عرضه کنندگان زیره ایرانی عمده

زیره ایرانی عمده در دو رقم سبز و سیاه به بازار عرضه می شود که هر کدام از نظر خاصیت مصرفی و درمانی ویژگی های خاص خود را دارند. با توجه به تولید این دانه گیاهی و خوش عطر در بسیاری از نقاط کشور، شاهد گسترش مراکز و عرضه کنندگان فعال هستیم. بهترین راهکار برای خرید زیره ارگانیک با نرخ رقابتی چیست؟

عرضه کنندگان زیره ایرانی عمده

بررسی ویتامین های موجود در زیره سبز

بررسی ویتامین های موجود در زیره سبز زیره سبز از چاشنی های خوش عطر و طعم برای انواع غذاهای ایرانی است. طعم بی نظیر همراه با خواص درمانی سبب شده که مصرف آن نه تنها به عنوان یک ادویه که در قالب دمنوش نیز طرفداران خاص خود را داشته باشد. انواع دمنوش زیره برای رفع سردی بدن و دفع بلغم توصیه می شوند. البته این محصول در تامین انرژی و رفع دردهای عضلانی و مفصلی نیز بسیار موثر است.

زیره سبز از نظر ارزش غذایی دارای تنوع قابل توجهی می باشد. وجود املاح معدنی، انواع ویتامین ها، کالری زیاد، فیبر و … سبب شده تا همواره متخصصان طب سنتی مراجعه کنندگان را به مصرف زیره تشویق کنند.

ویتامین های موجود در زیره سبز بسیار گسترده و متنوع است اما یکی از مهمترین آنها ویتامین A می باشد که در هر صد گرم زیره به میزان 64 میکروگرم یافت می شود. همانطور که می دانید نقش ویتامین A در سلامت پوست صورت و جلوگیری از ابتلا به تنبلی چشم موثر است.

ویتامین های گروه B و K نیز به میزان قابل توجه ای در ترکیبات زیره سبز دیده می شود. برای جلوگیری از پوکی استخوان و عدم ابتلا به راشیتیسم مصرف زیره سبز به عنوان یک ادویه خوش طعم اهمیت قابل توجه ای دارد.

مراکز توزیع زیره سبز اسفراین

مراکز توزیع زیره سبز اسفراین تولید زیره سبز در بسیاری از استان ها صورت می گیرد اما خراسان شمالی و به صورت تخصصی تر شهر اسفراین یکی از بزرگترین قطب های تولیدی این محصول هستند. به طور میانگین سالیانه حدود 900 هکتار اراضی کشاورزی اسفراین به تولید انواع زیره اختصاص می یابد. برای برداشت و عرضه هر چه بهتر زیره از نظر کیفیت، استفاده از شیوه های مدرن و سورت کردن آن اهمیت قابل توجه ای خواهد داشت.

مراکز توزیع و فروش زیره عمده با آگاهی از این موضوع همواره سعی در تامین این محصولات با کیفیت و قیمت مناسب هستند. بدون شک شناخت تولیدکنندگان در اسفراین و امکان خرید مستقیم آنها می تواند به کاهش قیمت ها و خرید زیره تازه با درجه کیفی ممتاز منجر شود.

اگر قصد صادرات زیره یا تهیه آن جهت عرضه به کارخانجات بسته بندی ادویه جات را دارید، شناخت مراکز پخش عمده زیره از استان های تولیدکننده نقش بسزایی در کاهش هزینه های جانبی و افزایش حاشیه سود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما