عرضه عمده زیره سیاه کوهی اعلا

عرضه عمده زیره سیاه کوهی اعلا که در کشور به صورت عمده و خرده به سایر کشورهای همسایه ارسال می شود بازار بسیار خوبی را به خود اختصاص داده زیر یکی از مهم ترین و گران ترین ادویه های معطر است که در بسیاری از غذاها استفاده می شود زیره دارای خواص بسیار بالایی می باشد که در طب سنتی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها برای درمان آنها توصیه شده است شما میتوانید برای خرید زیره سیاه کوهی آن را به صورت مستقیم و آنلاین از طریق سایتهای فروش این محصول خریداری کنید.

عرضه عمده زیره سیاه کوهی اعلا

خواص زیره سیاه برای زیبایی

خواص زیره سیاه برای زیبایی زیر یکی از دانه های ریز و قهوه‌ای رنگی می باشد که دارای طعم خوشمزه و خوش بوی می‌باشد از دیرباز تاکنون زیره ایرانی دارای جایگاه ویژه‌ای در بین انواع زیرا ها داشته است و دارد زیره بخاطر داشتن خواص بسیار زیادی که دارد برای درمان چاقی مفرط مصرف آن توصیه شده است از دیرباز تاکنون در طب سنتی از زیره سیاه کوهی ایرانی برای افرادی که دچار چاقی در ناحیه پهلو و شکم هستند توصیه شده است.

زیره دارای طبعی گرم و خشک می باشد و برای تقویت معده،و باز کننده قاعدگی، نفخ شکم، دل پیچه نوزادان و…. توصیه شده است. از زیره در فصل زمستان برای سرماخوردگی به عنوان دمنوش می تواند در وعده صبحانه یک لیوان میل کنید باعث می‌شود که گرفتگی گلو و مجرای تنفسی را باز کند و به راحتی بتوانید نفس بکشید از پودر شده زیره ایرانی می توانید در داخل بسیاری از غذاها و به عنوان یک طعم دهنده استفاده کنید.

زیره را با سایر ادویه ها مخلوط می‌کنند که معطر و خوشبو باشد شهرهای بسیار زیادی در ایران وجود دارد که زیره را به صورت انبوه برداشت می کنم و به سایر کشورها صادر می‌کند صادرات این محصول از رونق فوق‌العاده‌ای برای تولیدکنندگان و برای برداشت کنندگان آن را دارا می باشد.

خرید زیره سیاه کوهی اعلا

خرید زیره سیاه کوهی اعلا برای خرید و فروش مستقیم زیره سیاه کوهی به صورت عمده و خرده این محصول با ارزش و گران ومعطر می توانید سری به سایت اینترنتی ما در فضای مجازی بزنید و از قیمت مناسب وارزان تری برخوردار است چون نقش واسطه ها در این میان حذف می شود و خرید مقرون به صرفه و کم خواهید داشت. زیره یکی از ادویه های مطعری است مه برداشت آن از کوه های سخت و دشوار در اقصا نقاط ایران می باشد.

مراحل برداشت این محصول بسیار سخت است و به‌همین علت قیمت آن در بازار دچار تغییراتی شده استاز ایت زیره خوش مزه در پلو به صورت های مختلفی بکار می برند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما