قیمت خرید زیره ایرانی عمده

قیمت خرید زیره ایرانی عمده کمتر از خرده می باشد البته کیفیت، نوع زیره ( سبز یا سیاه )، تغییرات نرخ ارز و قانون عرضه و تقاضا هم روی قیمت تاثیر گذار هستند.

زیره علاوه بر این که ادویه ای معطر محسوب می شود به عنوان دارو در صنعت پزشکی هم مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید به صورت های مختلفی مانند دمنوش و چای آن را میل بفرمایید.

قیمت خرید زیره ایرانی عمده

پیشگیری از آلزایمر با مصرف زیره

پیشگیری از آلزایمر با مصرف زیره پیشگیری از آلزایمر با مصرف زیره به راحتی امکان پذیر می باشد چون آنتی اکسیدان های موجود در آن از آسیب های اکسیداتیو رادیکال های آزاد به مغز جلوگیری می کنند علاوه بر این زیره خاصیت های درمانی دیگری هم دارد به عنوان نمونه فعالیت ضد سرطانی دارد و این به دلیل ترکیب شیمیایی به نام لیمونن می باشد که در دانه های زیره وجود دارد و خطر ابتلا به انواع سرطان ها را کاهش می دهد.

مقادیر بالای آهن در آن وجود دارد به همین دلیل برای درمان کم خونی می تواند مفید واقع شود خاصیت سم زدایی بالایی دارد و باعث دفع آب اضافی، سدیم و اسید اوریک از طریق ادرار می شود زیرا دارای ترکیب تیمول و فسفر است برای رفع بیماری های دهان و دندان مفید می باشد و به رفع بوی بد دهان کمک خواهد کرد برای درمان ناتوانی جنسی مفید است برای این منظور باید پودر زیره را با شیر ترکیب و مقداری عسل به آن اضافه کنید و میل بفرمایید.

برای درمان نفخ شکم و تقویت دستگاه گوارش مفید است برای شروع قاعدگی مفید خواهد بود درد شکم ناشی از انسداد روده کودکان را کاهش می دهد برای کاهش فشار خون بالا بی نظیر خواهد بود برای درمان کم کاری تیروئید مفید است چون ویتامین ث، فیتواتوتن، فلاونوئید ها و ویتامین ث و خاصیت ضد میکروبی دارد به درمان سرماخوردگی کمک خواهد کرد و همین ها باعث شده اند خرید زیره کیلویی رونق فراوانی پیدا کند که این به نوبه خودش باعث شده توزیع زیره ایرانی رونق بی نظیری داشته باشد.

سفارش زیره ایرانی عمده

سفارش زیره ایرانی عمده سفارش زیره ایرانی عمده به صورت آنلاین از رونق خوبی برخوردار است که این باعث شده امکان تهیه محصول با مرغوبیت و قیمت مناسب برای تمام مشتریان سراسر کشور فراهم شود علاوه بر این فواید زیره برای پوست و مو موجب گردیده سفارش پر رونقی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • برای جوان سازی پوست مفید است چون منبع ویتامین E می باشد.
  • برای درمان جوش می توانید پودر زیره، زرچوبه، عسل، ماست یا آب را با هم ترکیب و به روی جوش های صورت خود قرار دهید.
  • برای درمان ریزش و شوره مفید است و می توانید روغن زیره را به روی موهای خود ماساژ دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما