عرضه انواع زیره سبز فله

زیره سبز از جمله ادویه هایی است که از زمانهای بسیار قدیم در ایران استفاده می شده است .این زیره به طور فراوان در استان کرمان تهیه و تولید می شود.زیره سبز فله را می توانید از فروشگاه ها و کارخانه که در زمینه فعال هستند، تهیه کنید. زیره جزو طعم دهنده های بسیار مناسب برای انواع غذاها می باشد و بوی بسیار خوبی دارند.استفاده از آن در غذا باعث می‌شود تا غذا عطر و طعم منحصر به فردی به خود بگیرد.

عرضه انواع زیره سبز فله

مزایای استفاده از زیره سبز برای سلامتی

مزایای استفاده از زیره سبز  برای سلامتی

می‌توان گفت که از زیره رژیمی برای سلامتی و کاهش وزن استفاده می شود.علاوه بر آن زیره سبز نیز دارای خواص بسیار زیادی می باشد که می توانید به کمک آن بسیاری از بیماری ها را درمان کنید.

زیره سبز دارای مقادیر زیادی آهن، کلسیم، پتاسیم، روی، مس و منگنز می‌باشد، که هر کدام از آنها برای بدن مفید و موثر است. همچنین دارای ویتامین های E، Aو C می باشد، که برای بدن لازم و ضروری است.

آنتی اکسیدان های موجود در زیره برای پوست بسیار مناسب هستند و حتی می‌توان گفت ضد سرطان نیز هستند.زیره را برای درمان اسهال به کار می برند و به سرعت به بهبود آن کمک می کند.

همچنین قند را به حد زیادی کاهش می‌دهد و خوردن آن برای افراد دیابتی توصیه می شود. ضد عفونی کننده اعضای داخلی بدن است و باعث کاهش درد و التهاب می‌شود.بنابراین برای افرادی که دچار التهاب‌های داخلی هستند،توصیه می شود.

زیره برای افرادی که دچار فشار خون نیز هستند، مناسب است و خوردن آن باعث می شود تا فشار خون افراد پایین بیاید. البته زیره دارای طبع گرمی است که برای افرادی که دچار سرد مزاجی هستند ،بسیار مناسب می باشد.

البته خوردن زیره برای زنان باردار توصیه نمی‌شود. زیرا در ماه های اول منجر به سقط جنین و در ماه‌های آخر منجر به زایمان زودرس می‌شود. بنابراین در خوردن آن باید جانب احتیاط را رعایت کرد.

خواص زیره برای مردان

خواص زیره برای مردان

زیره برای آقایان بسیار مفید است و به وسیله آن می توانند مشکلات خود را به خوبی رفع کنند ،بدون آنکه نیازی به داروهای شیمیایی داشته باشد .

زیره به دلیل داشتن پتاسیم و روی فراوان می‌تواند به افزایش توان جنسی آقایان کمک کند. همچنین زیره سیاه باعث تولید اسپرم های سالم در آقایان می نماید و میل جنسی در آنها را تقویت می کند.

حتی برخی از افراد پا را از این فراتر گذاشته و معتقد هستند که در درمان ناباروری مردان می‌تواند موثر باشد. زیره ذربین از جمله زیره های موثر در درمان بیماری های متفاوت می‌باشد.البته استفاده کردن از زیر سیاه بسیار توصیه شده است.

خوردن زیره با عسل برای آقایان بسیار توصیه شده است.حتی از زیره معجون هایی تهیه می کنند که برای تولید اسپرم در آقایان مناسب است و می‌تواند به آن کمک کند.

فروش ویژه زیره پلویی

فروش ویژه زیره پلویی

زیره پلویی نوعی از زیره های تقریباً بزرگ هستند که بدون وجود ناخالصی ها برای تهیه غذا به کار برده می شود. با زیره پلویی،به تهیه پلو زیره می پردازند.

بدین صورت که ابتدا برنج را آبکشی می نماید و سپس به آن زیره می زنند و آن را دم می کنند .این نوع برنج ها به دلیل داشتن خواص بسیار زیاد زیره بسیار مقوی و مناسب است .

همچنین به دلیل داشتن عطر مناسب بسیار خوش بو می باشد . فروش ویژه این نوع زیره ها معمولاً در فصل برداشت زیره در استان کرمان انجام می گیرد .

همچنین به صورت صادراتی به کشورهای دیگر و از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای همسایه همانند عراق صادر می شود. زیره با کیفیت در داخل کشور نیز توزیع می شود. بیشتر در فصل تابستان می توانید به خرید انواع زیره بپردازید و آن را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

کارخانه هایی که به تولید زیره می‌پردازند و آن را به صورت بسته بندی و بهداشتی بدون داشتن ناخالصی به بازار عرضه می‌کنند.البته در چند سال اخیر به روش اینترنتی نیز اقدام به فروش محصولات خود می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما