فروشگاه زیره سبز صادراتی

زیره سبز صادراتی یکی از محصولات پرفروش سایت ما است این محصول به دلیل خواص زیادی که دارد همواره مورد توجه کدبانوها و اشپزهای ماهر ایرانی است زیره دارای انواع مختلفی است که زیره سبز ، زیره کوهی ،زیره سیاه از انواع زیره است .

زیره داری بوته های کوتاه وپهنی هستند که دانه ای ریز زیره برسر شاخه ها قرارا میگیرندرنگ زیره ها در ابتدا سبز است وزمانی که رسیده میشوند به رنگ سبز روشن سیاه وتغییر رنگ میدهند .

فروشگاه زیره سبز صادراتی

بررسی ارزش غذایی زیره سیاه

بررسی ارزش غذایی زیره سیاه زیره سبز کیلویی ودر بسته بند های متفاوت با وزن های مختلف قابل عرضه می باشد زیره دارای خواص دارویی زیادی است ودر بسیاری از موارد برای طعم دار کردن غذا میتوان از ان استفاده کرد

شما میتوانید از زیره به صورت دم نوش استفاده کنید برای تهیه یه دم نوش خوب وخوش طعم باید از زیره خوب وبا کیفیت استفاده کنید وابتدا زیره را شسته واب که کاملا به جوش امد مقداری از زیره را به دلخواه در داخل قوری ریخته وصبر کنید تا دم بکشد بعد که رنگ اب به زرد تغییر پیدا کرد دم نوش آماده شده ومیتوانید ان را به همراه یک تکه نبات استفاده کنید .

زیره درارای خواص دارویی زیادی است وبسیار برا ی نارختی های معده ودرد های شکم مفید می باشد ونفخ شک را از بین میبرد همچنین زیره برای درد های ناشی از قاعدگی زنانه مفید بوده وباعث افزایش شیر در مادران میشود وجوشانده زیره برای سرما خوردگی وانفولانزا بسیار مفید است .

شما میتوانید زیره را به صورت پودر هم استفاده کنید در بسیاری از غذاها از جمله آبگوشت وطعم دار کردن برخی از شیرینی ها از زیره استفاده کنید ترکیب پودر زیره با نبات را میتوان برا ی کودکان استفاده کرد

افراد چاق میتوانندروزانه برا یکاهش وزن ار زیره چه در مواد غذایی وچه به صورت دم نوش استفاده کنند زیره قند خون را پایین می اورد وزیاده روی از ان توصیه نمشود .

فروش مستقیم زیره سبز

فروش مستقیم زیره سبز شما میتوانید در فروشگاه زیره کیلویی این محصول را به صورت عمده خریداری نموده از تخفیف های خوبی برخوردارشوید سایت ما زیره را با کیفیت عالی وبا قیمت مناسب وبدون واسطه در اختیار شما مصرف کننده محترم قرار میدهد .

زیره در بسته بند های مختلف وبا وزنهای متفاوت قابل عرضه است این محصول بازار خوبی در صادرات کشور دارد وبا بسته بند های متنوع وفراوری محصول به محصولات مختلف میتواند بازار خوبی در صادرات کشور داشته باشد .

شما میتوانید یک محصول ایرانی درجه یک را خریداری نموده وبه کارگر وکشاورز ایرانی در تولید محصول بهتر وبا کیفیت تر کمک قابل توجهی داشته باشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما