فروش زیره سیاه کوهی ایرانی

فروش زیره سیاه کوهی ایرانی در بازار فروش نسبت به سایر محصولات مشابه از رونق و رواج قابل توجهی برخوردار می باشد که بدون شک دلیل اصلی آن قیمت مناسب و کیفیت عالی این نوع محصول است. فروش زیره سبز درجه یک ایرانی به روش های مختلفی اعم از عمده و یا همان کلی صورت می گیرد که بدون شک هر یک از این روش های خرید مزیت های مخصوص به خود را دارند. در فروش عمده به دلیل آنکه مقدار زیادی از این محصول در مدت زمان کوتاه به مشتریان عرضه می شود، تمامی هزینه های اضافی به صورت کامل حذف می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش زیره سیاه کوهی ایرانی

مشخصات زیره سیاه کوهی

مشخصات زیره سیاه کوهی زیره سیاه کوهی را می توان از جمله ادویه جات های پرمصرف و گیاهان دارویی و خوراکی دانست که امروزه توسط بزرگترین و معروف ترین مرکز پخش زیره سیاه در بازارهای خرید و فروش توزیع می شود. از زیره سیاه به عنوان یک ادویه اصلی در انواع غذاها و ترکیبات ادویه های مختلف استفاده می گردد که علاوه طعم و عطر عالی، خاصیت های دارویی و خوراکی بسیار زیادی نیز به همراه دارد.

از آنجایی که این نوع زیره به صورت خودرو در مناطق کوهستانی و ارتفاع های بلند، رشد می کند به عنوان زیره کوهی شناخته شده است که وجود برخی از مشخصات ویژه و منحصر بفرد در این محصول سبب تمایز آن با سایر نمونه های مشابه شده است.

از مشخصات مهم این نوع زیره می توان به: عطر و بوی فراوان، رنگ سیاه مانند، طعم و مزه عالی و نستا تلخ، ماندگاری طولانی مدت و غیره اشاره کرد. زیره سیاه کوهی را با نام دیگری از جمله زیره کرمان نیز شناخته اند که به علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی به سایر کشورهای خارجی نیز صادر می شود.

قیمت زیره سیاه فله

قیمت زیره سیاه فله قیمت زیره سیاه به صورت فله ای و کیلویی نسبت به بسته بندی شده آن مناسب و ارزان تر می باشد که البته دلیل اصلی آن عدم استفاده از متریال های مختلف برای بسته بندی این محصول است. قیمت زیره سیاه با توجه به مشخصات و ویژگی های آن از جهت: عطر و بو، تازه و طبیعی بودن، میزان کیفیت و مرغوبیت و غیره متفاوت و متغیر می باشد که بدون شک تمامی این موارد ذکر شده در کاهش و یا افزایش نرخ این محصول بسیار تاثیر گذار و مهم می باشند.

امروزه به منظور استعلام قیمت این محصول راه و روش های بسیار زیادی از طرف فروشندگان و تولید کنندگان این محصول مطرح شده است که از رایج ترین و شایع ترین آنها می توان به روش اینترنتی و غیر حضوری اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما