فروش ویژه زیره سبز کوهی

در میان انواع ادویه هایی که برای بهبود طعم غذاها مورد استفاده قرار می گیرند، فروش ویژه زیره سبز کوهی از رونق فراوانی برخوردار است؛ زیرا این ادویه ارزشمند دارای عطر و بوی بسیار عالی بوده و موجب بهبود طعم و مزه غذاها می گردد؛ علاوه بر این تجربه نشان دهنده آن است که زیره یک ماده ضد نفخ است که اگر شما از آن برای پخت غذاهای خود استفاده کنید و یا آن را به همراه ماست و سالاد خود میل کنید، نفخ غذاهای را از بین می برد.

فروش ویژه زیره سبز کوهی

بهبود کلسترول خون با مصرف زیره سبز

بهبود کلسترول خون با مصرف زیره سبز زیره یکی از گیاهانی است که در ابتدا تنها به عنوان طعم دهنده غذا استفاده می شد، اما به مرور زمان انسان ها به خواص شگفت انگیز آن پی برده و از آن برای درمان بسیاری از دردها و مشکلات خود استفاده می نمودند و این روند همچنان ادامه دارد. در حال حاضر نه تنها پزشکان طب سنتی، بلکه تمامی دانشمندان و پزشکانی که در زمینه طب مدرن از دانش و تجربه بالایی برخوردار هستند، به بیماران خود برای برطرف کردن بسیاری از مشکلات خویش پیشنهاد می کنند که از زیره سبز استفاده نمایند.

در طول سال های گذشته تحقیقات و پژوهش های متعددی بر روی خواص زیره سبز انجام شد و یکی از نتایجی که به دست آمد نشان دهنده آن بود که مصرف منظم زیره می تواند موجب بهبود کلسترول خون گردد. در این تحقیقات مشخص شد که اگر در طول روز تنها ۷۵ میلی گرم از زیره سبز را به مدت دو بار در روز میل کنید، پس از گذشت ۲ ماه مشاهده خواهید کرد که کلسترول بد خون شما به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

راهنمای انتخاب بهترین زیره کوهی

راهنمای انتخاب بهترین زیره کوهی همان گونه که در مطالب قبل به آن اشاره کردیم زیره یکی از گیاهان معطری است که ما انسان ها سال ها و قرن هاست از آن به سبب دارا بودن خواص دارویی و غذایی فراوان استفاده کرده و از تمامی مواهبی که درون آن وجود دارد برخوردار می شویم. با استفاده از این گیاه خوشبو می توان از بروز انواع بیماری ها جلوگیری نمود و سلامتی جسم را به آن هدیه داد؛ زیره نقش بسیار مهم و موثری در زمینه لاغری، زیبایی پوست و همچنین پر پشت شدن مو ایفا می کند و به همین سبب است که استفاده از آن همواره پیشنهاد می شود.

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است برای بسیاری از مشتریان در هنگام خرید این محصول به وجود آید این است که در هنگام تهیه آن به چه مواردی توجه کنیم و اصولاً زیره کوهی با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

در پاسخ به این سوال به راهنمای انتخاب بهترین زیره کوهی اشاره می کنیم:

  1. این نوع زیره دارای رنگ سبز کمرنگ می باشد و دانه های آن کاملاً ریز و کشیده هستند؛ اگر به این دانه ها با دقت نگاه کنید متوجه خواهید شد که خطوطی به صورت منظم بر روی آن ها وجود دارد.
  2. زیره کوهی دارای عطر و بوی بسیار عالی و زیادی می باشد؛ اما اگر زیره ها بیش از حد مانده باشند و به عبارتی کیفیت خود را از دست داده باشند، عطر و بوی چندان زیادی نخواهند داشت.
  3. هنگام خرید باید به بسته بندی زیره به خوبی دقت کنید و زیره سبز پاک شده را خریداری کنید؛ در این نوع زیره هیچ ماده ناخالصی از جمله چوب، خار و خاشاک و سنگریزه درون آن مشاهده نمی شود.
  4. زیره های سبزی که داخل یک بسته بندی قرار گرفته اند، همگی دانه های سالمی هستند که هیچ نوع شکستگی و ترکی در ظاهر آن ها مشاهده نمی شود.

خواص فوق العاده زیره سبز برای بدن

خواص فوق العاده زیره سبز برای بدن زیره سبز یکی از گیاهان شگفت انگیز و شفابخشی می باشد که می توان توسط آن بسیاری از مشکلات جسم را درمان کرده و از بروز انواع بیماری ها جلوگیری به عمل آورد. در این قسمت به برخی از مهم ترین خواص زیره سبز برای بدن اشاره می کنیم تا شما نیز به خوبی با آن آشنا شوید:

  • اصلی ترین ویژگی زیره سبز این است که کاملاً ضد نفخ است و اگر سیستم گوارشی شما در اثر مصرف برخی از غذاها با نفخ مواجه شده و باعث آزار شما می شود، می توانید قبل و یا بعد از مصرف غذاهای نفخ دار از دم کره زیره سبز استفاده کنید. گفته می شود زیره یکی از طبیعی ترین تسکین دهنده هایی است که شما می توانید برای بهبود دردهای معده و روده خود از آن استفاده کنید.
  • یکی از مواد معدنی که به وفور درون زیره یافت می شود پتاسیم است که موجب بهبود ضربان قلب شده و نقش بسیار مهم و موثری در کاهش فشار خون دارد.
  • شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که زیره سبز خواص فراوانی برای پوست نیز به همراه دارد، زیرا موجب ترمیم سلول های آسیب دیده پوست شده و به ایجاد سلول های جدید کمک فراوانی می نماید؛ همچنین چون درون ترکیبات آن مقادیر فراوانی از آنتی اکسیدان ها وجود دارد، از ایجاد چین و چروک و پیری زودرس برای سلول های پوست جلوگیری به عمل آورده و شادابی و جوانی را با خود به همراه می آورد.
  • زیره سبز نقش بسیار مهمی در لاغری دارد و این موضوع به سبب دارا بودن انواع اقسام آنتی اکسیدان ها در ساختار آن می باشد؛ بنابراین اگر شما نیز در رژیم های غذایی به سر می برید و می خواهید بخشی از وزن خود را کاهش دهید، به شما پیشنهاد می کنیم حتماً در برنامه غذایی خود از مصرف زیره سبز کوهی غافل نشوید.

تولید کننده زیره سبز کوهی

تولید کننده زیره سبز کوهی در کشورمان ایران مراکز معتبری وجود دارند که سال هاست به عنوان تولید کننده زیره سبز کیلویی و کوهی به فعالیت مشغول بوده و بهترین نمونه این محصولات را در اختیار مشتریان قرار می دهند. شایان ذکر است محصولاتی که در این مراکز تولید می شوند همانگونه که از نام آن ها پیداست، کوهی هستند؛ بدین معنا که مرکز اصلی رشد و پرورش آن ها ارتفاعات و دامنه برخی از کوه ها می باشد.

در واقع این دانه های ارزشمند به صورت خود رو در کوه ها رشد می کنند و پس از این که دانه های آن ها کاملاً آماده و رسیده شد، برداشت می شوند؛ در نهایت توسط کارخانجات و مراکز تولید کننده، به خوبی از انواع ناخالصی ها پاکسازی شده و سپس درون بسته بندی ها استاندارد قرار گرفته و به بازار ارائه می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما