عرضه زیره سیاه عمده

امروزه عرضه زیره سیاه عمده و مرغوب در سر تا سر کشور به صورت مستقیم و بدون واسطه امکان پذیر است که از سطح کیفی متفاوت و نیز قیمت منصفانه ای برخوردار می باشد که اغلب به دلیل عمده فروشی و حذف واسطه ها، قیمت ارزان تر و مقرون به صرفه تر نسبت به فروش جزئی و با وجود دلالان داشته که سبب شده تا از استقبال بی نظیری در میان مشتریان این محصول بهره مند است. البته باید اظهار داشت که این شیوه پخش حافظ منافع اقتصادی دو طرف معامله می باشد.

عرضه زیره سیاه عمده

دانستنی هایی درباره زیره سیاه

دانستنی هایی درباره زیره سیاه

بسیاری از افراد زیره سیاه را به نام زیره کوهی نیز می شناسند و آن را سوغات شهر کرمان می دانند که اغلب در تهیه و ترکیب با سایر دارو های گیاهی از این محصول بی نظیر استفاده می کنند. از زمان های دور این نوع زیره به دو صورت خودرو و یا کشت شده تولید می شود که کشاورزان با کشت و برداشت به موقع این محصول توانسته اند نیاز بازار های مختلف در داخل یا خارج از کشور تامین نمایند.

شایان ذکر است که زیره سیاه دارای طبعی گرم است و مزه آن تقریباً مقدار کمی تلخی دارد که از نظر ظاهر، کیفیت و طبع و طعم تشابه بسیار زیادی به رازیانه و گشنیز دارد که این نوع زیره دارای میزان زیادی از مواد مغذی و مهم برای سلامت بدن و حفظ آن است که شامل: فیبر، پروتئین، مس، آهن، کلسیم، منگنز و دیگر مواد ارزشمند است که دارای خواصی هم مانند: ضد التهابی، ترمیم کننده زخم ها، رفع عفونت، کاهش درد ها و آلام و غیره است که با توجه به دوران مصرف آن به ویژه در زمان قاعدگی و زایمان در خانم ها بسیار تاثیرگذار است.

بازار خرید زیره سیاه عمده

بازار خرید زیره سیاه عمده

امروزه بازار خرید زیره سیاه عمده از رشد و رونق چشمگیری برخوردار است که توانسته به خوبی با ذائقه و مزاج علاقه مندان و طرفداران این محصول تطابق یافته و نظر آنها را به خوبی جلب نماید.

برای خرید می توانید به طور مستقیم این محصول را از طریق سایت اینترنتی حاضر خریداری کنید و از قیمت زیره سیاه باکیفیت و مناسب آگاه شده و از آن استفاده کنید که پس از ثبت سفارش این محصول را در کوتاه ترین زمان با دادن قیمت واقعی در محل مورد نظر دریافت می کنید.

پس به راحتی می توانید با مراجعه به نزدیک ترین بازار خرید زیره و یا سفارش از طریق سایت این محصول پر سود و منفعت درمانی و غذایی را خریداری نمایید و از خواص آن لذت ببرید هدف ما هم همین است که رضایت مشتری را داشته باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما