خرید انواع زیره سیاه اعلا بسته بندی

برای خرید انواع زیره سیاه اعلا بسته بندی شده اعم از زیره سیاه یا زیره سبز می توانید به طور مستقیم به بازارها و فروشگاه های عطاری تمامی شهرها مراجعه کنید و یا از طریق سایت های اینترنتی معتبر این محصول را تهیه نمایید.

هل اکبر بنفش 100 گرمی از گیاهان دارویی با طعم تند ولی بسیار مفید است که دارای ویتامین ها و مواد معدنی بسیاری است که در درمان و جلوگیری از بیماری های محتلف موثر است. برای بهره بردن از خاصیت درمانی آن می توانید این گیاه مغذی را به صورت پودر شده در غذاها، دمنوش و عرق زیره مصرف نمایید.

خرید انواع زیره سیاه اعلا بسته بندی

خواص زیره سیاه از نظر طب اسلامی

خواص زیره سیاه از نظر طب اسلامی از نظر طب سنتی خواص ادویه فلافل جنوبی سیاه بسیار بالا می باشد و برای بیشتر افراد در درمان های مختلف موثر است. حتی در برخی داروهای شیمیایی و مواد غذایی تولید شده توسط شرکت های صنایع غذایی نیز به دلیل طعم بهتر و خواص درمانی بالاتر مقداری از این گیاه دارویی را اضافه می کنند. در بند زیر چند مورد از این خواص را برای شما توضیح می دهیم.

زیره سیاه سرشار از فیبر و کربوهیدرات و کالری است که باعث سلامتی های گوارشی، سلامتی روده و معده، دفع و هضم آسان مواد غذایی، از بین بردن چربی های اضافی بدن و لاغری و افزایش انرژی و غیره می شود. آهن فرآوان موجود در آن در درمان بیماری آنمی و افزایش تمرکز و تحریک گلبول های قرمز خون می شود.

زیره منبع غنی از سدیم، کلسیم و منیزیم است که برای تنظیم سیستم عصبی بدن و عملکرد صحیح مغز، کاهش انقباض ماهیچه ها و عضلات، کمک به سوخت وساز صحیح بدن، پیشگیری از دیابت، ایجاد آرامش در بدن و رفع بی خوابی، درمان افسردگی و استرس، سلامتی استخوان ها و جلوگیری از پوکی استخوان و غیره بسیار موثر است.

خاصیت چربی سوزی زیره سیاه

خاصیت چربی سوزی زیره سیاه خاصیت چربی سوزی زیره سیاه بسیار زیاد است و مصرف مقدار ناچیزی از آن اثر فوق العاده ای در کاهش وزن افراد چاق دارد. بدین ترتیب که به دلیل داشتن فیبر و کربوهیدرات، آهن و ویتامین B از ایجاد و تجمع کلسترول های بد خون جلوگیری می کند. همچنین این ویتامین ها سبب افزایش و تسریع سوخت و ساز قسمت های مختلف بدن می شوند که به این صورت باعث کاهش وزن و لاغری نیز می شوند.

ویتامین ها و املاح گوناگون در زیره سیاه که تاثیر بی نظیری در هضم غذاها و افزایش دفع، سلامتی دستگاه گوارش و پاکسازی معده و روده و جلوگیری از ورود سموم و مواد زاید اضافی بدن دارند، در نهایت سبب از بین رفتن چربی ها و ایجاد لاغری می گردد. ویتامین های موجود در این گیاه به دلیل مزه تندی که دارد در ترکیب با یکدیگر واکنش می دهند و باعث انجام عملیات سوخت بهتر مواد غذایی ذخیره شده در بدن می شوند.

زیره سیاه را اگر به صورت دمنوش زیره و یا عرق زیره در وعده های غذایی خود توسط برنامه غذایی پزشکان طب سنتی و تغذیه قرار دهید و یا به صورت ناشتا همراه با آبلیمو یا چای مصرف نمایید خاصیت درمانی چند برابری خواهد داشت و در مدت ۲۰ تا ۳۰ روز شاهد کاهش وزن چند کیلویی خواهید بود.

فروشگاه توزیع زیره سیاه اعلا

فروشگاه توزیع زیره سیاه اعلا فروشگاه توزیع زیره سیاه اعلا انواع درجه یک و مرغوب این محصول را با قیمت مناسب در بسته بندی های گرمی و بهداشتی بسیاری به صورت عمده توزیع می کند که می توانید با مراجعه به این فروشگاه ها با اطمینان کامل این محصول را به مقدار لازم با قیمت رضایت بخش خریداری کنید.

خرید مستقیم زیره نیز در انواع مختلف به صورت تضمین شده و بدون واسطه توسط نمایندگی فروش برتر ما انجام می شود که شما می توانید برای این کار به سایت های ایجاد شده توسط گروه ما مراجعه نمایید و با قیمت بسیار ارزان تر از فروشگاه های عطاری و بازارها این محصول را با کیفیت اعلا خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما