فروش زیره سیاه کوهی

زیره سیاه یک نوع ادویه پرکاربرد در پخت غذا به حساب می آید که دارای طعم و عطر بی نظیری می باشد. برخی غذاها هستند که حتما در دستور پخت آن باید از زیره استفاده کرد.فروش زیره سیاه کوهی در بسته بندهای بهداشتی و با حفط طعم و عطر منحصر به فرد آن در تمامی فروشگاه های سراسر کشور انجام می گیرد. علاوه بر فرش حضوری شما می توانید به صورت اینترنتی از سایت ما با کیفیت ترین نوع زیره سیاه کوهی و همچنین زیره سبز پاک شده را خریداری کنید. و از این طریق با فروشندگان عمده نیز ارتباط برقرار کنید .

فروش زیره سیاه کوهی

مشخصات ظاهری زیره سیاه

مشخصات ظاهری زیره سیاه زیره هم به صورت کوهی و هم به صورت پرورشی در بازار وجود دارد که نوع کوهی این محصول بسیار عطر و طعم بهتری را دارد. اما به دلیل آگاهی مردم از خاصیت و نیاز بیشتر مردم کاشت زیره سیاه امروزه بسیار پر رونق شده است زیرا برای کاشت آن آب چندان زیاری لازم نیست. امروزه زیره سیاه پاک شده و بسته بندی شده به وفور در دسترس مردم برای خرید وجود دارد که در هنگام خرید باید مشخصات زیره سیاه را دانست.

دو نوع زیره وجود دارد که زیره سیاه و زیره سبز می باشد زیره سیاه نسبت به زیره سبز ریز تر است و قد کوتاه تری نسبت به زیره سبز دارد. علاوه بر استفاده در غذا می توان در دمنوش از آن استفاده کرد. زیره دانه ای است که طول ان به حدود ۵ میلی متر می رسد و دو طرف نسبت به وسط آن باریک تر است و یک خط در وسط این دانه وجود دارد که در زیره سبز هم دیده می شود. رنگ سیاه و عطر زیره از اصلی ترین مشخصه این دانه پر خاصیت می باشد. با این توضیحات خریدار می تواند هنگام خرید به راحتی زیره سیاه را از دیگر دانه های مشابه آن تشخیص دهد البته در بازار زیره پودر شده هم هست که بهتر است خود زیره سیاه را تهیه کنید و در منزل اسیاب کنید. زیرا از سلامت محصول اطمینان خواهید داشت.

عرضه عمده زیره سیاه کوهی

عرضه عمده زیره سیاه کوهی عرضه عمده زیره سیاه گوهی به تمام نقاط ایران با قیمت بسیار مناسب انجام می گیرد. با عرضه عمده قیمت محصول برای خریدار بسیار مناسب خواهد بود. زیرا این محصول را با حجم بالا و قیمت تمام شده مناسب خریداری می کنند. بهترین روش برای خرید زیره می توان اینترنتی باشد شما می توانید انواع زیره سیاه و سبز را در بسته بندی های شیک و پاک شده از سایت ما خریداری کنید. همچنین می توانید اطلاعات کافی را در خصوص عرضه عمده این محصول را دریافت کنید.

  • تبلیغات: 
    1. خرید عمده تخم کتان ایران
    2. قیمت رازیانه + خرید رازیانه اسپندی و فروش رازیانه ستاره ای
    3. فرق خواص زیره سبز رازیانه
    4. خواص زیره سیاه در برنج

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما