تولید کنندگان زیره سیاه اعلا

تولید کنندگان زیره سیاه اعلا خالص بیشتر در استان کاشان که پایتخت عرقیات ایران است می باشد و البته لازم به ذکر است تولید کنندگان این عرقیات در اکثر شهر های کشور نمایندگی دارند، تا تمام افراد بتوانند به راحتی به عرق زیره خالص و سایر عرقیات مرغوب دسترسی داشته باشند.

تولید کنندگان زیره سیاه اعلا

تاریخچه تولید زیره سبز

تاریخچه تولید زیره سبز

زیره سبز از زمان های قدیم به عنوان گیاه دارویی و ادویه ای مورد استفاده قرار می گرفته است، همانطور که در کتاب مقدس ابرز پاپیروس (1550 قبل از میلاد) ذکر شده است. در مورد منشاء جغرافیایی زیره اختلاف نظر وجود دارد. برخی آن را بومی جنوب مدیترانه و برخی دیگر در قسمتهای بالایی مصر و ساحل نیل می دانند. قدیمی ترین آثار زیره در تاریخ به 5000 سال پیش برمی گردد، زمانی که مصری ها از آن برای تقلید فرعون ها به همراه انیسون و مرزنجوش استفاده می کردند.

زیره در پاپیروس به عنوان ضد تشنج، ملین، مسکن و محرک ذکر شده است و در طب سنتی هند به عنوان محرک و مفید برای اسهال و التهاب روده مورد استفاده قرار گرفته است. با توجه به سن و وسعت کشت و تنوع نمونه های زیره سبز به ویژه Cumin Setifolium در ایران، این احتمال تقویت می شود که منبع توسعه و اهلی شدن این گیاه غلات ایرانی باشد. در ایران نمونه های نیمه وحشی این زیره سبز تازه از سبزوار، سرخس و صالح آباد، سرخه، سمنان، گرمسار، غرب کاشمر، بین خواف و تایباد، سرخس و دریاچه بزنگان و جنوب تربت حیدریه گزارش شده است.

همه چیز در مورد زیره سبز لاغر

همه چیز در مورد زیره سبز لاغر

زیره می تواند چربی ها را آب کند و همچنین در سوزاندن کالری اضافی در اطراف شکم بسیار مثر است. در نهایت، زیره می تواند متابولیسم را افزایش داده و دمای بدن را افزایش دهد. این فرآیند به سوزاندن چربی های اطراف شکم به خوبی کمک می کند. زیره عموماً یک گیاه بومی هند است که معمولاً طعم تلخی دارد و در دنیای لاغری شکم بسیار محبوب است. این گیاه می تواند در مدت بیست روز برای لاغری شکم تأثیر بسزایی داشته باشد. قبل از اینکه به نحوه استفاده از زیره برای کاهش وزن بپردازم، باید چند مورد را در نظر بگیریم. زیره را واقعا باید هدیه ای دانست که توسط مادر طبیعت به انسان داده شده است.

اگر بخواهیم فهرستی از مزایای این گیاه را برای شما نام ببریم، به فهرستی تقریباً بی پایان می رسیم. جالب اینجاست که اکتشافات جدید همیشه به لیست مزایای این گیاه اضافه می شود. تیموکینون می تواند رادیکال های آزاد را در بدن شما دفع کند و در پاکسازی سموم از بدن بسیار مثر است. همچنین سطح انسولین و گلوکز خون را کاهش می دهد و بنابراین به کاهش قند خون کمک می کند. اگر از رژیم غذایی سالم پیروی می کنید، زیره می تواند نقش مهمی در رژیم غذایی شما داشته باشد. همچنین، اگر رژیم غذایی مناسب را در کنار استفاده از زیره در دستور کار خود قرار دهید، قطعاً می توانید تأثیر بیشتری بر لاغری شکم احساس کنید.

مرکز توزیع زیره سبز لاغر

مرکز توزیع زیره سبز لاغر

مرکز توزیع زیره سبز لاغر اصل حتما در شهر شما هم عطاری ای قدیمی وجود دارند، معمولا این عطاری ها از اعتبار و در حرفه خاص خود برخورداند به همین دلیل یکی از اصلی ترین مراکز پخش انواع عرقیات و عرق زیره اصل می باشد. فروشگاه های زنجیره ای و هایپر مارکت های بزرگ که مرکز فروش تمام اقلام غذایی می باشند نیز یکی دیگر از مراکز خرید این محصول می باشند. بازار های بزرگ عرقیات گیاهی هم که جای خود را در این زمینه خواهند داشت.

تولید عمده عرق زیره در بازار با توجه به این که در یال های اخیر در کشور ما به انواع طب سنتی و استفاده از گیاهان دارویی رواج یافته است. شرکت های تولیدکننده زیره سبز صادراتی را نیز به صورت عمده در دستور کار قرار داده اند. تا هم نیاز بازار رفع شود و هم سود مناسبی عاید تولیدکننده شود. شرکت های تولیدی عرق زیره اغلب، کاشان و اغلب شهر هایی که این گیاه را پرورش می دهند، مشغول فعالیت می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما