خرید زیره سیاه درجه یک

زیره سیاه، یکی از پرمصرف ترین انواع ادویه ها در آشپز خانه های ایرانی می باشد و کاربردهای دارویی نیز دارد. این محصول با کیفیت های مختلفی در بسیاری از فروشگاه های سراسر کشور عرضه میگردد. این مجموعه نیز فروشنده ادویه محلی زاهدان سیاه درجه یک بوده بوده و نوع باکیفیت و مرغوب آن را عرضه می کند. قیمت این محصول در این مجموعه، با توجه به کیفیت عالی و درجه یک آن، بسیار مناسب و منصفانه می باشد.

خرید زیره سیاه درجه یک

 زیره سیاه برای بهبود هضم

 زیره سیاه برای بهبود هضم زیره سیاه، حاوی مقدار قابل توجهی کربوهیدرات، پروتئین و فیبر می باشد و همچنین دارای مواد معدنی مهمی از جمله مس، آهن، منیزیم، منگنز، کلسیم و روی است. یکی از فواید زیره سیاه کمک به هضم مواد غذایی می باشد. فیبر موجود در ادویه محلی قشم سیاه، باعث افزایش سرعت حرکت مواد غذایی در روده شده و هضم را بهبود می بخشد و باعث پیشگیری از یبوست می گردد.

زیره سیاه همچنین خاصیت ضد نفخ داشته و اضافه کردن آن به غذاهای نفاخ، توصیه می شود. از زمان های بسیار دور، از زیر برای درمان مشکلات گوارشی به برخی بیماری های مربوط به دستگاه گوارش از جمله سوء هاضمه، زخم معده و اسهال استفاده می شده است.

زیره، همچنین باعث از بین رفتن باکتری های مضر در روده شده و التهاب دستگاه گوارش را کاهش می‌دهد و در نتیجه، باعث کمک به هضم مواد غذایی و افزایش ایمنی بدن می گردد. زیره همچنین یک نوع داروی مسکن بوده و برای تسکین دردهای دستگاه گوارش از جمله روده مفید می باشد. زیره سیاه همچنین برای رفع انگل معده و روده و کرم های آن و دل پیچه کودکان نیز موثر است.

از دیگر خواص زیره سیاه می توان به کاهش وزن، سلامت قلب، افزایش اشتها، بهبود متابولیسم، خواب راحت، زیاد کننده شیر مادر، افزایش سلامت جنسی مردان و … اشاره کرد.

مرکز فروش زیره سیاه عمده کوهی

مرکز فروش زیره سیاه عمده کوهی زیره یکی از انواع ادویه جات مورد استفاده در غذاهای ایرانی می باشد. این دانه معطر علاوه بر استفاده های غذایی و آشپزی خواص و فواید زیادی داشته و برای درمان بسیاری از ناراحتی های جسمی مورد استفاده قرار می گیرد. زیره در دو نوع سبز و سیاه موجود است. زیره سیاه، با نام‌های زیره کرمانی و زیره کوهی نیز معروف است.

زیره سیاه خواص و فواید زیادی برای بدن دارد. زیره سیاه در طب سنتی دارای طبع گرم بوده برای درمان بسیاری از بیماری ها تجویز می گردد.

این مجموعه یکی از مراکز عرضه زیره سیاه کوهی می باشد، زیره های این مجموعه، دارای کیفیت عالی و درجه یک بوده و به صورت عمده به مشتریان عزیز عرضه می گردد. عرضه عمده زیره سیاه در این مجموعه، باعث کاهش قیمت خرید این محصول شده و از لحاظ اقتصادی به نفع خریدار می باشد و باعث تنظیم بازار می گردد.

  • تبلیغات: 
    1. قیمت انواع پودر کاری گلستان
    2. محتویات ادویه پرخاصیت پودر کاری
    3. رازیانه طب سنتی اسلامی
    4. خرید اینترنتی تخم کتان در بازار ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما