خرید عمده زیره سیاه ارگانیک

زیره سیاه از آن دسته از ادویه هاست که دارای خواص درمانی بی نظیری است. در کنار خواص فوق العاده، طعم و بوی خاص زیره سیاه ارگانیک در غذاهای متنوع دارای جایگاهی خاص است. زیره از محصولات بومی ایران و افغانستان می باشد و طی چندین سال هنوز بهترین زیره های دنیا در این دو کشور که مرکز تولید زیره هستند و روانه ی بازار جهانی می شود.

خرید عمده زیره سیاه ارگانیک

مشخصه های زیره سیاه اصل چیست؟

مشخصه های زیره سیاه اصل چیست؟ زیره در اصل یک دانه خشک شده است. زیره سیاه مرغوب دارای دو نوع سبز و سیاه است که زیره سیاه معروف به زیره سیاه ممتاز است و به طور معمول قهوه ای رنگ است. زیره به بعضی از غذا ها اضافه می شود تا طعم و مزه آنها را تقویت کرده و فواید غذایی آنها را تقویت کند. این ادویه به راحتی در فروشگاه های مواد غذایی در سراسر جهان در دسترس است. نوع سیاه آن زیره سیاه نامیده می شود. دارای عطر و بوی مشخص و طعمی کاملاً بی نظیر است.

زیره درجه یک سرشار از آنتی اکسیدان های ضد التهابی است و همچنین به آنتی باکتریال و ضد عفونی کننده نیز معروف است. زیره می تواند بسیاری از مشکلات معده شما را برطرف کند ، دستگاه گوارش را تقویت کند و حالت تهوع را رفع کند، نفخ و یبوست را نیز برطرف کند. به غیر از اینها، زیره برای کنترل دیابت نیز بسیار مفید است. مصرف زیره‌ باعث کاهش میزان قند خون در دراز مدت و پایین آمدن میزان چربی و التهاب موجود در سلول های آسیب دیده ی لوزالمعده که ارگان تولید انسولین که همان هورمونی است که سطح قند خون را کنترل می کند نیز مشاهده می شود. به گفته پزشکان آب زیره برای بیماران مبتلا به دیابت مفید است. شما می توانید آن را با معده خالی بنوشید تا سطح قند خونتان کاهش یابد. زیره را به صورت دانه یا به شکل پودر مصرف کنید.

فواید زیره سیاه از نظر طب سنتی

فواید زیره سیاه از نظر طب سنتی زیره گیاهی است که آن را می توان به دو صورت خود رو و هم چنین بصورت کاشت آن را پرورش و برداشت نمود. زیره دارای دو نوع است: زیره سیاه زیره سبز پاک شده هر دوی این زیره ها را می توان بصورت کوهی و خودرو برداشت کرد و هم اینکه آن را بصورت دستی کاشت. زیره دارای طعم و بوی خاصی می باشد که این ادویه را پای ثابت غذاهای روسی، آلمانی و ایتالیایی و ایرانی و افغانی و بسیاری دیگر از کشورهای دنیا تبدیل کرده است. به جز استفاده به عنوان ادویه ای آن، خواص بسیار زیاد دارویی نیز دارد و به درمان بسیاری از بیماری ها کمک می کند.

برخی از خواص دارویی و درمانی زیره ی سیاه را می توان در موارد زیر جمع بندی نمود. زیره به دلیل داشتن ملین دردهای شکمی را درمان می کند، کرم های دستگاه گوارش را از بین می برد و دردهای ناحیه ی شکم و روده را تسکین می دهد. زیره سیستم گوارش بدن انسان را از انواع آلودگی ها پاک نموده و به روان سازی و افزایش کارایی آن کمک شایانی می کند. هم چنین مشکلات باد روده و نفخ را نیز از بین می برد. ضد سرفه و مسکن دردهای سینه و سرفه می باشد. دانه های زیره ی سیاه در کنترل سرفه و تسکین درد های سینه ناشی از سرفه بسیار موثر است. زیره باعث افزایش اشتها، ایمنی بدن، تقویت قوای قلب، پتاسیم در آن به بهبود هضم نیز کمک می کند و خواص بسیار زیاد دیگری که صادرات زیره سیاه را برای تامین زیره مورد نیاز دیگر کشور ها به بازار پر رونقی تبدیل کرده است.

تفاوت زیره سبز و سیاه

تفاوت زیره سبز و سیاه برای نگهداری زیره سیاه باید درون شیشه های دهان بسته و به دور از نور خورشید و در مکانی خنک نگهداری شود.دانه نیز پس از خشک شدن دور از نور و گرما و و در ظروف کاملا در بسته نگهداری شود. گیاه زیره که با نام‌های دیگری نظیر زیره رومی، شاه زیره و قرنباد نیز شناخته می‌شود، دارای دو نوع زیره سیاه و زیره سبز است و از میوه آن از گذشته در آشپزی و پزشکی استفاده می‌شده است.

زیره گیاهی علفی و دوساله به ارتفاعی متوسط با ساقه‌های توخالی، شیاردار و دارای انشعاب است و برگ‌های آن بریدگی‌های زیادی دارد، به طوری که به شکل نخ مانند در آمده و به رنگ سبز روشن است. انواع ادویه را در جای خشک و خنک و به دور از آفتاب و در ظروف فلزی یا شیشه ای نگهداری کنید. شیشه با مواد معطر ادویه واکنش شیمیایی نمی‌دهد. اگر می‌توانید ادویه‌ها را به شکل اصلی آن‌ها نگه دارید و در زمان مصرف آسیاب کنید. به این ترتیب، بیشتر، طعم و عطرشان را حفظ می‌کنند. ادویه‌های آسیاب شده تا شش ماه و دانه‌های کامل تا یک سال قابلیت نگهداری دارند. به دلیل آن که اکثر ادویه‌ها منشاء خاکی دارند و به انواع میکروب‌های خاک آلوده هستند توصیه می‌شود از انواع استریل شده آن‌ها در بسته‌‎بندی‌های بهداشتی استفاده کنید.

برای تقلب در ادویه‌ها خیلی چیزها را می‌توانند داخل ادویه کرده و به خورد مردم دهند، لذا اگر برایتان مقدور می باشد سعی کنید ادویه را خودتان در خانه بکوبید. بهتر است حجم ادویه‌ای که خریداری می‌کنید به گونه‌ای باشد که ظرف مدت یک سال آن را مصرف کنید. معمولاً اگر ادویه‌ها بیشتر از این مدت باقی بمانند و مصرف شوند، دیگر خواص اولیه‌شان را نخواهند داشت و فقط طعم دهنده غذا هستند.

عرضه کننده زیره سیاه ارگانیک

عرضه کننده زیره سیاه ارگانیک عرضه کننده زیره در سراسر کشور توانسته اند با استفاده از بهترین مواد اولیه انواع زیره را تولید کنند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. شرکت های صادر کننده زیره سیاه اصل ارگانیک محصولات خود را را از طریق مراکز فروش به در سراسر کشور ارسال می کنند. برای خرید زیره عمده می توان به روش های مختلفی از این مراکز پخش به خرید ارده تازه اقدام کرد. خرید اینترنتی: فروشنده های این مراکز برای فروش بیشتر محصولات خود اقدام به طراحی سایت هایی کرده اند که محصولاتشان را در آن ها قرار می دهند، خریدار با استفاده از یک وسیله ی هوشمند به این سایت ها مراجعه می کند و بعد از انتخاب محصول و پرداخت هزینه آن را درب منزل تحویل می گیرد.

خرید حضوری: در این روش خریدار به مراکز پخش و فروش مراجعه نموده و بعد از مشاهده ی تمام محصولات و انواع آن ها، بهترین و با کیفیت ترین را انتخاب کرده و با پرداخت هزینه آن را همان لحظه و در همان جا تحویل می گیرد. علاوه بر این روش ها، اگر به حجم زیادی از این محصولات نیاز داشتید می توانید با شرکت های تولیدی تماس گرفته و حجم زیادی از محصول را با قیمت بسیار کم تر از بازار خریداری نمایید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. قبل از خرید از مجموعه توزیع می توان نظرات مصرف کنندگان قبلی را در سایت فروش به راحتی مشاهده کرد که همگی از این محصولات راضی بوده و همین باعث شده است که میزان خرید و فروش به شکل چشمگیری افزایش پیدا کند، البته تخفیف هایی که برای خرید این زیره در نظر گرفته شده است هم بی تاثیر نبوده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما