عرضه زیره سبز صادراتی

زیره سبز از دانه های معطر و خوش طعم بوده و به شکل های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد این محصول در کشور تولید می‌شود .زیره سبز صادراتی توسط عرضه کننده آن با قیمت مناسب به بازار عرضه می‌شود به دلیل خواص درمانی و خوراکی زیادی که دارد از فروش بالایی برخوردار است .

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

این محصول به صورت عمده و بسته بندی شده در سراسر کشور عرضه می‌ شود. زیره سبز صادراتی بسیار با کیفیت بوده و عطر خوشی دارد تولید فراوان این محصول زمینه مناسبی را برای صادرات مهیا کرده است عرضه کنندگان با قیمت مناسب و ارزان به فروشندگان ارائه می دهند.

عرضه زیره سبز صادراتی

بررسی ارزش غذایی زیره

بررسی ارزش غذایی زیره زیره با طبع گرم و خشک ای که دارد به عنوان یک طعم دهنده در مواد غذایی نیز به کار می‌رود. علاوه بر خواص خوراکی‌ها خواص دارویی و درمانی نیز دارد زیر در دو نوع است زیره سبز و زیره سیاه. وجود زیره در غذا ها علاوه بر طعم دهندگی باعث پرخاصیت شدن غذا نیز می‌شود.

زیره حاوی مقدار زیادی مواد معدنی مثل پتاسیم منیزیم آهن و منگنز و غیره است .زیره سبز گیاهی سرشار از فیبر بوده و اشتها را کم می‌کند و باعث افزایش متابولیسم در بدن می‌شود و مصرف روزانه آن به صورت عرق زیره سبب کاهش وزن و لاغری میشود. زیره ارزش غذایی بالا و زیادی دارد و مصرف آن به بدن انرژی می دهد و سبب تقویت عملکرد حیاتی کبد می‌شود.

ترکیب زیره با عسل سبب افزایش شیر مادران شیرده میشود زیره سبز طبع گرم دارد و مصرف آن با برنج سبب گرفتن سردی برنج می شود .از دیگر ارزش‌ های غذایی زیره آن است که در مقابل عفونت ها و باکتری ها از بدن محافظت کرده و با داشتن ویتامین c سیستم ایمنی بدن را در مقابل بیماری ها تقویت می‌ کند و از ضعف کسلی و بی حالی جلوگیری می کند.

زیره سرشار از کلسیم بوده و در کاهش التهاب در بیمارانی که آرتروز دارند مفید است و از پوکی استخوان در میانسالی و کهنسالی نیز جلوگیری می‌کند.

فروش مستقیم زیره سبز

فروش مستقیم زیره سبز برای خرید زیره سبز کیلویی و درجه یک بهتر است آن را از فروشگاه زیره سبز در این سایت که به صورت مستقیم و عمده انجام می گیردخریداری کنید. فروش مستقیم و بدون واسطه سبب می شود تا خریداران زیادی بتوانند این محصول را به قیمت تمام شده بسیار کم تهیه کنند.

امروزه به دلیل کمبود وقت خرید و فروش زیره به صورت اینترنتی انجام می‌شود .قیمت عمده زیره سبز در این سایت به قیمت درب کارخانه انجام می‌گیرد و خریداران می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه زیره کیلویی از ویژگی های محصول اطلاع پیدا کرده و در صورت رضایت آن را خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما