سفارش زیره سیاه پاک شده عمده

دانه های زیره عطر دارند، این دانه در قدیم برای از بین بردن نفخ بیشترین استفاده را داشت، در بازار فروش و به طور کلی دو نوع زیره به نام زیره سبز و زیره سیاه وجود دارد، زیره سیاه یکی از سوغاتی های معروف استان کرمان است که علاوه بر روغن و عرق گیری و پودر آن در انواع پلوها استفاده می شود، سفارش زیره سیاه پاک شده عمده در کیفیت مناسب و استاندارد را از طریق سایت فروش ان داشته باشید.

سفارش زیره سیاه پاک شده عمده

نکاتی درباره خواص زیره سیاه

نکاتی درباره خواص زیره سیاه همانطور که در بالا گفته شد به طور کلی دو نوع زیره در بازار فروش وجود دارد یکی زیره سبز و دیگری زیره سیاه، زیره سیاه باریک‌تر و عطر بیشتری دارد و زیره سبز حجیم‌تر و عطر کمتری دارد، خواص زیره سیاه گرم‌ و خشک‌ است‌ و داراي‌ خواص‌ بادشکن‌، مقوي‌ و هضم‌ کننده‌، ضد تشنج‌، است‌ و زیره سبز جز اصلی پودرهای کاری و چیلی است و به عنوان طعم دهنده در محصولات غذایی به کار می رود و روغن آن برای مزه دار کردن نوشیدنی ها و دسرها و چاشنی ها مصرف می شود، طبع زیره سیاه گرم و خشک است و بسیار پر خاصیت و مفید از زمان های گذشته تا به امروز بوده است.

از فوائد بی نظیر زیره سیاه کوهی اعلا برای بدن می توان به بادشکن‌ و مقوي‌ بودن و زيادکننده‌ شير و قاعده‌آور، نيرو و انرژی دهنده به بدن و ضد کرم و میکروب و هضم‌ کننده‌، وضد تشنج‌ و قابض‌ و معرق‌ و مقوي‌ برای معده اشاره کرد.

به علاوه زیره برای آرامش و رفع استرس و اضطراب مفید و موثر است. در زمان گذشته از زیره برای رفع نفخ‌ شکمی‌، برطرف‌ کردن‌ سوهاضمه‌ و هضم بهتر غذا، دل‌ پيچه‌ درکودکان‌، از بین بردن انگل‌ معده‌ و روده‌ و تنگي ‌نفس‌ و سکسکه‌ استفاده داشته و موثر واقع می شده، زيره‌ يک‌ داروي‌ سنتي‌ است و‌ داراي‌ خاصيت‌ ضدگرفتگي ماهیچه ها و بدن‌ است. زیره خاصیت چاق کنندگی و تقویت معده را دارد و باعث دفع کرم‌ و‌ دفع باد معده و درمان اسهال دارد، دانه های زیره سرشار از منیزیم است که ماده ای معدنی می باشد که برای به داشتن خواب سالم و بهبود آن کمک می کند.

مصرف زیره برای بی خوابی مفید است، این دانه دارای آنتی اکسیدان می باشد و رادیکال های آزاد مضر را از بدن دفع می کند و ما را در برابر سرطان، پیری و بیماری های عصبی محافظت می کند. زیره حاوی ویتامین های آ، ای، ث و ب است

فروشندگان زیره سیاه کیلویی

فروشندگان زیره سیاه کیلویی زیره منبع فیبر و درمانگر مشکل یبوست و ضد سرطان است و سلامت بدن را تضمین می کند، مصرف روغن و عرق و ادویه و دانه آن را از دست ندهید، این زیره یک ادویه عالی سرشار از مواد معدنی مانند آهن، مس، کلسیم، پتاسیم، منگنز، سلنیوم، روی و منیزیم است، تولید کنندگان زیره سیاه آن را در انواع تناژ و حجم و بسته بندی های عرضه می کنند، فروشندگان زیره سیاه پاک شده بسته ای و کیلویی آن را در قیمت و کیفیت مناسب به فروش می رسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما