قیمت عمده زیره سبز بسته بندی درجه یک

زیره در واقع دانه ای از یک نوع گیاه خوش عطر است که در دو نوع زیره سبز و زیره سیاه کشت می شود .دانه های ریز زیره دارای خواص درمانی فراوانی هستند که در شهرهای مختلف ایران کشت می شوند اما مشهورترین آنها زیر های مشهد و سبزوار است که به صورت عمده تولید می‌شوند و دارای کیفیتی مرغوب و بی‌نظیر نسبت به بقیه شهرها هستند. زیره سبز به صورت عمده در دو نوع ایرانی و هندی به فروش می‌رسد اما محصول ایرانی کیفیت چند برابری نسبت به هندی دارد .به شما عزیزان توصیه می شود که مصرف زیره را به دلیل خواص زیادی که دارد در برنامه غذایی خود قرار دهید .این سایت نیز یکی از مراکز عمده زیره سبز بسته بندی درجه یک می باشد.

قیمت عمده زیره سبز بسته بندی درجه یک

بررسی میزان کالری موجود در زیره

بررسی میزان کالری موجود در زیره زیره از پروتئین ،چربی، آب، قند و فیبر و کلسترول تشکیل می شود که علاوه بر موارد نامبرده شده دارای ویتامین هایA ،e ،k، b1، b2، b3، b4، b5، b9،، b12 است. زیره شامل مواد معدنی از قبیل کلسیم ، آهن، منیزیم، فسفر و غیر بوده که بسیار برای بدن لازم است. این دانه های مغزی دارای طبعی گرم است که هر ۲۰۰ گرم زیره به طور میانگین دارای ۶۵۰ کالری است. زیره سیاه گرمی بیشتری نسبت به زیره سبز دارد . ترکیبات زیره باعث کاهش عکس‌العمل‌های اعتیادآور است. از دیگر خواص زیره می توان به ضد نفخ بودن آن اشاره کرد .از زیره برای درمان رطوبت معده و صدای شکم می توان استفاده کرد.

زیره به دلیل ویتامین های نامبرده شده برای پوست مناسب بوده و علاوه بر فواید زیر می توان به از بین بردن کرم در روده و از بین بردن آلرژی رفع دیابت و امراض کلیوی و سوره سوزش سر معده اشاره کرد .زیره خواص بسیار فراوانی دارد که از پودر آن نیز برای غذا و ترشی استفاده می شود روغن زیره نیز یکی از محصولاتی است که از دانه های زیر به دست می‌آید جالب است بدانید از زیره برای تهیه ماسک صورت نیز استفاده میشود.

مراکز توزیع زیره سبز بسته بندی درجه یک

مراکز توزیع زیره سبز بسته بندی درجه یک اگر در پی خرید زیره ای بسته بندی شده با روشی آسان و مطمئن هستید خرید اینترنتی یکی از مطمئن ترین و امن ترین روشهای خرید است که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این سایت در نظر دارد با ارائه بهترین نوع زیره صادراتی بسته بندی درجه یک نظر خریداران را جلب کند .ما با ارائه مرغوبترین نوع زیره در خدمت شما عزیزان هستیم .می توانید برای خرید زیره سبز عمده با مشاوران ما در تماس باشید آنها آماده پاسخگویی به هرگونه سوالات شما عزیزان هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما