صادر کننده زیره سبز تازه

زیره از دانه ی گیاهی معطر است که به دو نوع سبز و سیاه تولید شده و به فروش میرسد.کاربرد هر نوع از زیره ها متفاوت می باشد و همچنین این روزها فروش کلی زیره سبز تازه به علت خواص و کاربرد بیشتر از زیره سیاه متداول می باشد .اگر بخواهیم در خصوص مناطقی که زیره کشت می شود صحبت کنیم میتوانیم به شهرهایی مثل :اطراف مشهد و سبزوار ،اطراف اصفهان و کرمان اشاره کنیم که زیره ی موجود در سبزوار از مرغوبیت و کیفیت بیشتری برخوردار می باشد.

صادر کننده زیره سبز تازه

خواص درمانی فراوان زیره سبز

خواص درمانی فراوان زیره سبز اگر بخواهیم از مهمترین خواص زیره ایرانی سبز اعلا برای شما مواردی رو نام ببریم تا شما به اهمیت این گیاه بخصوص برای خانم ها بیش از پیش پی ببرید میتوانیم بگوییم این گیاه با خواص درمانی فوق العاده و بالایی که دارد یک تنظیم کننده ی قوی برای قاعدگی می باشد که این خود نیز باعث کاهش و همچنین درمان دردهای قاعدگی می شود. از دیگر خواص این گیاه همچنین به درمان نفخ،درمان گازهای معده و روده، هضم غذا ،ناراحتی کلیه اشاره کرد.

تیمول ماده ی موجود در زیره میباشد که با اثر بر غدد ترشح کننده ی اسید معده ترشح اسید،آنزیم ها وصفرا را تحریک میکند. توجه داشته باشید برای افرادی که از چاقی رنج میبرد مصرف زیره سبز یک راه کم هزینه و آسان است تا بتوانند به لاغر شدن خود کمک شایانی کنند .محققان علت این خاصیت زیره را به طبیعت گرم و خشک این گیاه میباشد که با افزایش چربی سوزی و کاهش توده های چربی به کاهش چربی دور شکمی بخصوص در خانم ها کمک شایانی میکند همچنین به افرادی که به طور مداوم به بیماری های مختلف مبتلا میشوند توصیه میشود حتما برای بهبود سیستم ایمنی بدن خود از زیره سبز استفاده ی مکرر در رژیم غذایی خود داشته باشند.

چرا که این دانه با داشتن ویتامین سی یک منبع مغزی برای افرادیست که به علت قرار گرفتن در فشار عصبی و تنش های روزمره از ضعف سیستم ایمنی رنج میبرند. خواص ضد میکروبی ،باکتریایی و ویروسی زیره باعث میشود فرد بتواند درمقابل انواع بیماری ها مقاومت کرده و دچار امراض گوناگون نشود. اگر بخواهیم به اختصار به خواص دیگر زیره اشاره کنیم میتوان به رفع بی خوابی ،پیشگیری از دیابت،سلامت پوست که خود به دلیل منشا ویتامین E بودن ،سم زدایی بدن می باشد.

کاهش وزن با مصرف زیره ایرانی

کاهش وزن با مصرف زیره ایرانی زیره سبز اصل را می توان برای کاهش وزن استفاده کرد زیرا یک درمان بسیار موثر برای کاهش وزن است. شما می توانید تنها با خوردن دانه زیره یا نوشیدن عرق زیره، به طور روزانه چربی را از شکم و همچنین تمام بدن خود کاهش دهید و به اندام ایده ال و متناسب برسید.

زیره ساخت و ساز بدن را افزایش می دهد و موجب می شود، بدن چربی را درون خود ذخیره نکند و آن را بسوزاند، بدین ترتیب با مصرف آن، به وزن دلخواه خود می رسید. البته در مصرف زیره زیاده‌روی نباید کرد، زیرا علاوه بر اینکه طبع گرمی دارد و موجب گرم بودن مزاج می شود، موجب تیرگی رنگ پوست نیز، می شود بنابراین در حد اعتدال باید از آن استفاده کرد و از خواص آن بهره برد.

درمان ناراحتی کلیه با زیره سبز

درمان ناراحتی کلیه با زیره سبز روغن زیره سیاه محلی باعث کاهش التهاب و پف می شود. همچنین دارای توانایی کنترل پوست سوخته با رشد سریع سلول های پوست در ناحیه آسیب دیده است. زیره همچنین منبع عالی مواد معدنی مانند آهن، مس، کلسیم، پتاسیم، منگنز، سلنیوم، روی و منیزیم است.

مس و آهن برای ساخت گلبول های قرمز مورد نیاز است. روی با چندین آنزیم تنظیم کننده رشد و نمو ، تولید اسپرم و هضم در بدن کار می کند ، در حالی که پتاسیم به کنترل ضربان قلب و فشار خون کمک می کند. این دانه ها همچنین حاوی بسیاری از ویتامین های حیاتی مانند A ، E ، C و تعدادی ویتامین پیچیده B هستند. دانه زیره همچنین منبع غنی از فیبر غذایی است.

به گفته متخصصان تغذیه ، تنها ۱۰۰ گرم مصرف توصیه شده فیبر را تأمین می کند. فیبر ، همانطور که می دانیم ، برای سلامت دستگاه گوارش حیاتی است و از یبوست جلوگیری می کند. این امر با افزایش قابل توجه حرکت غذا در قلب و روده ها انجام می شود. فیبر موجود در دانه زیره نقش ضد سرطان دارد.

علاوه بر این ، فیبر سطح کلسترول بد را نیز کاهش می دهد. همچنین ، زیره سبز نمونه ای درجه یک از گیاهان محبوب است که در کیفیت های مختلف تولید می شوند و همین امر باعث شده تا زیره سیاه قیمت های متفاوتی داشته باشد. اما قیمت زیره سیاه درجه یک به عوامل مختلفی مانند خلوص زیره ، منطقه کاشت زیره و شرکت تولید کننده آن بستگی دارد.

البته عوامل دیگری مانند نحوه فروش زیره ، تحولات بازار ادویه و هزینه حمل و نقل بر قیمت نهایی این محصول تاثیر می گذارد. زیره گیاهی کوهستانی است که طبیعتی گرم و خشک دارد و به دلیل داشتن خواص فراوان می توان از آن برای پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها استفاده کرد.

در واقع می توان از زیره برای تسکین سرفه و تسکین قفسه سینه استفاده کرد. زیره را با دانه های فلفل ترکیب کرده و از آن برای درمان سرفه های خشک استفاده کنید. علاوه بر این ، زیره سیاه حاوی مقدار زیادی پتاسیم است و بنابراین نقش مهمی در سلامت قلب ایفا می کند.

به این ترتیب زیره ضربان قلب را تنظیم می کند و سطح کلسترول بد خون را کاهش می دهد. از زیره سبز نیز می توان برای بهبود هضم استفاده کرد. به این ترتیب ، زیره آنزیم های گوارشی را تنظیم می کند و بنابراین هضم غذا را سرعت می بخشد.

از دیگر مزایای زیره می توان به درمان عفونت های پوست سر و محافظت از مو در برابر شپش اشاره کرد. به گونه ای که با مصرف مداوم زیره ، مواردی مانند پوست سر و شپش از سطح مو خارج شده و در نتیجه ساقه مو تقویت می شود. زیره سبز حاوی مقدار زیادی منیزیم است که به بهبود روند خواب و درمان بی خوابی کمک می کند.

از سوی دیگر ، منگنز موجود در زیره متابولیسم بدن را تنظیم می کند و در نتیجه متابولیسم را بهبود می بخشد. بنابراین ، زیره را می توان در رژیم های لاغری و برای کاهش وزن استفاده کرد.

فروشنده بزرگ زیره سبز تازه

فروشنده بزرگ زیره سبز تازه با توجه به این امر که امروزه مدل ها و ساختار های مختلف زیره سبز کیلویی محبوبیت خیلی زیادی در میان مردم کشور ما به دست آورده است، شما باید به این نکته هم توجه داشته باشید که تعداد مراکز فروشنده زیره سبز پاک شده هم افزایش پیدا کرده است.

به طوری که در هر شهر موجود در کشور ما چندین مرکز عرضه در زمینه فروش مدل های مختلف زیره سبز تازه فعالیت می کنند. اما، اگر شما هم قصد خرید دارید، تحت هیچ شرایطی نباید از هر مغازه ای که پیدا کردید خرید خود را ثبت کنید! چرا که برخی از این مراکز محصولاتشان را با قیمتی بالا تر از حد معمول به فروش می رسانند.

بنا به همین دلایل، پیشنهاد تیم فنی و کاشناسی ما به شما خرید و استفاده از مراکز عرضه اینترنتی همچون وب سایت ما است. امکان خرید و ثبت سفارش از ما با چند کلیک ساده و معمولی هم وجود دارد. شما می توانید زیره سبز تازه خریداری شده را طی مدت زمان کوتاهی درب منزل خودتان دریافت نمایید.

البته، شما باید بدانید که وب سایت ما تنها فروشنده بزرگ زیره سبز درجه ۱ به حساب نمی آید. مراکز عرضه کننده بسیار زیادی در همه نقاط ایران در زمینه عرضه یا فروش مدل های مختلف این محصول جالب فعالیت می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما