عرضه کنندگان زیره سبز مشهد

زیره سبز مشهد از نظر کیفیت رتبه اول در بین تولیدات داخلی انواع زیره ارگانیک را به خود اختصاص داده است. این محصول به عنوان نوعی چاشنی و داروی گیاهی در آشپزی مدرن و سنتی مصارف گسترده ای دارد. این ویژگی ها سبب شده تا عرضه کنندگان نیز در زمینه توزیع عمده آن به بازارهای داخلی و خارجی به دنبال راهکارهای نوین برای کسب بیشتر سهم بازار فروش باشند.

عرضه کنندگان زیره سبز مشهد

چند نکته درباره زیره سیاه

چند نکته درباره زیره سیاه زیره دانه ای معطر است که در دو نوع کوهی و پرورشی در بازار خرید و فروش می شود. نمونه پرورشی آن دارای دو رقم سبز و سیاه است که از آن فرآورده هایی مانند روغن زیره، عرقیات گیاهی و انواع چاشنی ها برای طعم دادن به غذا تولید می کنند.

مصرف زیره به صورت دانه های کامل و پودر شده نیز بسیار رایج است. برای تهیه انواع غذاهای سنتی، زیره تازه جایگاه ویژه ای در بین خانم های ایرانی دارد. طعم بی نظیر به همراه خواص درمانی آن سبب شده تا شاهد افزایش تقاضا برای خرید این دانه گیاهی در بازار کشور باشیم.

زیره سیاه اگر به صورت دم کرده یا همان دمنوش مصرف شود برای درمان دردهای مفصلی و رفع اسپاسم عضلات بسیار مفید است. توجه کنید که طبع این محصول بسیار گرم بوده و خوردن بیش از اندازه آن می تواند منجر به افزایش دمای بدن و ایجاد آفت در دهان شود.

اگر از آن دسته افراد هستید که با آغاز فصول مختلف سال، دچار حساسیت فصلی و سرفه های شدید می شوید، برای درمان سرفه خود می توانید مقداری زیره سیاه را همراه با نبات میل کنید. تنظیم ضربان قلب و جلوگیری از لخته شدن خون در عروق بدن به واسطه داشتن حجم قابل توجه ای پتاسیم بخش مهمی از قابلیت های دارویی زیره است.

صادرات زیره سبز ایرانی صادراتی

صادرات زیره سبز ایرانی صادراتی مشهد با اختصاص دادن حدود 11 هزار هکتار اراضی کشاورزی به کشت زیره به یکی از بزرگترین قطب های تولیدی این محصول در کشور تبدیل شده است. امروزه انواع زیره سبز مشهد نه تنها برای مصارف داخلی که به کشورهای عربی همسایه و اروپا نیز صادر می شود.

برای صادرات زیره سبز اصفهان، مشهد و دیگر مراکز تولیدی آشنایی با قوانین و مقررات صادراتی حائز اهمیت است. بدون شک سورت کردن زیره و نحوه بسته بندی آن متناسب با نیاز مصرف کنندگان خارجی که قابلیت رقابت در بازارهای جهانی نیز داشته باشد، نباید فراموش شوند.

از مهمترین دغدغه های صادرکنندگان امکان تهیه زیره تازه در برداشت های سالیانه به صورت عمده و قیمت رقابتی است. برای این منظور ثبت سفارش از طریق مرکز توزیع زیره در شهرهای تولیدکننده اطمینان کافی از کیفیت این محصول را برای خریدار ایجاد می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما