فروش عمده زیره سبز کیلویی

زیره سبز کیلویی در واقع یکی از انواع مختلف زیر بوده است که به صورت دانه‌های گیاهی به شکل‌های متفاوت مورد استفاده قرار گرفته است تولید این محصول گیاهی در کشور ما ایران به شکل قابل توجه بوده است به طوری که عرضه کننده فلفل تند سبز ایرانی و عمده توانسته است این محصول را در بهترین درجه کیفیت به طور عمده به مراکز مختلف داخل و خارج کشور عرضه و پخش کند تا در نهایت در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد.

فروش عمده زیره سبز کیلویی

معجزه باور نکردنی زیره برای تسکین شکم

معجزه باور نکردنی زیره برای تسکین شکم زیره مشکی نوعی گیاه کوهستانی بوده که دارای طبع گرم و خشک می باشد و به دلیل خواص فراوانی که داشته از آن می توان به منظور پیشگیری و درمان بیماری های زیادی استفاده نمود. بنابراین در این بخش برخی از خواص دارویی گیاه زیره را شرح خواهیم داد.

در حقیقت از فلفل ترکیه سیاه می توان برای تسکین سرفه و آرام کردن سینه استفاده نمود. به گونه ای که زیره سیاه را با دانه های فلفل ترکیب کرده و از آن برای درمان سرفه های خشک استفاده خواهند کرد. در ضمن زیره سیاه حاوی مقدار زیادی پتاسیم بوده و از این رو در سلامت قلب نقش بسزایی خواهد داشت.

به این صورت که زیره موجب تنظیم ضربان قلب و کاهش سطح کلسترول بد خون می گردد. هم چنین از زیره سیاه می توان به منظور بهبود هضم غذا استفاده نمود. به این صورت که زیره، آنزیم های گوارشی را تنظیم کرده و در نتیجه سرعت هضم را افزایش خواهد داد. و اما از دیگر فواید زیره، می توان به درمان عفونت پوست سر و محافظت از مو در برابر شپش اشاره نمود.

خواص بی نظیر شاه زیره

خواص بی نظیر شاه زیره زیره کرمان محلی التهاب و پف را کاهش می دهد. هم چنین توانایی کنترل پوست سوخته را با رشد سریع سلول های پوست در منطقه آسیب دیده دارد. ادویه زیره نیز منبع عالی مواد معدنی نظیر آهن، مس، کلسیم، پتاسیم، منگنز، سلنیوم، روی و منیزیم است.

همچنین این دانه ها حاوی ویتامین های حیاتی بسیاری مثل آ، ایی، ث و نیز تعدادی از ویتامین های مختلط ب هستند. دانه های زیره نیز منبع غنی فیبر رژیمی هستند. طبق نظر متخصصان تغذیه فقط 100 گرم، مصرف توصیه شده از فیبر را تامین می کند. فیبر، همان طور که می دانیم برای سلامت هاضمه حیاتی است و مانع یبوست می شود. این کار با افزایش قابل ملاحظه حرکت غذا در دل و روده انجام می شود.

فیبر در دانه های شاه زیره، نقش ضد سرطان زا را ایفا می کند. علاوه بر این، فیبرها همچنین سطح کلسترول بد را پایین می آورند. همچنین زیره سیاه درجه یک از نمونه گیاهان محبوبی بوده که در کیفیت های متفاوتی تولید می گردد و همین امر منجر شده تا زیره سیاه از قیمت های متفاوتی برخوردار گردد. و اما قیمت زیره سیاه درجه یک کیلویی به عوامل مختلفی نظیر درجه خلوص زیره، منطقه کاشت زیره و شرکت تولید کننده آن بستگی خواهد داشت. البته موارد دیگری چون نحوه فروش زیره، تحولات بازار ادویه جات و هزینه های حمل و نقل بر روی قیمت نهایی این محصول موثر می باشند.

مرکز پخش زیره کرمان

مرکز پخش زیره کرمان زیره صادراتی ایران هم زیره سبز و هم زیره سیاه به امارات و سایر کشور های عربی, به خصوص زیره سیاه که قیمت بالایی دارد بسیار پررونق می باشد. زیره سیاه به خصوص زیره کوهی کرمانی از جمله ادویه های گران قیمت موجود در بازار می باشد.

قیمت زیره سیاه صادراتی در بازار تهران گواه این ادعا است. این محصول با دارا بودن قیمت بالی خود به صورت عمده در بازار های داخلی و برخی بازار ها خارجی همانند کشور های حاشیه خلیج فارس بفروش می رسد. کشور های حاشیه خلیج فارس از وارد کنند گان این محصول می باشند. این کشور با دارا بودن سرانه درآمدی بالا و مردمانی که قدرت خرید این محصول لوکس را ارند اقدام به واردات این محصول می کند.

6

  1. زیره بعد از زعفران بهترین عطر دهنده غذا میباشد برای مثال هم زیره وهم زعفران برنج را خوش عطر وطعم وبو میکنند وهم سردی برنج را میگیرد

  2. اطلاعات مفیدی از مطالب ارائه شده شما کسب کردم که واقعا جالب است جای تشکر داره که این ماده به این مفیدی را تهیه اش در سابه زحمات شما برای عموم آسان شده است

  3. سلام آیا زیره سبز به صورت سیری به فروش می رسد؟ آیا این محصول به تمام دنیا ارسال می شود؟ قیمت زیره سبز در سایت چند است؟

  4. سلام خدا قوت و خسته نباشید میگویم به مجموعه بناری مارکت و بابت توزیع و پخش زیره سبز با کیفیت و قیمت مناسب از این مجموعه تشکر میکنم زیره سبز دارای طبع گرم و خشک است. این گیاه سرشار از آهن ، کلیسیم ، منیزیم ،فیبر،آنتی اکسیدانها و ویتامین A می باشد برای تهیه این محصول با کیفیت از سایت این مجموعه دیدن نمایید

  5. سلام و عرض ادب دارم خدمت عزیزان در سایت با ناری مارکت ممنونم که محصولات خوبی برای ماارسال کردید من مدت های زیادی است که مشتری شما هستم لطفاً بفرمایید که آیا شما سیاه دانه هم دارید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما