شرکت تولیدی زیره سیاه فله ای درجه یک

زیره یک نوع دانه گیاهی معطر و ضد نفخ می باشد که به عنوان ادویه در انواع غذاها و پلو ها و همچنین به عنوان درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت تولیدی زیره سیاه فله ای درجه یک، این محصول را با کیفیت عالی و درجه یک به مشتریان عزیز خود عرضه می کند.

شرکت تولیدی زیره سیاه فله ای درجه یک

طریقه مصرف زیره برای لاغری شکم

طریقه مصرف زیره برای لاغری شکم زیره دانه ای بیضی شکل و کشیده می باشد که روی آن پنج خط به شکل برجسته وجود دارد. زیره در دو نوع سیاه و سبز موجود می باشد که زیره سیاه نسبت به زیره سبز باریک‌ تر و کشیده‌ تر می باشد. زیره سیاه و سبز از لحاظ بعضی ترکیبات با یکدیگر متفاوت می باشد اما خواص درمانی آن ها تفاوت چندانی با یکدیگر نمی کند.

یکی از مشکلات بسیاری از بانوان و همچنین آقایان چاقی در ناحیه شکم و پهلو می باشد که از لحاظ ظاهری برای خیلی از این افراد خوشایند نبوده و از این موضوع ناراحت هستند و به همین جهت، خیلی از این افراد برای لاغری به دارو های شیمیایی و خطرناک روی می آورند. این قرص ها عوارض بسیار جبران‌ ناپذیر و خطرناکی داشته و آثار منفی خود را به صورت کوتاه مدت و بلند مدت روی فرد می گذارند.

یکی از داروهای گیاهی بسیار مفید و بدون ضرر زیره می باشد که درمان موثر برای چربی شکم و پهلو است. زیره باعث تنظیم قند خون شده و باعث افزایش حساسیت سلول ها دبه انسولین و گلوگز می شود. همچنین با کاهش اشتها و کاهش تمایل به مصرف کربوهیدرات، به کاهش وزن و لاغری کمک می کند.

از دیگر مکانیزم‌های زیره برای کاهش چاقی شکم این است که باعق جلوگیری از جذب کلسترول در دستگاه گوارش می‌شود و همچنین مصرف زیره می‌تواند از برخی مشکلات گوارشی که منجر به چاقی می شود جلوگیری کند. زیره غدد بزاقی دهان را فعال تر کرده و با این مکانیسم باعث هضم آسان ترین غذا و کمک به لاغری می شود. هر دو نوع زیره می‌توانند باعث لاغری شود و برای این منظور مفید می باشند، اما زیره سیاه بیشتر برای این منظور استفاده می گردد.

تولید زیره سیاه فله ای درجه یک

تولید زیره سیاه فله ای درجه یک

زیره سیاه یکی از ادویه های خوش عطر و بو در آشپزی می باشد که استفاده های پزشکی و دارویی نیز دارد و در طب سنتی برای درمان بسیاری از بیماری ها و ناراحتی ها از آن استفاده می شود. زیره سیاه اغلب به صورت وحشی و خودرو در مناطق مرتفع و مرطوب رشد می کند اما توسط برخی از کشاورزان نیز کشت می شود.

این مجموعه یکی از مراکز تولید زیره سیاه درجه یک فله ای بوده و آن را با کیفیت بسیار عالی و درجه یک و قیمت مناسب با توجه به کیفیت آن، ارائه می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما