خرید زیره سبز کیلویی عمده

خرید زیره سبز کیلویی عمده به دلیل کاربرد های غذایی و پزشکی که دارد در حجم بالا انجام می شود و موجب شده بازار خوب و پر رونقی را برای توزیع کنندگان این محصول به ارمغان بیاورد. زیره یکی از ادویه جات محبوب ایرانی هاست که عطر و بوی بسیار خوبی دارد و علاوه بر طعم دهی غذا خواص دارویی نیز دارد به همین دلیل با استقبال ویژه ای از سوی مصرف کنندگان رو به رو شده است. توزیع زیره سبز اسفراین به صورت گسترده در کشور انجام میشود و شما میتوانید به راحتی آن را تهیه نمایید.

خرید زیره سبز کیلویی عمده

زیره سبز سرشار از ویتامین A

زیره سبز سرشار از ویتامین A زیره تازه فواید بی نظیری دارد که هر فردی را به استفاده از آن ترغیب میکند . مصرف زیره برای کسانی که دچار میگرن، نفخ ، درد معده و مشکلات گوارشی هستند از سوی متخصصان طب سنتی بسیار پیشنهاد میشود. زیره حاوی مقادیر زیادی از ویتامین A بوده و تأثیر به سزایی در تقویت شبکیه چشم و درمان شب کوری دارد. زیره همچنین خواص دیگری نیز دارد که در ادامه مطلب به برخی از آنها اشاره میکنیم :

  • درمان کم خونی : زیره سرشار از آهن است و برای کسانی که دچار کم خونی هستند و یا علائم کم خونی مانند خستگی و بی حالی دارند مفید است.
  • درمان سرما خوردگی : ویتامین سی موجود در زیره سیستم ایمنی بدن را افزایش میدهد و از بدن در برابر تب ، سرماخوردگی و آنفلونزا مراقبت میکند.
  • بهبود ضربان قلب : زیره به دلیل اینکه حاوی مواد معدنی ، ویتامین و آنتی اکسیدان میباشد برای کسانی که ناراحتی قلبی دارند بسیار مفید است و از حمله قلبی آنها جلوگیری میکند.
  • جوانسازی پوست: ویتامین E موجود در زیره از ایجاد چین و چروک پیشگیری میکند و زمان پیری را به تعویق می اندازد همچنین بخور زیره پوست را ضد عفونی و پاکسازی میکند.
  • زیبا سازی پوست : زیره برای افرادی که پوست چربی دارند بسیار مناسب است. روغن زیره جوش و جای جوش را درمان و پوست را صاف و نرم میکند.
  • درمان سنگ کلیه : زیره برای کسانی که سنگ کلیه دارند موثر است زیرا فسفر موجود در آن سموم کلیه را همراه با ادرار دفع میکند.

فروشنده زیره سبز کیلویی

فروشنده زیره سبز کیلویی فروشنده زیره سبز کیلویی با حذف واسطه ها و دلالان موجب شده است این محصول با قیمتی کاملا مقرون به صرفه به دست مشتریان برسد. قیمت زیره تازه بسته به نوسانات نرخ ارز، سایز و مرغوبیت زیره ،خرید عمده یا جزئی متغییر است. اگر شما هم قصد خرید زیره تازه درجه یک را دارید میتوانید از طریق همین سایت اقدام کنید و در سریعترین زمان ممکن این محصول را تهیه کنید. همچنین با برقراری ارتباط با همکاران ما در واحد پشتیبانی راهنمایی های لازم را جهت خریدی بهتر و آسان دریافت کنید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما