قیمت زیره سیاه کوهی

زیره سیاه کوهی در مناطق زیادی از کشور تولید می گردد و قیمت آن به میزان و حجم خرید بستگی دارد. زیره سیاه هر منطقه‌ای با منطقه دیگر متفاوت می‌باشد و قیمت آنها با هم فرق دارند و کیفیت محصول . منطقه برداشت این گیاه از عوامل موثر در قیمت آن است که زیره سیاه کوهی عطر و کیفیت بالایی دارد و به لحاظ دینی بودن و آب کم مصرف کردن از بهترین نوع زیره میباشد و قیمت آن نیز نسبت به سایر زیر ها بسیار مناسبتر است برای آگاهی از قیمت دقیق و جزئیات بیشتر به این سایت مراجعه کنید و علاوه بر دریافت اطلاعات از مزایای خرید این محصول در این سایت بهره مند شوید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت زیره سیاه کوهی

خواص‌ دارويی زیره سیاه

خواص‌ دارويی زیره سیاه زیره سیاه ممتاز دارای خواص درمانی و دارویی بسیار زیادی می باشد و به لحاظ طعم و عطر آن در پخت انواع غذاها به عنوان ادویه مصرف می‌شود. زیره سیاه حاوی مواد معدنی مثل منیزیم آهن کلسیم و روی بوده و انواع ویتامین ها را داراست. مصرف زیره سیاه سبب نابودی کرم های انگلی در معده می شود و دردهای شکمی ناشی از وجود انگل را تسکین میدهد.

جالب است بدانید که زیره سیاه حاوی پتاسیم بوده و با کم کردن انقباض رگ ها و سرخرگ ها فشار خون را تنظیم می کند و پایین می آورد .ترکیب زیره سیاه با فلفل در درمان سرفه های خشک بسیار مفید است و باعث تسکین سرفه ها می شود .

زیره سیاه حاوی مقدار زیادی فیبر است و باعث می شود تا در مدت زمان زیادی احساس سیری کنید و از خوردن میان وعده ها و خوراکی های اضافی جلوگیری می کند و در نتیجه کاهش وزن را در پی دارد. فیبر موجود در زیره سیاه باعث تنظیم شدن قند خون میشود .زیره سیاه خاصیت ضد سرطانی نیز داشته و به دلیل ترکیبات زیاد باعث تولید آنزیم های کبدی شده و به سم زدایی بدن نیز کمک می‌ کند در نتیجه از بروز انواع سرطان ها جلوگیری می کند.

نرخ زیره سیاه عمده

نرخ زیره سیاه عمده زیره سیاه از ادویه های خوش طعم و خوشبو بوده و برای پخت انواع غذاها استفاده می‌ شود. زیره در کیفیت های مختلفی به بازار عرضه می گردد. نرخ زیره سیاه با توجه به خالص بودن آن و حجم آن و ارگانیک بودن و کیفیتش متفاوت است هر چقدر خالصی زیر بیشتر باشد طبیعتاً قیمت آن نیز بیشتر می‌شود .خرید عمده این محصول سبب کاهش در قیمت آن می شود و با خرید عمده شما حجم بیشتری از محصول را با هزینه کمتری خریداری می نمایید.این سایت اقدام به فروش زیره پرداخته است .

  • تبلیغات: 
    1. زیره سیاه برای کبد پریودی
    2. کاشت بهترین تخم کتان پرخاصیت
    3. رازیانه سبز پارس عطارک
    4. طبع زیره سبز گرم یا سرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما