شرکت توزیع زیره سبز عمده

یکی از معروف ترین انواعزیره سبز عمده که در بازار جهانی طرفداران زیادی دارد ، زیره عمدتا در استان ها و شهرهای افغانستان و ایران به فروش می رسد و می توان آن را برای صادرات به مارک های خارجی خریداری کرد. از آنجا که محل تولید این بذر ارزشمند خارج از شهرها است و اکثر خریداران قادر به رفتن به مزارع و خرید مستقیم این محصول از کشاورزان نیستند ، بنابراین خرید عمده زیره و عرضه خرده فروشی آن در بازار نیز ارزش افزوده خوبی دارد.

شرکت توزیع زیره سبز عمده

راهنمای عمومی خرید زیره سبز

راهنمای عمومی خرید زیره سبز

مردم از زمان های بسیار دور، از گیاهانی که در کوه و صحرا می روییدند برای طعم دار کردن غذای خود استفاده می کردند؛ برخی از این گیاهانه و دانه ها علاوه بر این که به بهبود بو و طعم غذاها کمک شایانی می نمودند، بلکه جزو داروهای گیاهی نیز به شمار می رفتند و در طب سنتی از آن ها استفاده های فراوانی می شد. زیره یکی از این دانه های سبز و کوچک است که شگفتی های فراوانی درون خود نهفته دارد.

خوشبختانه در بسیاری از فروشگاه های کشورمان، زیره سبز فروش عمده و جزئی دارد و بسیاری از استفاده کنندگان از این دانه، به این مراکز مراجعه کرده و آن را با قیمت عمده و کیفیت خارق العاده خریداری کرده و از آن استفاده می کنند.

به طور کلی زیره نوعی دانه گیاهی است که از عطر و طعم بی‌نظیری برخوردار بوده و خواص دارویی فراوانی دارد؛ از این‌رو در بسیاری از غذاها، دمنوش‌های گیاهی و صنایع کاربرد دارد. زیره در بازار به دو نوع زیره سبز و زیره سیاه تقسیم می‌شود که در رنگ با یکدیگر تفاوت دارند.

زیره سبز از محصولات و اجناس مخصوص ایران به‌شمار می‌آید و به میزان زیادی در زمین‌های کشاورزی مشهد و سبزوار کشت و برداشت می‌شود و صادرات این محصول هر ساله از ایران به کشورهای مختلف اروپایی صورت می‌گیرد. همچنین کشور هندوستان به عنوان بزرگترین تولیدکننده زیره جهان شناخته می‌شود و کشورهایی چون افغانستان هم در زمینه تولید زیره سبز فعالیت دارند. به طور کلی دو نوع زیره سبزه ایرانی و هندی در بازار محصولات گیاهی ایران موجود است که کیفیت زیره سبز سبزواری نسبت به زیره سبز هندی بیشتر بوده و بالطبع از قیمت بالاتری برخوردار است. اگر قصد دارید به خرید عمده زیره سبز اقدام کنید، بسیاری از مراکز فعال در این زمینه به شما در تهیه محصول مرغوب با قیمت مناسب کمک خواهند کرد.

کاهش وزن به کمک خوردن زیره

تب لاغری با زیره مدتیست که بین مردم رواج پیدا کرده. زیره مانند بسیاری از ادویه‌های دیگر، قرن‌هاست که به عنوان دارویی طبیعی برای درمان بیماری‌ها و مشکلات متفاوت استفاده می‌شود. پژوهش‌ها نشان داده‎اند که زیره آثار فراوانی روی بدن دارد. آنتی اکسیدان‌های موجود در این ادویه، خطر سرطان‌، مشکلات قلبی عروقی، التهاب و دیابت نوع ۲ را کاهش می‌دهد.‌ بذر زیره رشد سلول‌های سرطانی را مهار و از لخته شدن خون جلوگیری می‌کند.

علاوه بر این مدتیست که گفته می‌شود زیره برای لاغری شکم مفید است. برخی پژوهش‌ها ادعا می‌کنند اضافه کردن زیره برای لاغری به برنامه غذایی یک روش مناسب برای کاهش وزن است. البته تنها یک غذا یا چاشنی مانند جادو برای کاهش وزن عمل نمی‌کند. در هر صورت برای کاهش وزن باید در میزان کالری دریافتی و مصرفی تغییر ایجاد کنید. اضافه کردن زیره به غذاها سبب کاهش وزن چشمگیری نمی‌شود، اما افزودن آن به برنامه غذایی متعادل و کم کالری به کاهش وزن کمک می‌کند.

زیره بدلیل داشتن تاثیر بر روی سیستم گوارش مشهور می باشد و دانشمندان بیان کرده اند که زیره در هضم بهتر غذا و توانایی بدن در جذب مواد مغذی به این دلیل که آنزیم های موجود در زیره به تجزیه غذا کمک می کنند عالی می باشد. بدلیل وجود سطوح فیبر در زیره، با مصرف روزانه زیره می توانید بواسیر خود را درمان کنید. خاصیت های ضد قارچ زیره به تمیز شدن مجرای گوارشی کمک می کند.

از دیگر خواص زیره می توان به تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز اشاره کرد. مقدار آهن در زیره به افزایش تولید هموگلوبین و پیشگیری از کم خونی منجر می شود و جریان خون را افزایش می دهد. وقتی جریان خون شما افزایش یابد مقدار کافی اکسیژن به اندام های بدن و ذهن می رسد و سبب بهبود عملکرد سیستم های بدن می شود. این ادویه همانند کنجد در تقویت حافظه موثر است. مقدار کافی اکسیژن و آهن در ذهن باعث افزایش عملکرد ذهن و کاهش اختلالات ذهنی مثل آلزایمر و جنون می شود. برای دیگر اندام ها افزایش اکسیژن عملکرد سوخت و ساز را افزایش می دهد و می تواند سلامت کلی بدن، افزایش قدرت و پیشگیری از علایم پیری را به همراه داشته باشد.

درمان اختلالات تنفسی با خوردن زیره

درمان اختلالات تنفسی با خوردن زیره

زيره به گوارش بسيار كمك مي‌كند و از سوء هاضمه، نفخ، اسهال و حالت تهوع جلوگيري مي‌كند. اگر دچار بازگشت اسيد معده مي‌شويد با جويدن چند عدد دانه كامل زيره مي‌توانيد اين مشكل را برطرف كنيد. دانه‌هاي زيره خواص ضدعفوني كنندگي بالايي دارند و در نتيجه براي درمان سرماخوردگي‌هاي معمولي مفيد هستند. زيره از سرفه جلوگيري كرده و براي سيستم تنفسي بدن نيز سودمند است.

همچنين از آنجا كه طبع گرمي دارد از تجمع مخاط در مجاري تنفسي جلوگيري مي‌كند. براي مقابله با علائم سرماخوردگي مي‌توانيد معجون دانه زيره با آب تهيه كنيد و آن را جرعه جرعه بنوشيد. براي آماده كردن اين معجون كافي است يك مشت دانه زيره در آب در حال جوش بريزيد و مدتي آن را بجوشانيد. نوشيدن اين مايع باعث برطرف شدن سرماخوردگي و بهبود مشكلات گوارشي مي‌شود. دانه زيره همچنين موجب تحريك ترشح آنزيم‌هايي در غده پانكراس (لوزالمعده) مي‌شود كه به نوبه خود به جذب ريز‌مغذي‌ها كمك مي‌كند. علاوه بر اينها دانه زيره قدرت كبد را در سم‌زدايي از بدن افزايش مي‌دهد و كارآيي اين عضو حياتي را بهبود مي‌بخشد.

این دانه‌ها سرشار از آهن بوده و مصرف آن برای مبتلایان به کم خونی و نیز مادران باردار و شیرده توصیه می‌شود چرا که بدن این گروه‌ از افراد نسبت به دیگران به آهن بیشتری نیاز دارد. از طرفی دیگر، مصرف زیره کمک خوبی برای گوارش است و از ایجاد سوء‌هاضمه، نفخ، اسهال و حالت تهوع پیشگیری می‌کند. دانه‌های زیره ضدعفونی‌کننده‌های قوی هستند و برای درمان سرماخوردگی‌های معمولی مفید هستند.

زیره از سرفه پیشگیری کرده و برای سیستم تنفسی بدن نیز مفید است. این دانه از آن جا که طبع گرمی دارد از تجمع مخاط در مجاری تنفسی جلوگیری می‌کند. برای مقابله با علائم سرماخوردگی می‌توانید معجون دانه زیره با آب تهیه کرده و آن را جرعه جرعه بنوشید. برای آماده کردن این معجون کافی است یک مشت دانه زیره در آب در حال جوش بریزید و مدتی آن را بجوشانید. نوشیدن این مایع باعث درمان سرماخوردگی و رفع مشکلات گوارشی می‌شود. دانه زیره همچنین موجب تحریک ترشح آنزیم‌هایی در غده پانکراس (لوزالمعده) می‌شود که به نوبه خود به جذب ریز‌مغذی‌ها کمک می‌کند. علاوه بر این‌ها، دانه زیره قدرت کبد را در سم‌زدایی از بدن افزایش داده و کارآیی این عضو حیاتی را بهبود می‌بخشد.

زیره خاصیت ضد تومور دارد

زیره سبز از خانواده چتریان و بومی شرق مدیترانه تا هند است. این گیاه خاصیت ضد سرطانی و ضد باکتریایی دارد. میوه آن به عنوان چاشنی غذا در سراسر جهان استفاده می شود. این میوه غنی از ایزوفلاونوئیدهای استروژنی، لوتئولین است.میوه این گیاه حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است. اسکوربیک اسید، نیاسین، مس و منیزیم موجود در دانه زیره سبز دارای آثار ضد دیابتی است. دانه این گیاه در کاهش قند خون نقش دارد. فیبرهای موجود در دانه زیره سبز باعث کاهش تخلیه معده و همچنین تأخیر و کاهش در روند افزایش خون پس از غذا می شود. زیره بهبود دهنده دردهای قاعدگی است و برای درمان دل درد کودکان مفید است و به دلیل داشتن کلسیم برای پیشگیری از پوکی استخوان استفاده می شود.

خواص زیره در مقابله و درمان بیماری هایی همچون اختلالات تنفسی، آسم و برونشیت موجود با ارزش تر شدن این ماده غذایی شده است. حضور کافئین و روغن های ضروری معطر زیره را به ترکیبی ایده آل برای افرادی که از ناراحتی های تنفسی مثل آسم و برونشیت رنج می برند تبدیل می کند. به عنوان خلط آور عمل می کند بدین معنا که خلط های انباشته شده در مجرای تنفسی را ضعیف ساخته و از طریق عطسه یا سرفه از بدن خارج می سازد. با حذف مخاط فراوان از بدن، از شکل گیری مواد اضافه در بدن پیشگیری کرده و به بهبود یافتن شرایط اولیه ابتلا به اختلالات تنفسی کمک می کند.

عرضه کنندگان مستقیم زیره سبز عمده

عرضه کنندگان مستقیم زیره سبز عمده

نمایندگی های معتبری که به پخش و عرضه زیره صادراتی مشغول هستند، باکیفیت ترین نوع آن را در دسترس مشتریان ایرانی و خارجی خود قرار می دهند و این محصول را به بسیاری از کشورهای دنیا صادر می کنند. زیره تولید شده در کشورمان و به خصوص شهر کرمان، از زمان های بسیار دور شهره خاص و عام بوده است و همواره اولین انتخاب برای خرید این دانه کوچک و خوشبو، زیره ای است که در شهرهای کشورمان تولید می شود.

زیره سیاه محلی یک منبع غنی از انرژی ست و اگر در غذاهای خود از این ادویه عالی استفاده کنیم، در تمام طول روز از انرژی مضاعفی برخوردار خواهیم بود. همچنین آهن، پتاسیم و انواع مواد معدنی که در آن یافت می شود، به سلامتی جسم انسان ها کمک شایانی می کند. فروش مستقیم زیره از فروشگاه های اینترنتی نیز امکان پذیر است و شما می توانید با یک تماس به انواع مرغوب زیره سبز و سیاه دسترسی داشته باشید و آن را خریداری کنید.

صادرکنندگان انواع زیره سبز عمده

در ایران شرکت هایی به فعالیت مشغول هستند که به عنوان صادر کننده زیره سیاه کوهی به فعالیت مشغول هستند و بهترین زیره اعلای صادراتی را تولید کرده و در دسترس مردم در سراسر جهان قرار می دهند. این محصول با کیفیت عالی و قیمت استثنایی در بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی توزیع می شود و به غذاها و محصولات غذایی عطر و بوی بی نظیری می بخشد.

زیره سبز نوعی محصول صادراتی و وارداتی محسوب می‌شود؛ زیرا از کشورمان به اقصی نقاط جهان به ویژه کشورهای اروپایی چون آلمان صادر می‌شود و از کشور هندوستان به بازار خشکبار ایران وارد می‌شود. قیمت خرید زیره سبز در بازار تحت تاثیر عوامل کیفی محصول تعیین می‌شود اما امسال با توجه به بارندگی زیاد و شرایط آب و هوایی مطلوب پرورش این محصول در مزارع شهرهای مختلف ایران از قبیل سبزوار، میزان کشت و برداشت زیره سبز مرغوب نسبت به سال‌های اخیر افزایش یافته است.

از طرفی با توجه به شیوع ویروس کرونا و مسدود بودن مرزهای مبادلاتی کشورهای سراسر جهان، امکان صادرات زیره سبزه وجود ندارد؛(البته اخیرا با توجه به باز شدن مرز پاکستان و صادرات بیش از حد زیره سبز به این کشور، قیمت عمده زیره سبز افزایش چشمگیری پیدا کرده است) از این‌رو به احتمال زیاد در تابستان دو ماه آینده و تا عادی شدن شرایط تجارت بین کشورها، قیمت عمده زیره سبز روند صعودی خواهد داشت؛ زیرا میزان زیادی از زمین‌های کشاورزی اطراف مشهد زیر کشت زیره سبز بوده، میزان برداشت بار امسال بسیار زیاد بوده، مرزهای کشورها برای صادرات و واردات (به جز پاکستان) بسته است و نیاز مصرفی کشور هم در حد زیادی نیست.

خرید آسان انواع زیره سبز عمده

خرید آسان انواع زیره سبز عمده

فروش آنلاین زیره سیاه اعلاء با بهترین قیمت در ایران آغاز شد. برای خرید زیره پلویی و زیره خورشتی با قیمت استثنایی، این فرصت بهترین زمان ممکن است. چرا که در حال حاضر زیره سیاه اعلاء با قیمت های نجومی در بازار به فروش رسیده و افراد برای خرید هر کیلو از آن بایستی هزینه بسیاری بپردازند. رنج قیمت ها و اطلاعات درباره سطح کیفیت زیره سبز را می توانید از مشاورین فروش سایت های عرضه کننده بخواهید. مشاهده و بررسی لیست قیمت به شما کمک می کند تا راحت تر از سطح کیفیت زیره ها مطلع شوید. چون کیفیت با قیمت رابطه مستقیمی دارد.

با اندکی تحقیق و بررسی، می توانید با فروشگاه هایی آشنا شوید که زیره سیاه ممتاز را با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در دسترس مشتریان خود قرار می دهند و به این صورت به بهبود طعم غذاهای آن ها کمک شایانی می نماند. اگر شما قصد خرید بسته ای زیره را دارید و یا می خواهید آن را به صورت کیلویی تهیه کنید، می توانید به این نمایندگی ها مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. زیره یک داروی گیاهی نیز به شمار می رود و برای برطرف کردن بسیاری از مشکلات جسمی از آن استفاده می شود. به عنوان مثال نفخ های شکمی را از بین می برد و تمام سمومی که در بدن انباشته شده را به راحتی دفع نموده و به این صورت موجب سلامتی جسم و جان انسان ها می گردد.

معمولا افراد به دنبال قیمت روز زیره سیاه درجه یک در ایران با بهترین جنس می باشند تا بتوانند متناسب ترین کالا، با بودجه مد نظر شان را بیابند و در عین حال از کیفیت بالای این محصولات، بهره کافی ببرند، به نظر می رسد سایت های اینترنتی قادرند به صورت دقیق، اطلاعات لازم را به مشتریان ارائه دهند.

1

  1. سلام واقعا زیره یکی از ادویه های عالی هست که در همه چیز خوشمزه است من که خیلی دوس دارم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما