صادرات زیره سیاه ایرانی

زیره سیاه، یکی از انواع گیاهان معطر است که در طب سنتی جایگاه بسیار ویژه ای دارد، زیرا از این گیاه به عنوان یک گیاه دارویی استفاده های بسیاری می شود. این گیاه معطر و دارویی که در بین مواد اولیه پخت غذاهای ایرانی جایگاهی را برای خود قرار داده در بیشتر کشورها مانند هند، چین و کشور های مدیترانه ای کشت و برداشت می شود و از آن جا به دیگر کشور ها صادرات می شود. در این مطلب می خواهیم درمورد خواص بی شمار زیره صحبت کنیم و همچنین شما را با خرید و فروش و صادرات ادویه فلافل بندری سیاه ایرانی آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

صادرات زیره سیاه ایرانی

رفع مشکلات روده ای با مصرف زیره سیاه

رفع مشکلات روده ای با مصرف زیره سیاه دستگاه گوارش، یکی از مهم ترین ارگان های بدن است که دچار انواع بیماری ها می شود که این بیماری ها می توانند مزمن باشند و ادامه دا و یا بیماری هایی باشند که در لحظه نیاز به شروع درمان آن ها ضروری باشد.

از انواع بیماری های دستگاه گوارش می توان به نفخ، ضعف در هضم مواد غذایی، اسهال، دلپیچه پس از خوردن وعده های مختلف غذایی و …. اشاره کرد.

از زمان های قدیم تا به الان، همواره توصیه شده به هنگام هر بیماریی بهتر از است اول به سراغ گیاهان دارویی برای درمان آن ها برویم. یکی از انواع این گیاهان دارویی که تاثیر بسیار مثبت در درمان مشکلات روده ای و گوارشی دارد، ادویه فلافل عربی سیاه است.

زمانی که زیره را به صورت دمنوش و یا ترکیب در مواد غذایی استفاده می کنید ( البته قابل ذکر است که مصرف آن به صورت دمنوش تاثیرات بیشتری بر روی سلامتی دارد) در واقع زیره به صورت مستقیم بر روی روده ها تاثیر می گذارد. به این صورت که عضلات روده را تحریک کرده و این تحریک باعث شل شدن آن ها می شود و از بروز گرفتگی عضلانی پس از خوردن وعده های غذایی و نفخ جلوگیری می کند.

زیره سیاه همچنین برای دستگاه گوارش و روده ها مانند یک مسکن عمل می کند. به این صورت که زمانی که شما درد در ناحیه شکم داشتید که به اصطلاح “دلدرد” می گویند، می توانید زیره ی سیاه را به صورت دمنوش استفاده کنید تا تاثیر فوق العاده ی آن را بر روی درد کاملا احساس کنید.

همچنین اگر به مشکلات روده دچار نیستید، هفته ای یک یا دو بار می توانید از دمنوش زیره درجه یک سیاه استفاده کنید، تا علاوه بر اینکه از خواص بی شمار آن بهرمند شوید، به تقویت سیستم گوارش خود نیز بپردازید.

طبع زیره سیاه چیست؟

طبع زیره سیاه چیست؟ انواع مواد غذایی و مخصوصا گیاهان دارویی دارای انواع طبع ها هستند که بهتر است قبل از مصرف آن از این موضوع مطلع باشیم تا بدانیم کدام گیاه دارویی و یا ماده ی غذایی به مزاج بدن ما میسازد یا خیر.

طبع زیره سیاه، گرم خشک است. شما می توانید زیره سیاه را به همراه آویشن، عسل و یا کتیرا مصرف کنید تا جذب خواص زیره سیاه در بدن خود را بهبود دهید.

حال اگر تا به حال متوجه نشده اید که مزاج بدن شما گرم است یا سرد، در این قسمت به طور خلاصه، اطلاعاتی را در این مورد به شما می دهیم تا با بدن خود بیشتر آشنا شوید.

  • طبع گرم و خشک: افراد با طبع گرم و خشک دارای اندامی لاغر اما ممکن است استخوان بندی آن ها درشت باشد، رنگ پوست آن ها به سمت گندمی و زرد رنگ است، خوابشان به مدت کم و بسیار سبک است، میل جنسی بالایی دارند، در فصل تابستان گرما باعث اذیت آن ها می شود و به طور کلی با گرمای زیاد نمی توانند کاری را انجام دهند و همیشه به دنبال فرار از هوای گرم هستند، روابط اجتماعی بالایی دارند.
  • طبع سرد یا سوداوی: افراد با طبع سرد یا سوداوی به دو دسته تقسیم می شوند. دسته ی اول افرادی هستند که کاملا لاغر و ریز اندامند و دسته ی دوم افرادی هستند کامل درشت اندام و دارای وزن بالا. موهای آن ها معمولا کم پشت است، خواب آن ها معمولا زیاد است، رنگ پوست آن ها سبزه ی تیره است و معمولا افرادی درونگر و ساکت هستند.

آیا زیره سیاه محرک بدن است؟

آیا زیره سیاه محرک بدن است؟ اینکه آیا زیره سیاه محرکی برای بدن محسوب می شود یا خیر، جای بحث و تحقیقات بسیار دارد.

اگر بخواهیم، فقط به زیره ی سیاه، به عنوان یک گیاه دارویی نگاه کنیم که می تواند به بدن شوک وارد کرده و باعث تحریک شدن آن شود، باید تمامی خواص آن را مورد بررسی قرار دهیم و یک به یک با کنار هم قرار دادن این خواص ها، به این نتیجه برسیم که آیا محرک است یا خیر.

کالری زیره سیاه به تنهایی ۲۲ کیلو کالری است. پس تا این قسمت از لحاظ کالری، نه می توان گفت بسیار پایین است که جزء دسته ی مواد غذایی کالری صفر به شما آیند و نه آنقدر بالاست که جزء مواد غذایی پر کالری باشد. اما خواص آن می تواند تا حدودی ما را به جواب سوالمان نزدیک کند. زیره ایرانی سیاه، خاصیت ضد التهابی فوق العاده قوی دارد، پس این اولین قدم برای محرک بودن بدن به شمار می رود، به این صورت که می تواند بسیاری از درد های بدن علی‌الخصوص دردهای گوارشی را درمان کند و بدن را به سمت بهبودی تحریک کند.

همچنین در بانوان می تواند درد هایی که به هنگام عادت ماهیانه رخ می دهد را تا حد امکان کم کند. این پله ی دوم برای محرک بودن بدن به سمت بهبودی و حال خوب!

مهم ترین خاصیت زیره سیاه که می توان گفت این خاصیت ما را کاملا به جواب سوال می رساند این است که این گیاه فوق العاده می تواند باکتری های مضر بدن را از بین ببرد.

پس باید بگوییم بله! زیره سیاه محرک بدن است. محرکی رو به بهبودی.

فروش کلی زیره سیاه صادراتی

فروش کلی زیره سیاه صادراتی توزیع زیره سیاه و سبز به صورتی در انجام می شود که شما در تمامی فصول سال به راحتی بتوانید با مراجعه به تمامی فروشگاهان گیاهان دارویی و سوپر مارکت ها این محصول را به صورت فله یا بسته بندی شده با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید.

یکی از بهترین امتیازاتی که فروشندگان زیره سیاه برای خریداران قرار داده است، عرضه ی این محصول در فروشگاه های اینترنتی است. شما به راحتی می توانید در خانه بمانید و با مراجعه به یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر، سفارش زیره سیاه را انجام داده و در مدت بسیار کوتاه این محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

خواص بی شمار این گیاه فوق العاده باعث شده تا فروشندگان این محصول روزانه به تعدادی زیادی از خریداران محصول رو به رو شده و کسب و کار خود را رونق دهند. پس اگر شما هنوز هم نسبت به خریداری کردن زیره سیاه اقدام نکرده اید، بهتر است همین الان نسبت به خرید این گیاه فوق العاده اقدام کنید و از خواص بی شمار آن بهرمند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما