عرضه توزیع زیره سبز درجه یک

زیره جزء گیاهانی است که فواید بسیار زیادی دارد این دانه‌های ریز و با ارزش که به صورت سبز و سیاه کشت می‌شود .هر کدام دارای مزیت های خاص خود هستند این محصول علاوه بر عرضه داخلی به مرحله صادرات نیز رسیده است. در این سایت نیز با ارائه مستقیم و بدون واسطه و با بهترین قیمت زیره سبز درجه یک را خریداری کنید. زیره به دلیل داشتن طبع گرم برای افرادی با طبع سرد توصیه می شود مخصوصاً برای روزهای سخت بیماری می توان بدن را گرم کرد و در برابر بیماری مقاومتش را بیشتر کرد.

عرضه توزیع زیره سبز درجه یک

کدام زیره برای برنج مناسب است

کدام زیره برای برنج مناسب است زیره در دو نوع زیره سبز و سیاه کشت میشود که زیره سیاه معروف به زیره ایرانی است. از این دانه های معطر در آشپزی و حتی درمان نیز استفاده می‌شود زیر دارای طبعی گرم است و بسیار مقوی بوده که در پلو مورد استفاده قرار می گیرد زیره پلو یکی از غذاهای سنتی شهر اصفهان است که با گوشت قرمز یا مرغ سرو می‌شود از بین این دو نوع زیره نام برده شده زیره سیاه اعلا بهترین نوع زیره برای زیر پلو است که در ادامه به طرز تهیه زیره پلو خوشمزه می پردازیم .

مواد مورد نیاز برای تهیه یک زیره پلو مقداری برنج، کره یا روغن، نمک ،زیره سیاه است که به طور مثال برای دو پیمانه برنج نیاز به سه قاشق زیر داریم ابتدا توجه کنید که حتماً از زیره سیاه باید استفاده شود و به هیچ عنوان از پودر زیره به جای خود زیره استفاده نکنید. برنج را با آب و نمک خیس کنید و روی شعله قرار دهید تا بجوشد و سپس آبکشی کنید. حالا برنج آبکش شده را با نمک و زیره مخلوط کرده و در قابلمه میریزیم .برای تهدیگ می توان از سیب‌زمینی نیز استفاده کرد شعله را زیاد می کنیم تا حرارت باعث بخار در برنج شود و سپس کره و روغن را به برنج اضافه میکنیم.

این غذا را می‌توان به همراه گوشت یا مرغ مصرف کرد که گوشت را به صورت قلقلی یا لابلای برنج به صورت ریش ریش می توان استفاده کرد زیر خواص فراوانی دارد و آن هم رفع مشکلات گوارشی و برطرف کردن دل درد است که برای دل پیچه کودکان و از بین بردن نفخ در آنها بسیار توصیه می شود علاوه بر این از زیره برای خوش طعم کردن نوشیدنی ها چای و دمنوش ها نیز استفاده می شود.

قیمت زیره سبز صادراتی

قیمت زیره سبز صادراتی مطمئنا یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در قیمت و صادرات زیره افزایش یا کاهش ارز است . هر ساله در پایان فصل برداشت قیمت زیره کاهش پیدا می‌کند اما با افزایش نرخ ارز رو به افزایش نیز است. زیره سبز نیز یکی از محصولاتی است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد قیمت این نوع زیره به عواملی مانند خاک زیر و چوب و عطر آن بستگی دارد .این سایت به عنوان مرجع فروش زیره بهترین و مرغوبترین نوع زیره سبز مشهد را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما