فروش زیره سبز پودر شده

زیره سبز پودر شده با قیمت متناسب به صورت فله و بسته بندی در اکثر شهرهای مختلف به فروش می رسد .فروش زیره سیاه و زیره سبز عمده نیز از مراکز گوناگون انجام می شود . مراکز فروش پودر زیره در دو رنگ آن ، جهت افزایش سرعت فروش ، دارای سایت های فروش آنلاین می باشند .بامراجعه به این سایتها خریداران می توانند از آخرین قیمت عمده فروشی این محصول گیاهی مطلع شوند.

فروش زیره سبز پودر شده

زیره سبز پودر شده را بهتر بشناسیم

زیره سبز پودر شده را بهتر بشناسیم از چاشنی های خوراکی پرخواص و پرمصرف ، زیره سبز است که به صورت عرق ، روغن و پودری مصرف می شود . در اینجا می خواهیم به مطلب زیره سبز پودری بپردازیم ؛ زیره سبز پودری همان طور که اسمش مشخص است از آسیاب کردن زیره سبز به دست می آید. زیره سبز دانه های معطر کوچک با شیارهای برجسته می باشد که هم به رنگ سبز و هم رنگ سیاه پرورش داده می شود. به عنوان ادویه روی غذاها استفاده می شود. طبع زیره سبز گرم و خشک است و برای خنثی کردن خوراکی های سرد مفید است.

پودر زیره سبز دارای کلسیم ، آهن و آنتی اکسیدان است.همچنین شامل فیبر می باشد که سبب از بین رفتن نفخ شکمی و بهبود هضم غذا و عملکرد صحیح سیستم گوارشی می شود.پودر زیره سبز با داشتن آنتی اکسیدان و ویتامین E، پوست رااز هرگونه آکنه ،جوش ، اگزما تمیز می کند .به کاهش استرس و افسردگی که جوانی پوست را به تحلیل می برند کمک می کند . این ماده خوراکی فوق العاده ، ضد پیری است و حتی از ایجاد سرطان پوستی نیز پیشگیری می کند.

و اما مهم ترین و پرطرفدارترین خاصیت زیره سبز ، قدرت خارق العاده ی آن در کاهش وزن می باشد. در سرتاسر دنیا افراد دچار اضافه وزن و حتی ورزشکارانی که روی ثابت نگهداشتن وزن خود حساس هستند به مصرف زیره سبز روی آورده اند . این ماده گیاهی به شکل پودری نیز تاثیر خود را ب افزایش متابولیسم بدن خواهد گذاشت .پودر زیره حاوی ماده تیموکینون است که قدرت ضدالتهابی دارد که موجب تسریع سوخت و ساز چربی در بدن می شود و به دنبال آن بدن نیز لاغر می شود. پودر زیره را بمدت دو هفته پس از هر وعده غذایی میل کنید وشاهد نتیجه آن باشید.

بازار پخش زیره سبز 1 کلیویی

بازار پخش زیره سبز 1 کلیویی پخش زیره سبز در مقدار 1کیلویی نیز توسط فروشندگان به صورت مستقیم عرضه می شود . عرضه مستقیم زیره سبز به نفع مشتریان خواهد بود.همانطور که افراد خریدار می دانند در این فروش با کسر هزینه های واسطه ، قیمت تمام شده نازل تر خواهد بود . هم اکنون زیره سبز به دلیل مصرف فراوان و تقاضای بالا، در حجم زیادی تولید و در بازار پخش می شود. این ادویه ی گیاهی در مقدار معین شده 1 کیلویی توزیع می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما