خرید زیره سبز 100 گرمی

زيره سبز داراي خواص بي نظيري است. اين دانه هاي كوچک خوش عطر و طعم است . براي خريد زیره سبز 100 گرمی مي توانيد به فروشگاه هاي حضوري يا انلاين سر بزنيد.

خرید زیره سبز 100 گرمی

خواص باور نکردنی زیره سبز برای درمان

خواص باور نکردنی زیره سبز برای درمان زيره سبز داراي خواص زيادي است. زيره سبز سرشار از مواد مغذي و مفيد براي بدن است.زيره سبز سرشار از آهن است و براي طعم دهي بهتر به غذاها استفاده مي شود.زيره به تقويت سيستم ايمني بدن كمك مي كند و قدرت عمومي بدن را افزايش مي دهد و بدن را از ابتلا به بيماري ها حفظ كرده و مقاومت كلي بدن را افزايش مي دهد.زيره دانه اي معطر و مفيد وضد نفخ مي باشد كه ايرانيان سال هاست كه از اين دانه در انواع غذا ها و نوشيدني ها و شيريني ها استفاده مي كنند. پودر زيره به عنوان ادويه اصلي پودركاري كاربرد دارد و اين ادويه از اصلي ترين طعم دهنده غذاهاي ايراني به شمار مي رود.

زيره سبز باعث سوختن جربي هاي مضر شده و به حفظ و تناسب اندام كمك مي كند. البته عرق زيره سبز نيز براي كاهش اضافه وزن مورد استفاده قرار مي گيرد.زيره خاصيت انتي اكسيداني دارد و مي تواند بدن را از ابتلا به سرطان ايمن سازد. همچنين اين دانه هاي كوچک كمك زيادي به درمان درد هاي قاعدگي مي كند .از زيره سبز به عنوان دمنوش استفاده مي كنند و ضد نفخ بوده و سردي و تري معده را درمان مي كند. زيره داراي فيبر بالايي است و به سيستم گوارش و هضم كمك زيادي مي كند

مراکز عرضه زیره پاک شده

مراکز عرضه زیره پاک شده زيره يك گياه فوق العاده است كه خواص ان سال هاست كه مورد توجه بسياري از افراد قرار گرفته است. اين دانه هاي كوچک طبع بسيار گرمي دارد و به همين دليل مي تواند بدن را از سردي و انواع درد ها ايمن سازد.زيره ،ضد نفخ است و با وجود طبع گرمي مي تواند درد هاي معده را ارام سازد و بسياري از افراد با مخلوط كردن زيره در برنج و پخت زيره با برنج، طبع سرد برنج را خنثي مي كند و طعمي و عطري عالي به برنج مي بخشد.

در بسياري از مراكز و شركت ها، زيره توسط افراد پاک شده و تمامي ضايعات ان جدا شده و قابل مصرف مي شود.سپس زيره هاي پاک شده در بسته هاي 100گرمي بسته بندي مي شود و به بازار فرستاده مي شود. همچنين صادرات زیره ، با توجه به پاک شده بودن و تميزي و كيفيت بالاي زيره انجام مي گيرد و سود بالايي دارد.مراكز زيادي به عرضه و فروش كلي زيره هاي پاک شده مي پردازند و اين محصول به علت تميزي و راحتي در مصرف از تقاضا و فروش بالايي برخوردار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما