فروش عمده زیره سیاه کوهی اعلا

زیره سیاه نام یکی از محصولات گیاهی است که هم به عنوان یک نوع داروی گیاهی شناخته می شود و هم از آن به عنوان ادویه و چاشنی در غذاها استفاده می گردد و در کشور ما طرفداران خیلی زیادی دارد، شرکت های پخش و فروش عمده فلفل تیز سیاه کوهی اعلا این محصول را به صورت بسته بندی شده یا فله ای در بازار های مصرف سطح کشور ما عرضه می کنند و با نرخ مناسبی به فروش می رسانند.

فروش عمده زیره سیاه کوهی اعلا

خواص زیره سیاه از نظر طب سنتی

خواص زیره سیاه از نظر طب سنتی جالب است بدانید که علاوه بر پزشکی مدرنی که امروزه در امر درمان مورد استفاده قرار می گیرد، هر کشوری از دیرباز یک طب سنتی قدیمی داشته که حکما و دانشمندان این حوزه با کسب تجربه توانستند به برخی از دستاورد های علمی بی نظیری دست یابند که علم روز هم آن ها را تایید کرده است.

بر این اساس محصولات غذایی مختلف با توجه به یک ویژگی یعنی طبع و مزاج طبیعی آن ها مورد بررسی قرار می گیرند و به این ترتیب خواص آن محصولات مشخص می شود و البته این خاصیت ها برای هر فرد با توجه به طبع بدنی اش متفاوت می باشد.

با توجه به آموزه های به دست آمده از طب سنتی ایرانی مشخص شده است که فلفل چیلی سیاه محصولی است با طبع بسیار گرم، که به محض خوردن آن حرارت داخلی بدن افراد به سرعت بالا می رود و همین موضوع می تواند فواید زیادی برای آن ها داشته باشد، که در ادامه بیان می شوند:

  • استفاده از زیره سیاه می تواند تاثیر بسیار زیادی در تسکین دادن درد های شکمی، دل پیچه و ناراحتی های معده داشته باشد، بخصوص در دوران عادت ماهیانه این محصول یا دمنوش آن می تواند مانند آبی بر آتش درد و انقباضات شکم بانوان باشد.
  • زیره سیاه کوبیده و له شده می تواند به عنوان یک نوع مسکن قوی برای آرام کردن درد های مفصلی و استخوانی مورد استفاده قرار بگیرد، در ضمن این محصول به علت گرمای طبیعی اش رطوبت و سرمای بدن را به خودش می کشد و استخوان ها را قوی تر می کند.
  • مصرف کردن زیره سیاه در فصول سرد سال موجب می شود که بدن گرم گردد، در نتیجه از نفوذ سرما و بروز بیماری هایی مثل سرما خوردگی، آنفولانزا و سینه پهلو جلوگیری به عمل می آورد.
  • این محصول می تواند ناراحتی هایی مانند برونشیت، آسم و سرفه های خشک را به سرعت درمان کند و آرامش را به افراد هدیه دهد.
  • مصرف زیره سیاه با سردی مزاج و بی میلی جنسی که دلیل ناباروری و مشکلات ارتباطی خیلی از زوجین است نیز مبارزه می نماید.
  • دمنوش حاصل شده از زیره سیاه می تواند به افزایش میزان شیردهی مادران بینجامد.

میزان چربی موجود در زیره سیاه

میزان چربی موجود در زیره سیاه یکی از ویژگی های منحصر به فردی که زیره سیاه اصل و درجه یک دارد این است که در هر صد گرم از آن تنها چهارده گرم چربی یافت می شود، که این میزان هم از نوع غیر اشباع و طبیعی می باشد که به هیچ وجه برای سلامتی انسان مضر نیست و تناسب اندام را به هم نمی زند.

به همین دلیل هم اکثرا به تمام افرادی که به دنبال یک راه آسان برای کاهش دادن وزن خود هستند توصیه می شود که از زیره سیاه، دمنوش و یا عصاره آن در کنار وعده های غذایی روزانه شان استفاده کنند.

در ضمن این محصول این ویژگی را دارد که میزان سوخت و ساز بدن و استفاده از چربی های ذخیره شده در لایه های پوست را افزایش می دهد و موجب سوزاندن سریع آن ها می شود و این چربی ها را طریق ادرار، مدفوع یا عرق دفع می نماید پس به کاهش وزن کمک می کند.

به علاوه زیره سیاه تاثیرات مثبت فروانی در بهبود وضعیت سیستم گوارشی دارد و سرعت هضم و دفع مواد غذایی را بالا می برد، پس مصرف آن موجب افزایش ادرار آوری و دفع شده و به این ترتیب نیز به لاغری کمک خواهد کرد.

مواد مغذی موجود در یک قاشق غذاخوری زیره

مواد مغذی موجود در یک قاشق غذاخوری زیره شاید برای شما عزیزان جالب باشد که بدانید در یک قاشق غذاخوری از زیره سیاه بسیاری از املاح معدنی، ویتامین ها و مواد آلی ضروری بدن شما وجود دارند و این محصول می تواند تاثیر بسزایی در افزایش سطح سلامتی شما داشته باشد.

با توجه به این موضوع ما در ادامه این مطلب به برخی از خاصیت های این محصول اشاره می کنیم:

  1. زیره سیاه دارای مقدار قابل توجهی ویتامین آ است و به کمک آن موجب سلامتی بیشتر چشم ها می شود.
  2. این محصول مقدار قابل توجهی ویتامین ث نیز دارد که موجب افزایش سطح ایمنی بدن شده و از بیماری های ویروسی جلوگیری می کند.
  3. در داخل زیره ویتامین ای زیادی هم یافت می شود و این ویتامین در حفظ طراوت پوست و مو تاثیر داشته و به رفع آثار آفتاب سوختگی از پوست می پردازد.
  4. زیره حاوی مقدار قابل توجهی آهن است و این ماده معدنی هم اصلی ترین عامل در رفع بیماری کم خونی و تالاسمی می باشد.
  5. در داخل زیره مقداری فسفر هم یافت شده است و همانطور که در جریان هستید این ماده تاثیر زیادی در تولید سلول های خاکستری رنگ مغز دارد و از آلزایمر جلوگیری به عمل می آورد.
  6. جالب است بدانید این محصول گیاهی مقدار فراوانی کلسیم و پتاسیم دارد، که تاثیر خیلی زیادی در تقویت کردن استخوان های بدن دارند و از پوکی آن ها جلوگیری می کنند.

شرکت پخش زیره سیاه کوهی اعلا

شرکت پخش زیره سیاه کوهی اعلا شرکت ها و فروشگاه های پخش زیره سیاه اعلای کوهی، این محصول ارگانیک را به صورت عمده از تولید کننده ها خریداری می نمایند، سپس به وسیله ماشین های حمل بار به دفاتر و شعبه های خود در شهر های مختلف ایران ارسال می کنند تا به فروش برسانند.

خرید و فروش این محصول در داخل این مراکز به صورت فله ای انجام می شود و همانطور که مستحضر هستید زیره سیاه کیلویی نسبت به نوع بسته بندی شده کارخانه ای از نرخ کمتری برخوردار است، پس این روش باعث می شود کمی از هزینه های مردم کاسته شود.

در ضمن چون این شرکت ها محصول را بی واسطه و مستقیم ارائه می دهند آن را با سود کمی به فروش می رسانند و به این ترتیب قدرت خرید مردم را بالاتر می برند.

پس همانطور که می بینید این روش یک راهکار بسیار هوشمندانه برای خرید محصول است و ما نیز به شما عزیزان توصیه می کنیم از این شرکت ها برای خرید زیره مورد نیاز خود استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما