صادرات زیره سبز ایرانی صادراتی

زیره سبز هم به صورت پرورشی و هم خودرو یافت می شود و در ایران نوع پرورشی زیره سبز بیشتر یافت می شود که از اجزای اصلی پودر کاری می باشد و برای طعم دادن به خوراک و نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرد و در داروهای سنتی از گذشته تاکنونکاربرد داشته، طبع این نوع زیره گرم و خشک است، صادرات زیره سبز ایرانی صادراتی به کشورهای دیگر امروزه بسیار پررزق و روزی و پرسود است.

صادرات زیره سبز ایرانی صادراتی

با خواص درمانی زیره سبز آشنا شوید

با خواص درمانی زیره سبز آشنا شوید زیره سرشار از آهن، کلیسیم، منیزیم، فیبر، آنتی اکسیدان و ویتامین A می باشد و به عنوان یک مکمل گیاهی فوق العاده شناخته شده است، بهترین میزان مصرف آن ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلی گرم در طی روز است، از زیره سبز به عنوان چاشنی و یک ادویه طعم دار بی نظیر و فوق العاده برای طعم دهی به انواع سوپ و خورش و سالاد و حتی برنج استفاده می شود و کاربرد بالایی در زمینه آشپزی دارد.

به دلیل طبع گرم آن برای رفع سردی به برنج اضافه می شود تا طبع آن را گرم کند به علاوه از دانه های زیره سبز درجه یک کوهی برای تهیه چای و دمنوش و روغن و عرق زیره سبز استفاده می شود، این نوع زیره حاوی ترکیباتی است که غدد ترشح اسیدها و صفرا و آنزیم ها را تحریک می کند و منجر به هضم بهتر غذا در معده و روده می شود و برای بهبود متابولیسم بدن و سوخت و ساز آن فوق العاده است.

همانطور که گفته شد زیره سبز جزء اصلی ادویه کاری و چیلی است و به عنوان طعم دهنده در محصولات غذایی به کار می رود و یکی از محبوب ترین ادویه ها در نزد مردمان قاره آسیا همین زیره سبز است که علاوه بر عطر و طعم بی نظیر خود سرشار از فواید دارویی درمانی است این فواید نظیر رفع مشکلات گوارشی و رفع قلنج و نفخ و سو هاضمه می باشند، باید گفت دانه زیره گیاهی آشپزی و دارویی است که از کشورهای آسیایی عرضه شده است، زیره نیز مانند هر مواد خوراکی دیگر در صورت مصرف بیش از حد عوارضی را به دنبال دارد.

بوی زیره سبز بسیار خوشبو و خواص درمانی فوق‌العاده ای دارد و در سرتاسر جهان محبوب است ویک آرامش بخش طبیعی محسوب می شود و به درمان استرس و کاهش آن کمک می کند که به دلیل وجود ترکیبات آنتی اکسیدان قوی در این گیاه است که با از بین بردن رادیکال های آزاد علاوه بر کاهش استرس به کاهش چین و چروک پوست نیز کمک می کند.

سفارش زیره سبز مشهد

سفارش زیره سبز مشهد همانطور که گفته شد زیره یکی از ادویه‌های معطر و خوش بو است که به دو صورت زیره سبز و زیره سیاه یافت می‌شود و فواید و خواص دارویی و درمانی بی‌شماری دارد و به عنوان ادویه در آشپزی کاربرد موثری دارد. مرکز پخش زیره سبز آن را به تمامی شعب فروش سراسر کشور در کیفیت بالا و قیمت مناسب و بسته بندی های استاندارد و متنوع صورت می گیرد، سفارش زیره سبز مشهد را از طریق فروش آنلاین معتبر انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما