فروش مستقیم زیره سبز تازه

زیره سبز تازه یکی از ادویه هایی است که به صورت خشک شده مورد استفاده قرار می گیرد این محصول وقتی که رسیده شد خشک می شود و به صورت سبز نمی توان آن را استفاده کنید زیره سبز اصل تازه دارای عطری بی نظیر است که می تواند در غذاها یک تنوع خاصی ایجاد کند فروش مستقیم این محصول به صورت عمده از شرکت های سورت کننده این محصول صورت می گیرد این محصول را می توانید به صورت فله ای و یا بسته بندی شده خریداری کنید فروش آن نیز توسط سایت های اینترنتی در حال حاضر بدون واسطه با قیمت مناسب صورت می گیرد.

فروش مستقیم زیره سبز تازه

درمان بیماری قلبی با زیره سبز

درمان بیماری قلبی با زیره سبز زیره سبز ایرانی دانه ای معطر است که شبیه گیاه هویج است دارای مواد مغذی زیادی برای بدن می باشد دارای مقدار کمی کالری ،پروتئین ، کربو هیدرات ،چربی ، سدیم ، فیبر ،آهن ، کلسیم ، فسفر ، پتاسیم ،منیزیم ، روی ، مس ، نیاسین ،ویتامین های آ ، سی ، ای ، ریبوفلاوین و منگنز است دارای طبع گرم و خشک است .

مقدار زیادی ویتامین سی در آن موجود است که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود این ویتامین برای افرادی که استرس و سیستم ایمنی ضعیفی دارند بسیار مفید است مصرف ویتامین سی برای سلامتی کامل بدن مفید است و برای کاهش فشار خون و کاهش سکته های مغزی و قلبی مفید است و مبارزه با استرس اکسیداتیو که منجر به سرطان می شود موثر است.

وزن زیاد برای قلب خیلی مناسب نیست بیشتر افرادی که دچار اضافه وزن می باشند با بیماری های قلبی دست و پنجه نرم می کنند با خوردن دم نوش و یا چای زیره سبز می توانید وزن خود را به حد نرمال برسانید چون زیره سبز خاصیت چربی سوزی دارد و برای ازبین بردن چربی های کبد و دور قلب نیز مفید است.

وجود مواد معدنی ، انواع ویتامین ها در زیره باعث حفظ سلامت قلب و عروق می شود و باعث جلوگیری از خطراتی چون سکته قلبی ، ضربان نامنظم قلب و حملات قلبی جلوگیری می کند و فیبر موجود در آن از بیماری آترواسکاروز جلوگیری می کند.

بهتر است زیره را برای درمان بیماری ها علاوه بر این که در غذاها به عنوان چاشنی استفاده می کند برای درمان به صورت دمنوش زیره ، عرق زیره و یا چای زیره که مانند درست کردن چای معمولی می باشد استفاده کنید.

خواص درمانی زیره سبز ایرانی

خواص درمانی زیره سبز ایرانی زیره سبز به صورت فله ای و بسته بندی به صورت زیره پاک شده در بازار فروش عرضه می شود علاوه بر اینکه در داخل آشپزخانه خانه یک چاشنی به شمار می آید دارای خواص زیادی برای بدن می باشد از جمله می توان به خاصیت ضد قارچی و میکروبی زیره اشاره کرد همچنین به هضم غذا کمک می کند و باعث رفع یبوست می شود افرادی که دچار یبوست های شدید می شوند می توانند چای زیره را استفاده کنند.

برای نفخ شکم و دل درد نیز مفید است زیره دارای ویتامین سی است که موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود این ویتامین موجود در زیره از سکته های قلبی و مغزی و استرس جلوگیری می کند با مصرف زیره به صورت عرق زیره و یا دمنوش آن می توانید به چربی سوزی بدن کمک کنید و باعث کاهش وزن می شود .

چون دارای ویتامین ای است به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند و یک رطوبت کننده خوب برای پوست به شمار می آید همچنین یک محافظ خوب در برابر نور خورشید می باشد زیره دارای خاصیت ضد التهابی است زیره درمان کننده استرس و افسردگی است برای درمان آلرژی و بیماری های تنفسی مفید است.

این محصول توانایی تحریک سیستم عصبی مرکزی را دارد که منجر به تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز و درمان بیماری پارکینسون می شود این ماده خوراکی سرشار از آهن است آهن برای مغز و استخوان در بدن مفید است کمبود آهن در بدن باعث کم خونی نیز می شود آهن موجود در زیره می تواند از آلزایمر و اضطراب و خستگی جلوگیری کند ویتامین ب موجود در آن باعث رفع کم خوابی می شود و از دیابت جلوگیری می کند.

زیره منبعی عالی از مواد معدنی

زیره منبعی عالی از مواد معدنی کارشناسان گیاه شناسی دریافته اند که زیره منبع عالی از مواد معدنی از جمله آهن ، مس ، کلسیم ،پتاسیم ،منگنز ،روی و منیزیم است مس و آهن موجود در زیره در تولید گلبول های قرمز خون مورد نیاز است و روی موجود در آن به کار کردن چندین آنزیم کمک می کند که رشدی توسعه ، تولید اسپرم و گوارش در بدن را تنظیم کند.

پتاسیم باعث کنترل منظم ضربان قلب و فشار خون می شود این دانه خوراکی دارای انواع ویتامین های آ ،ای ، سی و ویتامین های گروه ب می باشد فیبر موجود در آن از یبوست جلو گیری می کند خوردن روغن زیره برای از بین رفتن تنفس های بدبو بیماری های لثه مفید است علاوه بر اینکه یک ادویه خوشبو با طعم عالی می باشد برای درمان بیماری های گوارشی ،کولیک ،قلنج ،نفخ و سوء هاضمه مفید است.

عوارضی که بر اثر خوردن زیره ممکن است در فرد ایجاد شود نیز عبارتند از آروغ زدن ،آسیب کبدی ،سقط جنین ،اثرات تشدید خواب و اعتیاد آور ،قاعدگی های سنگین در زنان ، عدم مفید بودن آن برای زنان شیرده و دیابتی و سوزش سر دل اشاره کرد هر چند زیره دارای مواد معدنی و مغذی زیادی برای بدن می باشد ولی باید مانند دیگر مواد طبیعی و دارویی به صورت متعادل استفاده شود تا دچار عوارض ناشی از آن نشوید.

بازار صادرات زیره سبز تازه

بازار صادرات زیره سبز تازه صادرات زیره سبز توسط شرکت های بازرگانی و شرکت های سورت کننده این محصول به صورت عمده صورت می گیرد برای صادر کردن این محصول به سایر کشورها باید بارندگی زیاد باشد و محصول دچار خسارت هایی مانند سیل نیز نشود کرمان که یکی از مراکز تولید زیره سبز در ایران است هرساله این محصول را به صورت دیم و آبی تولید می کنند و اگر بارندگی زیاد باشد این محصول به صورت فراوان در داخل کشور تولید و به سایر کشورهای همسایه صادر می شود.

این محصول در بسته بندی های بزرگ فله ای و بسته بندی های یک تا 10 کیلویی به سایر کشورها صادر می شود پودر این محصول نیز به صورت بسته بندی شده به دیگر کشورها صادر می شود هر ساله از طریق صادرات این محصول ارز زیادی از نظر اقتصادی در داخل ایران وارد می شود صادرات این محصول از طریق سایت های اینترنتی در حال حاضر نیز به صورت عمده صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما