشدنی آشپزخانه آن ها است.

این دانه گیاهی به عنوان یک ادویه پرطرفدار دارای عطر و طعم دلچسبی است که امروزه در بسیاری از غذاهای خوشمزه ایرانی کاربرد دارد. زیره دارای طبع گرم است و غالباً در بسیاری از پودرهای کاری که امروزه جزء ادویه های پرکاربرد در انواع غذاها می باشد وجود دارد.

زیره را می توان در انواع غذا ها یا به صورت دمنوش و عرق نیز مورد استفاده قرار داد که در حال حاضر به عنوان یک داروی مناسب برای کاهش وزن نیز مورد استفاده قرار می گیرد و افرادی که قصد دارند تا وزن خود را متعادل سازند می توانند زیره را در برنامه غذایی خود قرار دهند و از خواص بی نظیر آن بهره‌مند شوند.

در مصرف زیره هم مانند سایر محصولات خوراکی نباید زیاده‌روی شود زیرا زیاده روی در آن باعث مشکلاتی گوارشی مانند اسهال و گاهی یبوست و همچنین به دلیل طبع گرم باعث ایجاد کهیر در بدن می‌شود پس در مصرف آن افراط نکنید.

صادر کننده زیره کوهی

صادر کننده زیره کوهی

صادرکننده زیره کوهی این محصول با کیفیت و مرغوب را برای فروش به بازارهای جهانی عرضه می کند که زیره سیاه ایران سهم عمده ای در صادرات دارد و دلیل آن هم وجود زیره کوهی کرمان می باشد زیرا طرفداران زیادی در بازار جهانی دارد و توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است پس اگر به دنبال زیره سیاه مرغوب هستید حتما زیره کرمان را امتحان نمایید. زیره سیاه به صورت عمده و مستقیم در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می گیرد که خرید مستقیم و عمده برای شما مقرون به صرفه است. همچنین زیره سبز کیلویی و عمده نیز برای فروش عرضه می شود که خرید عمده این زیره نیز به صرفه تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما