صادرات عمده زیره سیاه بسته بندی درجه یک

صادرات عمده زیره سیاه بسته بندی درجه یک موجب شده تا تولید کننده کیفیت محصولات خود را متناسب با استانداردهای جهانی بالا برده و سبب ایجاد مشاغل جدید در کشور می شود. ضمنا با ارائه زیره سیاه باکیفیت به صورت مستقیم و بدون واسطه همواره سعی در فروش بالاتر و جلب رضایت مشتریان خارجی را دارد.

بنابراین مشتریان قادر هستند بیشترین مقدار از بهترین این محصول را به صورت غیر حضوری از طریق فروشگاه اینترنتی سفارش و با قیمت تولیدی در محل مورد نظر دریافت نمایند.

صادرات عمده زیره سیاه بسته بندی درجه یک

گونه های مختلف زیره سیاه ایرانی

گونه های مختلف زیره سیاه ایرانی

همان طور که می دانید زیره سیاه به عنوان ادویه ای فوق العاده معطر برای طعم دهی بهتر به غذاهای مختلف استفاده شده و از ارزش غذایی و خواص دارویی شگفت انگیز و بی شماری برخوردار می باشد. به طور کلی زیره سیاه ایرانی طبع گرم و تر خشکی داشته و گونه‌های مختلفی از جمله زیره سیاه کرمانی ،زیره کوهی، زیره زگیلی، زیره بلوطستانی ، زیره کازرونی و غیره وجود دارد.

استفاده از این محصول به دلیل داشتن خاصیت ضد التهابی آن سبب درمان بیماری های گوارشی از قبیل نفخ و گاز معده و غیره شده و در نتیجه درهضم آسان غذا موثر است.پتاسیم موجود در آن نیز سبب تنظیم فشار خون و کاهش سطح کلسترول خون شده و به حفظ سلامت قلب و ضربان آن کمک می‌کند.

علاوه بر این غنی از فیبر بوده که مصرف ان باعث تنظیم قند خون می شود و به دلیل احساس سیری طولانی مدت خاصیت لاغر کنندگی داشته و تاثیر زیادی در کاهش وزن دارد.آنتی اکسیدان های قوی موجود در آن سبب دفع رادیکال های آزاد شده و بدن را در برابر انواع سرطان از جمله سرطان روده بزرگ مقاوم می کند.

توزیع زیره سیاه کوهی

توزیع زیره سیاه کوهی

توزیع زیره سیاه کوهی بر اساس نیاز و تقاضای بازار صورت گرفته و به آسانی و بدون مراجعه حضوری در دسترس خریداران قرار می گیرد. مراکز عرضه زیره سیاه در جهت حمایت از خریداران و رفع نیاز همه ی مصرف کنندگان باکیفیت ترین محصول را بدون واسطه و به صورت عمده یا جزئی ( کیلویی) و یا حتی در بسته بندی های متنوع با وزن‌های گوناگون به بازار عرضه و پخش می کنند.

این موضوع علاوه بر فروش بالاتر محصول سبب جلب رضایت مشتریان شده و در واقع باعث شده که خریداران به راحتی و با خاطری اسوده ، حجم مورد نیاز خود از این محصول را سفارش داده و از بابت هزینه و مرغوبیت آن خیالشان راحت می باشد.برای خرید زیره سیاه آسانترین راه مراجعه به سایت اینترنتی بوده چرا که محصول با صرفه جویی در هزینه و وقت به دست خریدار میرسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما