فروشنده زیره سبز پاک شده

زیره سبز پاک شده از دانه های ریزی تشکیل شده که بسیار پرخاصیت می باشد و خواص دارویی زیادی دارد و به هضم غذا کمک‌می کند. و نفخ را از بین می برد. و به عنوان دمنوش استفاده می گردد. زیره سبز پاک شده در مزارع کشاورزی کشت می شود و پس از برداشت پاک می شود و به صورت پاک شده و بسته بندی شده به فروش می رسد فروشنده این فلفل شمشیری ها همان‌کارخانه های بسته بندی می باشند.

فروشنده زیره سبز پاک شده

گونه های مختلف زیره سیاه ایرانی

گونه های مختلف زیره سیاه ایرانی زیره سیاه یکی دیگر از انواع زیره ها می باشد که بسیار محبوب بود و مورد مصرف قرار می گیرد این زیره از دانه های ریزی تشکیل شده که برای فشار خون مناسب است و با مقادیر بالای ویتامین E و C که دارد برای زیبایی پوست مفید می باشد. و مصرف مداوم آن سبب از بین رفتن چربی ها می شود.در ایران زیره سیاه دارای گونه های مختلفی است واین گیاه در بیشتر استان ها می روید اما استان کرمان شهرت خاصی در تولید زیره دارد. در دو نوع کوهی و پرورشی موجود می باشد. و نمک طبیعی سیاه کوهی، زیره سیاه کرمانی، بلوطستانی و زگیلی انواعی از این زیره ها می باشد.

نوع زیره سیاه کوهی به صورت خود رو در کوه ها رشد می کند و در فصل مشخصی از سال قابل برداشت است که دارای بوی زیاد و عطر دل انگیزی است همچنین این زیره ها خواص بیشماری دارند و از نوع پرورشی آن با کیفیت تر می باشد. نوع زیره سیاه پرورشی در باغ ها و زمین های سبزی کاری کشت می شود و پس از خشک شدن برداشت می شود و دانه های آن را در معرض آفتاب گذاشته تا کاملا خشک شوند.

مراکز پخش زیره عمده

مراکز پخش زیره عمده

زیره سبز صادراتی یکی از بهترین انواع زیره ها می باشد و برای صادرات به کشور های دیگر آماده می گردد. و هر دو نوع زیره سبز و زیره سیاه از خواص بسیاری بهره مند هستند. و کارخانه های بسنه بندی این‌ محصولات، مراکز پخش می باشد و همچنین آن را برای ارسال به کل کشور بسته بندی می کنند.

فروشگاه زیره سبز، عطاری های موجود درسطح شهر می باشند که ابتدا خرید اینترنتی این محصول را به صورت عمده انجام داده اند و آن را با قیمت بیشتری در اختیار مصرف کننده قرار می دهند و مانند واسطه بین مصرف کننده و تولید کننده عمل می کنند.همچنین فروشگاه های اینترنتی وجود دارند که زیره ها را با قیمت کم در اختیار مشتری ها قرار می دهند و واسطه ها را از بین می برند. و در زمان و هزینه مصرف کننده صرفه جویی می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما